Spotlicht op PSV 2007/08

Gestart door TeeZee, okt 28, 2007, 18:12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Wat vind jij van de interesse van Ajax in Afellay en Aisatti? Ik heb een beetje het idee dat ze gek gemaakt worden.

Mach

Citaat van: Albion op nov 07, 2007, 17:43:55
Wat vind jij van de interesse van Ajax in Afellay en Aisatti? Ik heb een beetje het idee dat ze gek gemaakt worden.

Ik vind het niet ten goede komen aan de NL competitie, de top drie moet geen spelers van elkaar lopen unsettlen.

Maar goed, psv heeft het in de afgelopen jaren vaak genoeg ook zelf gedaan, krijgen nu een koekje van eigen deeg.

Erkaa

Citaat van: Stretford end op nov 07, 2007, 15:07:46
vanavond zullen we laten zien waarvan we gemaakt zijn!!

Gisteren was het in ieder geval niet veel soeps. Hopelijk overleven ze in Moskou en kunnen ze met Inter een gelijkspelletje regelen.

TeeZee

Citaat van: Albion op nov 01, 2007, 18:53:49
Stevens heeft zojuist gemeld dat hij niet naar PSV gaat. Kortom, er is een zeer grote kans dat het Stevens wordt.
Kandidaatje voor "dat zag je al van een lichtjaar aankomen".

Mach

Ja, hij woont in Acht naast Ploegsma dus dan is het niet raar dat ie graag bij psv werkt ipv helemaal in Hamburg.

Joost

Schijnt een leuke pot geweest te zijn vanavond.

TeeZee

Roda thuis, altijd lastig. Leuk voor Atteveld, die het van tevoren zelfs al aankondigde. Ik heb er zelf niks van gezien, was Roda heel goed of was PSV heel slecht? Ik gok dat beide verklaringen juist zijn.

Mach

Citaat van: Stretford end op nov 07, 2007, 15:07:46
Citaat van: Albion op nov 03, 2007, 21:55:25
En PSV belandt nu in een heuze crisis. Vanavond verloren van Heerenveen, het is nu wachten op nog eens nul punten tegen zowel Fenerbahce als AZ. Koeman wist dit natuurlijk al en was slim door te vertrekken.
vanavond zullen we laten zien waarvan we gemaakt zijn!!

Chocolade dus ;-)

Joost

Citaat van: Albion op dec 08, 2007, 09:08:25
Roda thuis, altijd lastig. Leuk voor Atteveld, die het van tevoren zelfs al aankondigde. Ik heb er zelf niks van gezien, was Roda heel goed of was PSV heel slecht? Ik gok dat beide verklaringen juist zijn.

Ik was op de terugweg van Aachen-St. Pauli dus heb er niets van gezien op de blessuretijd na. Maar als ik de kranten mag geloven was 2-4 nog 'flattering' voor PSV. Wouters is tactisch gezien compleet door de mand gevallen.

Vaan

Citaat van: Joost op dec 08, 2007, 18:36:52
Ik was op de terugweg van Aachen-St. Pauli dus heb er niets van gezien op de blessuretijd na. Maar als ik de kranten mag geloven was 2-4 nog 'flattering' voor PSV. Wouters is tactisch gezien compleet door de mand gevallen.

Taktisch ook ja.
Maar zeker ook wat betreft het vinden van redenen van begeesteringen.
Dat kenmerkt hem aldus als een hele slechte coach.
Immers, met enthousiasme kan men taktisch falen en technische inferieuriteit verdoezelen.
Wouters is geen coach, misschien wel een goede trainer. Geen coach.

TeeZee

Citaat van: Vaan op dec 08, 2007, 22:04:43Wouters is geen coach, misschien wel een goede trainer. Geen coach.
Dat impliceert dat een coach blijkbaar invloed kan uitoefenen tijdens een wedstrijd. Ik weet niet of die invloed wel zo groot is. Het maken van een opstelling is er meer debet aan denk ik, maar de voornaamste reden is de onrust bij PSV. Wouters heeft gewoon pech dat het hem steeds overkomt een ploeg over te nemen die niet lekker in het velletje zit.

Joost

Citaat van: Albion op dec 08, 2007, 23:04:05
Citaat van: Vaan op dec 08, 2007, 22:04:43Wouters is geen coach, misschien wel een goede trainer. Geen coach.
Dat impliceert dat een coach blijkbaar invloed kan uitoefenen tijdens een wedstrijd. Ik weet niet of die invloed wel zo groot is. Het maken van een opstelling is er meer debet aan denk ik, maar de voornaamste reden is de onrust bij PSV. Wouters heeft gewoon pech dat het hem steeds overkomt een ploeg over te nemen die niet lekker in het velletje zit.
Wanneer je ploeg op het middenveld steeds iemand tekort komt moet je ingrijpen als trainer en de boel anders neerzetten. Daarnaast heeft hij zijn scouting allesbehalve goed gedaan, Roda speelt het hele seizoen al 3-4-3.

Vaan

Citaat van: Albion op dec 08, 2007, 23:04:05
Dat impliceert dat een coach blijkbaar invloed kan uitoefenen tijdens een wedstrijd. Ik weet niet of die invloed wel zo groot is. Het maken van een opstelling is er meer debet aan denk ik, maar de voornaamste reden is de onrust bij PSV. Wouters heeft gewoon pech dat het hem steeds overkomt een ploeg over te nemen die niet lekker in het velletje zit.
Niet tijdens de wedstrijd. Althans niet genoeg om verschil te maken in positieve zin denk ik.
Wel zijn er natuurlijk vele, vele uren voor de aftrap waar hij onoverwinnelijken kan creeëren.
Een goede coach drukt alleen al door zijn aanwezigheid contract- en transferonrustgevoelens in de opstelling de kop in.
Al is het alleen maar door degenen die geïnfecteerd zijn niet mee te nemen.

TeeZee

PSV loot Helsingborg en noemt dat makkelijk. Is dat zo?

TeeZee

Perez wilde dichter bij huis werken en gaat terug naar Ajax. Vind ik persoonlijk wel jammer (en stom). Het is nu 100% zeker dat Perez in de onderlinge confrontatie tussen de Amsterdammers en Eindhovenaren gaat scoren.