Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Albinoleffe (Serie C) speelde jarenlang in het stadion van Atalanta Bergamo. Er wordt nu gebouwd aan een eigen stadion in Zanica, 10 km zuidelijk van de stad Bergamo.




Jef400

Excuus voor de hand vol stof. Ik neem aan dat het stadion slechts een tribune kent?

Hugo

Citaat van: Jef400 op dec 27, 2019, 09:15:19
Excuus voor de hand vol stof. Ik neem aan dat het stadion slechts een tribune kent?

Dat vermoeden heb ik ook. Mogelijk nog ergens een paar treden voor de bezoekers.

Saltacampos

Triestig, modern en totaal oninteressant misbaksel op het eerste gezicht...
Over land and sea

Jef400

Tja, maar we moeten wel blijven kijken naar de behoeftes van een club. Wat dat betreft zijn wij hoppers alleen maar passanten ;-)

Semper Fidelis

Citaat van: Jef400 op dec 30, 2019, 12:18:20
Tja, maar we moeten wel blijven kijken naar de behoeftes van een club. Wat dat betreft zijn wij hoppers alleen maar passanten ;-)

Toch hoeft het ene het andere niet uit te sluiten.

Nort

Citaat van: Jef400 op dec 30, 2019, 12:18:20
Tja, maar we moeten wel blijven kijken naar de behoeftes van een club.
Saltacampos gaat iedere dag bij z'n buren douchen, omdat z'n vorige bewoners het niet nostalgisch vonden om een wateraansluiting te maken.

Jef400

Citaat van: Semper Fidelis op dec 30, 2019, 15:09:41
Toch hoeft het ene het andere niet uit te sluiten.
Dat ligt toch echt bij de clubs. Als ik een club zou hebben zou ik ook mijn centen liever aan een goede groep besteden dan een ultra interessant stadion.

Saltacampos

Citaat van: Nort op dec 30, 2019, 15:12:38
Saltacampos gaat iedere dag bij z'n buren douchen, omdat z'n vorige bewoners het niet nostalgisch vonden om een wateraansluiting te maken.
Hahaha, nee, ik ga enkel omdat de buurvrouw het zo lief vraagt ;p
On topic, het oog wil ook wat, iets kan ook praktisch én mooi zijn en niet enkel praktisch en verder dertien in een dozijn, maar dat is mijn mening.
Over land and sea

Nort

Ik vind deze tribune juist alles behalve standaard.

Freekos79

Citaat van: Nort op dec 30, 2019, 19:49:09
Ik vind deze tribune juist alles behalve standaard.
Maar wel lelijk
Volgende wedstrijd: ?

Hunebed on tour

Heeft iemand enig idee wanneer het speelschema bekend wordt gemaakt in de serie A?
Ik vlieg 9 mei naar Bologna en wil graag een wedstrijdje meepikken in de buurt.

Nort

Citaat van: Hunebed on tour op feb 13, 2020, 10:52:23
Heeft iemand enig idee wanneer het speelschema bekend wordt gemaakt in de serie A?
Ik vlieg 9 mei naar Bologna en wil graag een wedstrijdje meepikken in de buurt.
Ik verwacht een paar dagen na de kwart finales in de Champions League/Europa League. Dus rond de koers van 17 april. 

Hunebed on tour

Citaat van: Nort op feb 13, 2020, 11:03:07
Ik verwacht een paar dagen na de kwart finales in de Champions League/Europa League. Dus rond de koers van 17 april.

Even afwachten dus.

jdebruin96

Citaat van: Hunebed on tour op feb 13, 2020, 10:52:23
Heeft iemand enig idee wanneer het speelschema bekend wordt gemaakt in de serie A?
Ik vlieg 9 mei naar Bologna en wil graag een wedstrijdje meepikken in de buurt.

Circa 4 weken voor de speelronde wordt het schema bekend gemaakt