Week 10: 7 t/m 13 maart 2022

Gestart door Arjen, feb 22, 2022, 18:36:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cyclebob

Citaat van: KoenvdD op mrt 09, 2022, 14:41:05
Dag allen,

Bedankt voor het accepteren. Ik ben Koen uit Haarlem en ben sinds een paar jaar wat serieuzer aan het groundhoppen. Na het failliet gaan van Haarlem was ik even goed klaar met voetbal. Door een aantal boeken en de app futbology is mijn interesse in het groundhoppen flink aangewakkerd. Laatste jaren ga ik vooral lokaal en naar amateurwedstrijden, vanwege het vaderschap. Wellicht zien we elkaar een keer langs de velden. Groet

welkom, voor mij een gevalletje van #metoo# alleen in 1991 met SVV
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (PerĂº). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

maikelll043

09/03  URSL Vise - Standard de Liege U21
11/03  FC Den Bosch - MVV Maastricht
13/03  Standard de Liege - RFC Seraing

DannyH79

Citaat van: DannyH79 op feb 25, 2022, 10:12:24
13/3 FC Utrecht - PSV

Mijn vrouw kan helaas niet mee door ziekte. Maar nu gaat mijn 5 jarig zoontje voor het eerst mee naar een voetbalwedstrijd in een stadion. Zo benieuwd wat hij er van gaat vinden.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Arjen

Citaat van: DannyH79 op mrt 12, 2022, 19:41:13
Mijn vrouw kan helaas niet mee door ziekte. Maar nu gaat mijn 5 jarig zoontje voor het eerst mee naar een voetbalwedstrijd in een stadion. Zo benieuwd wat hij er van gaat vinden.
Veel plezier!

Saltacampos

Citaat van: DannyH79 op mrt 12, 2022, 19:41:13
Mijn vrouw kan helaas niet mee door ziekte. Maar nu gaat mijn 5 jarig zoontje voor het eerst mee naar een voetbalwedstrijd in een stadion. Zo benieuwd wat hij er van gaat vinden.
Dat wordt dus een FC Utrecht-fan allicht, tenzij hij de bezoekers leuker vindt, gebeurt ook...
Over land and sea

DannyH79

Citaat van: Saltacampos op mrt 13, 2022, 11:21:44
Dat wordt dus een FC Utrecht-fan allicht, tenzij hij de bezoekers leuker vindt, gebeurt ook...

Haha, geen idee, moet hij ook lekker zelf weten. Op dit moment is hij wel zo 'n beetje voor alle clubs.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper