Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tribuneklanten

Citaat van: Joost op jul 12, 2019, 12:11:49
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat die na de verhuis nog op Kaalheide geweest is.
Het was ooit wel een keer de bedoeling maar toen werd uiteindelijk (in januari) gespeeld op Tivoli.
De oude zelfs, en volgens mij is dat de laatste keer dat het 1e van Alemannia daar een wedstrijd heeft gespeeld.

Roda JC - TSV Alemannia Aachen is in 2014 op Kaalheide gespeeld.
https://rodajclive.wordpress.com/2014/07/22/verhitte-burenruzie-op-kaalheide-eindigt-onbeslist/

Joost

Toen was ik op vakantie :D

Ontour49

#4667
Klein vraagje over Duitse club mitglieders.

Kunnen deze naast het kopen van een eigen kaartje, ook kaarten halen voor andere (niet mitglieders) tijdens het voorverkooprecht?
Het gaat om Eintracht Frankfurt.

Nort

Citaat van: Ontour49 op jul 15, 2019, 20:33:10
Klein vraagje over Duitse club mitglieders.

Kunnen deze naast het kopen van een eigen kaartje, ook kaarten halen voor andere (niet mitglieders) tijdens het voorverkooprecht?
Het gaat om Eintracht Frankfurt.
Afhankelijk van de voorwaarden, ja. Vergelijk het met een clubcard in Nederland, waarbij je soms één kaart en soms vier kaarten per clubcard kan kopen.

Ontour49

Citaat van: Nort op jul 15, 2019, 20:38:33
Afhankelijk van de voorwaarden, ja. Vergelijk het met een clubcard in Nederland, waarbij je soms één kaart en soms vier kaarten per clubcard kan kopen.
Oke duidelijk, dankjewel!

Joost

Citaat van: rogo_breda op jul 11, 2019, 10:13:18
Ik zou graag nog eens een wedstrijd op Kaalheide bezoeken, maar dat zit er niet meer in denk ik? Had gehoopt dat Roda daar nog een wedstrijd in de voorbereiding zou spelen, maar helaas. Jong Roda speelt daar ook niet meer, toch? Wordt het complex niet meer voor voetbal gebruikt?

De tribune is afgekeurd en de faciliteiten zijn ondermaats. Er zal niet meer gespeeld worden op het hoofdveld helaas.

rogo_breda

Jammer, dank voor het navragen.

bagger010

Iemand ervaring met het kopen voor kaarten bij Osasuna? Op 31aug ben ik in Pamplona en spelen ze tegen barca, kans die ik niet kan laten lopen.

Nort

Kaartjes krijg je wel, maar tegen Barcelona/Real Madrid gaan de prijzen x3/4. Dus reken op minstens €80 voor een kaart.

DS_Noot

Hallo allemaal,

Helaas heb je een membership nodig om kaarten te kopen voor Standard Luik. Mailtje aan de club met verzoek om kaarten heeft helaas niet geholpen. Iemand die mij kan helpen aan 1 (evt 2) kaarten voor Luik - Zulte aanstaande zaterdag?

327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

Freekos79

Citaat van: DS_Noot op jul 29, 2019, 22:57:24
Hallo allemaal,

Helaas heb je een membership nodig om kaarten te kopen voor Standard Luik. Mailtje aan de club met verzoek om kaarten heeft helaas niet geholpen. Iemand die mij kan helpen aan 1 (evt 2) kaarten voor Luik - Zulte aanstaande zaterdag?

Aan de kassa moet geen probleem zijn.
Volgende wedstrijd: ?

maikelll043

Citaat van: DS_Noot op jul 29, 2019, 22:57:24
Hallo allemaal,

Helaas heb je een membership nodig om kaarten te kopen voor Standard Luik. Mailtje aan de club met verzoek om kaarten heeft helaas niet geholpen. Iemand die mij kan helpen aan 1 (evt 2) kaarten voor Luik - Zulte aanstaande zaterdag?

Ik heb zojuist even voor je gekeken, maar voor deze wedstrijd is er geen online verkoop.
Je zult dus moeten gokken op de kassaverkoop op de wedstrijddag zelf. Daar kun je binnen 2 minuten een memberschip aanmaken en tickets kopen.
Als je graag naar deze wedstrijd wilt adviseer ik je om vroeg aanwezig te zijn voor het kopen van kaarten. Standard heeft dit seizoen namelijk 23.000+ abonnementhouders  dat houd in dat er per thuiswedstrijd ''slechts'' 1000 kaarten te koop zijn.

ksclgiov282

#4677
Citaat van: DS_Noot op jul 29, 2019, 22:57:24
Hallo allemaal,

Helaas heb je een membership nodig om kaarten te kopen voor Standard Luik. Mailtje aan de club met verzoek om kaarten heeft helaas niet geholpen. Iemand die mij kan helpen aan 1 (evt 2) kaarten voor Luik - Zulte aanstaande zaterdag?

Misschien biedt het uitvak uitkomst? Ik kan me namelijk niet voorstellien dat voor deze wedstrijd een combiregeling geldt dus worden er gewoon tickets verkocht aan de kassa's bij het uitvak. Parkeren kan net naast het stadion bij de bussen op een afgesloten veilige parking, makkelijker kan bijna niet.

ksclgiov282

Net even de site van Zulte bezocht, bezoekers kunnen ter plekke aan de kassa ticket kopen. Parkeren kan op parking D.

https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/tickets-reisinfo-standard-essevee-0308

Saltacampos

Indien het niet lukt bij de bezoekers kan je normaal ter plaatse gratis zo'n red card laten aanmaken bij het kopen van de tickets.
Over land and sea