Watergatehopper

Gestart door watergatehopper, aug 21, 2013, 16:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Semper Fidelis


watergatehopper

Citaat van: Semper Fidelis op apr 08, 2022, 15:06:29
Heerlijk stadion zeg en Magdeburg blijft altijd imposant.

Als je deze nog wil zien mag je niet te lang wachten. Nominatie sloophamer voor nieuwbouw.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

#348
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper


Afgelopen weekend was voor mij het laatste tripje van dit seizoen. Hoewel van een zomerstap gelukkig geen of amper sprake is dit jaar. Na Worms deden we Mannheim aan. In de schaduw van het grote Waldhoff speelt VfR Mannheim op het 6de niveau. Gelukkig ging de wedstrijd nog ergens over vanmiddag. Sterker nog als VfR speelt nog voor de twee plaats in de Verbandsliga Baden, het zesde niveau, en dat zou playoffs betekenen. Helaas voor VfR liet ATSV Mutschelbach zien waarom ze met overmacht kampioen zijn geworden en won het simpel met 1 - 3. Af en toe kreeg het wel wat hulp van de scheidsrechtster maar voetballend waren ze echt wel sterker. Het Rhein Neckar Stadion is wel vaker besproken hier op het forum hoewel dit meestal was als Waldhoff werd bezocht. Het is ondanks het lagere niveau en daarmee ook een lage gate zeker de moeite om eens een bezoek te brengen. Een echte elascon als mainstand en een grote begroeide gegengerade. Ik zou zeggen check de link en oordeel zelf of je het de moeite vindt ;)

https://www.watergatehopper.nl/nieuws/

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

maikelll043

Dat zijn nog eens oefenpotjes !

Berend11

Citaat van: watergatehopper op jul 10, 2022, 19:09:54
1.FC Magdeburg - SC Cambuur

https://www.watergatehopper.nl/nieuws/



Mooi oefenpotje! Waarom waren er zo weinig toeschouwers aanwezig?

watergatehopper

Citaat van: maikelll043 op jul 11, 2022, 08:06:49
Dat zijn nog eens oefenpotjes !

Ja zeker! Normaal worden we daar niet echt mee verwend maar dit was een hele mooie inderdaad.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

maikelll043

Citaat van: watergatehopper op jul 11, 2022, 18:10:30
Ja zeker! Normaal worden we daar niet echt mee verwend maar dit was een hele mooie inderdaad.

Heel erg jaloers!

watergatehopper

Citaat van: Berend11 op jul 11, 2022, 13:56:34
Mooi oefenpotje! Waarom waren er zo weinig toeschouwers aanwezig?

Van Cambuur waren er 40/ 50 ofzo. Het blijft een oefenpotje en een behoorlijk eind weg. Gezien het geen groundhoppers zijn, snap ik vanuit dat oogpunt wel dat er niet meer mee waren vanuit Leeuwarden.
Ik had wel meer Magdeburger verwacht alleen kun je het niet vergelijken met een reguliere competitie wedstrijd. Misschien is/ was het in die regio ook vakantie. Ik had zelf toch wel 5k verwacht maar dat werd dus niet gehaald.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Semper Fidelis

Citaat van: watergatehopper op jul 13, 2022, 06:05:32
Van Cambuur waren er 40/ 50 ofzo. Het blijft een oefenpotje en een behoorlijk eind weg. Gezien het geen groundhoppers zijn, snap ik vanuit dat oogpunt wel dat er niet meer mee waren vanuit Leeuwarden.
Ik had wel meer Magdeburger verwacht alleen kun je het niet vergelijken met een reguliere competitie wedstrijd. Misschien is/ was het in die regio ook vakantie. Ik had zelf toch wel 5k verwacht maar dat werd dus niet gehaald.

Zag dat het de oefenwedstrijd één week ervoor tegen Union Berlin nog wel aardig vol zat + uitvak. Wellicht leeft een Nederlandse tegenstander toch minder voor ze.

watergatehopper

UB is zeker meer aansprekend voor ze dan Cambuur.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅