The Wolverhampton Whiplash

Gestart door Han, jun 01, 2008, 21:25:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Han

Hull City werd genoemd maar die bevinden zich in een select gezelschapje clubs dat één seizoen langer nodig had dan Swansea City en Wimbledon om van de vierde divisie op te stomen naar de eerste.

Watford begon, overigens evenals Swansea City in 1977/78, aan een promotiereeks die er als volgt uitzag: 4-3-2-2-2-1.

Northampton Town zette deze seizoensreeks al in 1960/61 in met 4-3-3-2-2-1.

Fulham stootte vanaf 1996/97 door met de serie 4-3-3-2-2-1.

Hull City begon in 2003/04 aan de reeks 4-3-2-2-2-1.

Mocht Swansea City dit seizoen opnieuw promoveren, dan zou haar reeks hier mogen worden toegevoegd met vanaf 2004/05 het volgende cadansrijtje: 4-3-3-3-2-1.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

By the way; dit is het schriftje waarmee ik de league appearances actueel hou:








Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Onmiddellijk een vraag over dat mooie schriftje: ik zie Dagenham & Redbridge al op de goede alfabetische plaats staan. Je zal dit schriftje al een paar jaar bijhouden, dus mijn vraag is: 1) vooruitziende blik of 2) opnieuw begonnen?

hgrm

Dit topic vraagt, nee schreeuwt om een bloemlezing uit mijn grafiekjes:

Zo maar wat clubs waarbij de grafiek een grote absolute waarde van de stijlheid vertoont.
BTW: Engeland heb ik compleet, dus verzoeknummer zijn welkom!













Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Luton Town, de eerste club die van de hoogste naar de laagste profdivisie wist te degraderen.
Luton Town, de eerste club die dat een tweede keer voor elkaar kreeg.

Han

Citaat van: TeeZee op jul 17, 2008, 22:13:19
Onmiddellijk een vraag over dat mooie schriftje: ik zie Dagenham & Redbridge al op de goede alfabetische plaats staan. Je zal dit schriftje al een paar jaar bijhouden, dus mijn vraag is: 1) vooruitziende blik of 2) opnieuw begonnen?

Ik hield een en ander bij op 'accountantspapier' waar je van die joekelbalansen en winst-en verliesrekeningen op kwijt kunt. Toen ik bezig was met de update na de laatste promoties en degradaties had ik nog maar drie kolommen over voor de komende seizoenen. Had kan ook zijn dat een van die bladen in het zwembad is gewaaid tijdens de werkzaamheden en dat dat een mooie aanleiding was opnieuw te beginnen en meteen alfabetisch te chronologiseren.

Met de nieuwe opzet kan ik voort tot minimaal 2050. Dat haal ik ook.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Han op jul 17, 2008, 22:43:54Met de nieuwe opzet kan ik voort tot minimaal 2050. Dat haal ik ook.
Wat als bijvoorbeeld Ebbsfleet United en/of Burton Albion promoveren? Daar gaat je alfabetische volgorde. Het is wel heel romantisch, om dit met de hand bij te houden. Dat bedoel ik positief.

TeeZee

Twee verzoeknummers voor hgrm: Everton en Rochdale please.

Han

Citaat van: TeeZee op jul 17, 2008, 22:43:25
Luton Town, de eerste club die van de hoogste naar de laagste profdivisie wist te degraderen.

Ik vermoed dat Portsmouth en Preston North End 'in tijd' de tweede en derde zijn. Klopt dat met jouw gegevens?

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Als we dan toch met grafiekjes aan het pronken zijn:

Swindon Town

Waarbij de blauwe staafjes de eindklasseringen zijn en de rode streep de gemiddelde gate is.

TeeZee

The Wolves zijn een van de kleine groep clubs die in elk van de 4 divisies kampioen werden. Wie kan de andere clubs uit dit selecte gezelschap noemen?

Joost

Citaat van: TeeZee op jul 23, 2008, 10:22:30
The Wolves zijn een van de kleine groep clubs die in elk van de 4 divisies kampioen werden. Wie kan de andere clubs uit dit selecte gezelschap noemen?

Burnley, Preston North End?


TeeZee

Citaat van: Joost op jul 23, 2008, 11:42:54
Burnley, Preston North End?
Dat zijn de andere twee die ik ook paraat had. Ik heb (nog) niet geverifieerd of dat de enigen zijn.

Han

#29
Division One Champions
Aston Villa
Blackburn Rovers
Bolton Wanderers
Burnley
Derby County
Everton
Preston North End
West Bromwich Albion
Wolverhampton Wanderers


Division Two Champions
Aston Villa
Blackburn Rovers
Bolton Wanderers
Burnley
Derby County
Everton
Notts County
Preston North End
Stoke City
West Bromwich Albion
Wolverhampton Wanderers


Division Three Champions
Aston Villa
Blackburn Rovers
Bolton Wanderers
Burnley
Derby County
Notts County
Preston North End
Stoke City
Wolverhampton Wanderers


Division Four Champions
Burnley
Notts County
Preston North End
Wolverhampton Wanderers







Strangely Devoted or Mentally Disturbed