Doing the 92

Gestart door rogo_breda, mei 20, 2022, 10:39:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Deze week is het inmiddels 20 jaar geleden dat ik 'the 92' mocht voltooien; ooit in 1974 begonnen op Highbury en langs de weg der geleidelijkheid in 2003 beëindigd op Oldham Athletic's Boundary Park.

Sindsdien heb ik geen aandrang gevoeld om 'the 92' up-to-date te houden en heb me laten leiden door bevliegingen zoals revisits aan Ninian Park(visited on all 4 sides) en Upton Park (visited on all 4 sides). Met een wedstrijd op Amex bezocht ik de 4de league ground waarop Brighton & Hove Albion haar thuiswedstrijden speelde (Goldstone, Priestfield, Witdean, Amex).

Momentopname:
Van de huidige 92 clubs zijn door de invloed van promotie/degradatie 11 grounds nooit bezocht en de ambitie om dat te doen voel ik ook niet.

Van de 92 clubs 'uit mijn tijd' spelen momentel, onder invloed van promotie/degradatie en 'doorstarts van 'phoenix clubs', inmiddels 17 clubs op een lager niveau.

Ik zag Preston North End uit en thuis in drie divisies, in de League Cup, in de FA Cup en in divisional play-offs, waaronder één maal op Wembley. De Premier League zou dan wél een bonus zijn...






Strangely Devoted or Mentally Disturbed

watergatehopper

Erg indrukwekkend, chapeau!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Koning Kriel

Voor mij is het een meerjarenplan. Nog een jaar of tien a vijftien voordat ik er ga zijn maar het begint ergens op te lijken.

Premier League 11/20
Championship 12/24
League One 9/24
League Two 8/24

Dit jaar was wel een goed jaar overigens met 12 nieuwe vincks in de league

Han

Citaat van: Koning Kriel op apr 25, 2023, 20:53:13
Voor mij is het een meerjarenplan. Nog een jaar of tien a vijftien voordat ik er ga zijn maar het begint ergens op te lijken.

Premier League 11/20
Championship 12/24
League One 9/24
League Two 8/24

Dit jaar was wel een goed jaar overigens met 12 nieuwe vincks in de league

In hoeverre laat jij je verleiden tot een re-visit van een bezochte ground als er sprake is van een zeer spraakmakende fixture en je daarvoor een nieuwe ground zou 'moeten' laten lopen?

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

fcbisart

Premier League:16
Championship: 9
League one : 9
League two : 0
National League: 2

Koning Kriel

Citaat van: Han op apr 28, 2023, 21:44:16
In hoeverre laat jij je verleiden tot een re-visit van een bezochte ground als er sprake is van een zeer spraakmakende fixture en je daarvoor een nieuwe ground zou 'moeten' laten lopen?

Alles is situatie afhankelijk. als het om Barrow gaat kies ik wellicht eerder voor de nieuwe gound terwijl ik bij Gillingham veel sneller geneigd zou zijn met te laten verleiden tot een re-visit.