Week 16, Maandag 16 April t/m Zondag 22 April

Gestart door Arjen, apr 07, 2012, 23:11:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FSC_87


Nico1880

16/04: Sporting Charleroi - Antwerp (Tweede klasse volledig gevinckt dan).
20/04: Antwerp - Eendracht Aalst
21/04: n.n.b.
22/04: Katelijne Waver - Berchem Sport

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op apr 11, 2012, 18:13:35
Je zeurt niet maar ik snapte ook niet wat je bedoeld haha

was sas as dös was kaanst = wat zal het ,als je doet wat je kunt!
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Sporting maakte eergisteren de verkoopprocedure bekend voor de wedstrijd tegen Athletic. Onlineverkoop was er alleen aan socio's en vrije verkoop alleen aan het stadion. Lastig dus.

Daarom daarnet een klein kwartier aan telefoon gehangen met Sporting met als resultaat dat het kaartje nu in m'n email-inbox zit! Erg vriendelijk en netjes van ze!

Citaat van: FCT1980 op apr 09, 2012, 21:09:09
Hoe komt het zo dat je je aangetrokken voelt door het Spaanse en Portugese voetbal?
De landen rondom de Middellandse zee en bijvoorbeeld Portugal trekken mij helemaal niet.
Ben zelf meer van de Engelse, Duitse en Belgische competities.

Sorry, had over je vraag heen gelezen. Vind het moeilijk uit te leggen, maar doordat ik supporter van Athletic ben is het me meer gaan interesseren.

Tegen de Basken die vragen hoe ik bij Athletic kom zeg ik altijd maar 'es un sentimiento'. Duitsland en België trekt me ook zeer zeker, Engeland toch wel duidelijk wat minder dan Spanje. Het voetbal zit in beide landen echt verweven in de samenleving maar zoals ik het bij Athletic zie zag ik het nog nergens anders. Dan is er overal waar je komt met Athletic in Spanje een mening over je, je bent ervoor, of ertegen, er tussenin bestaat niet. Dat natuurlijk vooral door de clubcultuur en geschiedenis. Er speelt zo veel meer dan alleen maar een wedstrijdje elf tegen elf...

Sander11

Ontopic:

OH Leuven - KV Mechelen zaterdag 21 april!
HEYA DEN BOSCH!

Koning Kriel

22-04 21:30 uur Valencia - Betis Sevilla

Bier und Bratwurst

22-04-12 Union St Gilloise - Grimbergen 15.00
Het ene stadion is het andere niet!

Bossche Bol

16/04  Dynamo Dresden - Fortuna Düsseldorf
17/04  Arminia Hannover - Fortuna Sachsenross Hannover
20/04  FC Den Bosch - Almere City
21/04  SC Genemuiden - Spakenburg
22/04      ??
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Skipperdinho

18/4 KV Turnhout-Geel Meerhout
20/4 BV Veendam-Helmond Sport

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

georgesv

#42
zware aanrader is 22.04.12: 13:30: FC St. Pauli - F.C. Hansa Rostock

smorgens is er een betoging in Hamburg van 2000  Rostockfans die geen kaarten kregen voor deze match (beslissing politie). HSV-fans zouden ook meedoen, en dat zal uitmonden in (zware) rellen, daar kan je geld op zetten.
Voor en tijdens de match doen verschillende sfeergroepen van FCSP actie tegen het kaartenverbod. De Ultra's zullen de hele match buiten blijven. Zowiezo is de match tussen de 2 clubs op en buiten de tribunes altijd zwaar op t randje (zie in de heenmatch het vuurwerk dat afgeschoten werd naar het FCSP-vak http://www.youtube.com/watch?v=2p6QMXQX5lg )

Joost


ALenstra

ER geldt een noodverordening in Hamburg op de dag van de wedstrijd.