Week 7: maandag 11 februari t/m zondag 17 februari

Gestart door wekke, jan 29, 2013, 12:42:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: jona93 op feb 11, 2013, 20:31:08
16/2 lierse-kv mechelen (ovb)

Loketten zijn gesloten tijdens de wedstrijddag

jona93

Citaat van: wekke op feb 11, 2013, 22:13:25
Loketten zijn gesloten tijdens de wedstrijddag

Weet ik maak de verplaatsing met een supportersclub van mechelen als we aan tickets geraken zijn maar 20 tickets beschikbaar bij die supportersclub.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

hgrm

Met alle sneeuw is vorst in de grond zal er wel weer een hoop niet doorgaan.

Op vrijdagavond niet zo'n probleem, dan is een bevroren ondergrond zelfs wel een voordeel....

15/2: Krefeld - Mannheim (mijn ijshockeydebuut)
16/2: DETO-Barendrecht. Of iets heel anders.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jona93

Citaat van: jona93 op feb 11, 2013, 20:31:08
16/2 lierse-kv mechelen (ovb) of antwerp-bossu dour

Heb voor beide wedstrijden tickets gewonnen zal moeten kiezen.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op feb 11, 2013, 23:15:10
15/2: Krefeld - Mannheim (mijn ijshockeydebuut)

Ik zou er wel voor zorgen dat je van tevoren een kaartje hebt. :-)

HRM1880

Citaat van: jona93 op feb 13, 2013, 14:43:59
Heb voor beide wedstrijden tickets gewonnen zal moeten kiezen.
Dat zal niet nodig zijn, want Antwerp speelt zondag 17/2.

jona93

Citaat van: HRM1880 op feb 13, 2013, 17:09:39
Dat zal niet nodig zijn, want Antwerp speelt zondag 17/2.
Pff dan zal ik ni kunnen gaan naar antwerp moet werken dan die dag tot 16u :(
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op jan 31, 2013, 22:36:15
15/02 - NEC-VVV

Dit koste me overigens nog meer moeite dan ik gehoopt had. We bezochten dit affiche in het verleden al eens op eigen vervoer, maar nu is er plots een autocombi opgelegd door de lokale Nijmeegse driehoek en NEC. Een bezoek van VVV staat tenslotte garant voor een compleet gekkenhuis en de Nijmegenaren worden natuurlijk gek als ze geel/zwarte sjaals zien.
M.a.w. ik moest even kaartjes voor het thuisvak regelen, geen probleem aangezien NEC op de officiële website een grote kop heeft staan met de volgende tekst: Geen ClubCard nodig voor tickets N.E.C.-VVV Venlo! (letterlijk). Zo wilde ik via internet kaartjes bestellen, maar daar was plots wel een clubcard nodig. Dan maar bij ticketbox. Deze was tot gisteren gesloten in het dorp vanwege carnaval, dus stond ik daar vanmiddag aan de deur, en ja hoor, ook daar was een clubcard nodig.
Dan toch maar eens wat meer info opgezocht, zo bleek dat je alleen bij de administratie in het stadion zonder clubcard een kaartje kon kopen, mits je een legitimatiebewijs uit de 'directe' omgeving van Nijmegen kon laten zien.
Vanmiddag maar meteen door gegaan naar de Goffert waar ik gewoon zonder m'n legitimatie te laten zien kaartjes kon kopen voor alle tribunes.

Lang leve een wedstrijdbezoek regelen in NL.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op feb 13, 2013, 19:48:49
Dit koste me overigens nog meer moeite dan ik gehoopt had. We bezochten dit affiche in het verleden al eens op eigen vervoer, maar nu is er plots een autocombi opgelegd door de lokale Nijmeegse driehoek en NEC. Een bezoek van VVV staat tenslotte garant voor een compleet gekkenhuis en de Nijmegenaren worden natuurlijk gek als ze geel/zwarte sjaals zien.
M.a.w. ik moest even kaartjes voor het thuisvak regelen, geen probleem aangezien NEC op de officiële website een grote kop heeft staan met de volgende tekst: Geen ClubCard nodig voor tickets N.E.C.-VVV Venlo! (letterlijk). Zo wilde ik via internet kaartjes bestellen, maar daar was plots wel een clubcard nodig. Dan maar bij ticketbox. Deze was tot gisteren gesloten in het dorp vanwege carnaval, dus stond ik daar vanmiddag aan de deur, en ja hoor, ook daar was een clubcard nodig.
Dan toch maar eens wat meer info opgezocht, zo bleek dat je alleen bij de administratie in het stadion zonder clubcard een kaartje kon kopen, mits je een legitimatiebewijs uit de 'directe' omgeving van Nijmegen kon laten zien.
Vanmiddag maar meteen door gegaan naar de Goffert waar ik gewoon zonder m'n legitimatie te laten zien kaartjes kon kopen voor alle tribunes.

Lang leve een wedstrijdbezoek regelen in NL.

Inderdaad leuk he dat voetbalbezoek in Nederland maar bij NEC kan je ook op de wedstrijddag gewoon kaarten kopen bij de kassa's op het voorplein zelfs tegen Feyenoord lukt dat.

Ik vind NEC juist een van de leukste en meest relaxte uitwedstrijden lekker tot 5 minuten voor de wedstrijd in de kantine van de amateurtak waar alles zonder problemen door elkaar staat en loopt dan Roda las dit op de website www.lunaticnews.nl :


Kerkrade Eredvisieonwaardig!
Gepubliceerd op 13 februari 2013 - 17:02

Op zondag 10 maart speelt Feyenoord de uitwedstrijd tegen Roda JC. Sinds jaar en dag kunnen Feyenoorders op eigen gelegenheid naar Limburg afreizen (er moest wel achter het uitvak geparkeerd worden), maar de komende editie gaat dit feest mooi niet door. Burgemeeseter Jos Som van Kirchrade heeft namelijk bepaald dat de Feyenoord-supporters per verplichte combi naar 'Duitsland' moeten afreizen.

Als reden geeft burgemeester Som dat er vorig jaar na afloop van Roda JC – Feyenoord, supporters door de hekken braken die ter afsluiting van de parkeerplaats dienden. Meer dan het omgooien van wat hekken gebeurde er niet, maar blijkbaar was dit voloende aanleiding (lees: een stok om mee te slaan) om de Feyenoorders met de zoveelste onzinnige combi op te zadelen. Nu vragen wij ons af of met een combi deze hekken niet omgegooid kunnen worden? Het antwoord laat zich raden...

In het vooroverleg werd Feyenoord al in kennis gesteld van deze maatregel, maar verder dan een bezwaar indienen kon men ook niet doen. De vraag is wat een vooroverleg op deze manier nog zin heeft? En zodoende is het besluit genomen dat de Feyenoord-supporters slechts met een bus mogen afreizen naar Kirchrade. Danke, bitte!

Kerkrade Eredivisieonwaardig!


2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Jammer dat jullie een verplichte combi krijgen maar om dan gelijk weer Duitsland / Kirchrade (nieuwe vorm?) te gebruiken vind ik zielig. Zal weinig uitmaken qua aantallen supporters maar zeker voor een 12:30 wedstrijd best vervelend. Maar verplichte combi vanaf Rotterdam of vanaf Born?


Bier und Bratwurst

Dat moesten we met Twente ook. Alle auto's bij Nedcar parkeren
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Joost op feb 14, 2013, 08:49:02
Jammer dat jullie een verplichte combi krijgen maar om dan gelijk weer Duitsland / Kirchrade (nieuwe vorm?) te gebruiken vind ik zielig. Zal weinig uitmaken qua aantallen supporters maar zeker voor een 12:30 wedstrijd best vervelend. Maar verplichte combi vanaf Rotterdam of vanaf Born?

Geen idee waarvandaan,

Het zal qua aantallen supporters niets uitmaken, ik denk zelfs dat er meer supporters komen. Het uitvak is toch wel uitverkocht maar er zullen meer mensen besluiten om toch maar op eigen gelegenheid op een thuisvak plaats te nemen en die plaatsen in het uitvak worden ingenomen door mensen die anders misschien niet zouden gaan.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Terranova

Citaat van: Joost op feb 14, 2013, 08:49:02
Jammer dat jullie een verplichte combi krijgen maar om dan gelijk weer Duitsland / Kirchrade (nieuwe vorm?) te gebruiken vind ik zielig. Zal weinig uitmaken qua aantallen supporters maar zeker voor een 12:30 wedstrijd best vervelend. Maar verplichte combi vanaf Rotterdam of vanaf Born?

Born omwisselen is bij PSV ook altijd. Wij krijgen al jaren een autocombi tegen Roda. Moet je 1,5 uur voor de wedstrijd je uitgeprintte ticket omwisselen op een parkeerplaats langs de A2. Echt om te kotsen die Jos Som.

ðe waan

De enige die bij mij nu nog open staat: waarom hekken omgooien?

Nort

Citaat van: Terranova op feb 14, 2013, 09:57:40
Born omwisselen is bij PSV ook altijd. Wij krijgen al jaren een autocombi tegen Roda. Moet je 1,5 uur voor de wedstrijd je uitgeprintte ticket omwisselen op een parkeerplaats langs de A2. Echt om te kotsen die Jos Som.

Vorig jaar mochten wij anders omwisselen bij het uitvak, je moest wel verplicht met de auto komen.

Bij uitwedstrijden van PSV wordt dit principe steeds meer gebruikt. Een verplichte ac/bc maar met omwisselen in de bussluis.