Verlanglijst seizoen 2022-2023

Gestart door Arjen, mei 26, 2022, 12:02:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

Nu het seizoen op zijn einde loopt ben ik benieuw of er al weer plannen voor het volgende seizoen gesmeed worden. Ik wil zelf graag naar Burnley-Blackburn Rovers en Rangers -Celtic. Clubs die ik ook wil bezoeken: Stockport County en Oldham Athletic. Verder met potlood in de agenda: derde ronde FA-cup in (de omgeving van) Bristol, de Carabao Cup finale en een wedstrijd in Hamburg.

rogo_breda

Rangers-Celtic (of andersom) staat hier nu ook hoog op de lijst. Hoe wil je die gaan doen?

Verder iets in Londen op Boxing Day. En wat wedstrijden tijdens vakantie in Italië. En uiteraard af en toe België of Duitsland in, nog zonder planning.

Arjen

Voor Rangers-Celtic kon ik dit seizoen kaarten kopen via Sportsbreaks.com. Tickets en hotel voor een niet heel gek bedrag. Ik hoop dat dat volgend seizoen ook zo is.

Jef400

Zelf hoop ik vooral op een seizoen zonder coronaonderbrekingen. Gewoon weer lekker voetballen kijken in de diepste wintermaanden. Dat vind ik eigenlijk het leukste. De tijd dat de jassen aangaan en het dagjesvolk voor de tv blijft zitten. Daarnaast hoop ik tijdens mijn zomervakantie wat wedstrijden te zien. Al is dat afhankelijk van de planning en de omgeving waar ik me dan in bevind.

syntric

Citaat van: Arjen op mei 26, 2022, 14:57:47
Voor Rangers-Celtic kon ik dit seizoen kaarten kopen via Sportsbreaks.com. Tickets en hotel voor een niet heel gek bedrag. Ik hoop dat dat volgend seizoen ook zo is.

Zegt me zelf niet zo veel meer sinds er nog amper uitsupporters toegelaten zijn
Groundhopper for life :-)

KoenvdD

Paar derbies pakken met Tranmere. Stockport gepromoveerd, hopelijk volgt Wrexham.

DannyH79

Heb nog heel veel wensen, maar hetgeen enigzins realistisch is voor mij komend seizoen is Go Ahead Eagles, De Graafschap, Cambuur, Union
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Stadiumhopper

Voor volgend seizoen heb ik Road to De Kuip op de planning staan (gestolen idee van Joris van de Wier), Camp Nou van FC Barcelona (nog voor de renovatie), Goodison Park van Everton, Kenilworth Road van Luton Town en The Oval van Glentorian. Verder stedentripjes blijven pakken met vrienden en de vrouw en daar wedstrijd(en) meepakken.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

bunnet

NL: FC Den Bosch, FC Emmen, FC Volendam, Almere
DE: Rot Weiss Oberhausen, HSV of St Pauli
EN: Sheffield Wednesday
BE: Antwerp

fcbisart

Lugano(op vakantie), FC Volendam, Cambridge Utd, weekendje Madrid , Auxerre (bij promotie) en Saarbrucken of Elversberg

DylanK

Voor mij staat Groningen hoog op de lijst, want laatste die ik nodig heb van de Eredivisie. Verder verhuis ik begin augustus naar Spanje, dus heb daar nog heel wat te vincken. Vooralsnog de volgende stadions die ik in ieder geval komend seizoen wil zien: Mestalla, Sánchez Pizjuán, Benito Villamarín, Estadio de la Cerámica, Bernabeu, Wanda Metropolitano, San Mamés, Anoeta en Vallecas. Daarnaast ga ik proberen de hele Catalaanse competitie, clásico, derby van Madrid en de Copa del Rey finale mee te pakken. Hoe verder ik kom, hoe beter.
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

Olav

Gaat bijna zeker lukken: RWDM, trip naar Athene / Thessaloniki en Slowakije (o.a. Kosice).
Hopen op: Olympique Marseille, Saint-Etienne, Slovenië, Balkantrip.

jdebruin96

Citaat van: syntric op mei 26, 2022, 15:41:55
Zegt me zelf niet zo veel meer sinds er nog amper uitsupporters toegelaten zijn

Waarom worden eigenlijk amper meer uitsupporters toegelaten?

Koning Kriel

Bovenaan de verlanglijst staat voor mij Watford - Luton.
Verder lijkt het er op dat Rangers - Celtic moet gaan lukken komend jaar.

Dat zijn de enige twee specifieke wedstrijden.

In augustus ga ik op vakantie in Engeland en ik hoop dat de bekerlotingen van de 2e ronde league cup en 1e ronde Papa John's trophy gunstig vallen zodat ik op de dinsdagen leuke wedstrijden mee kan pakken.

Mijn zus woont in München dus ik denk dat ik daar wel 1 of 2 keer heen ga en minimaal 1860 en Bayern ga bezoeken.

Een paastrip naar Engeland gaat ook zeker weer door en verder hoop ik in de herfstvakantie een weekend in de regio Birmingham te gaan doen.

Kortom plannen genoeg maar weinig specifieke wedstrijden, ik zie wel waar de speelschema's mij brengen.

jdebruin96

#14
- FC Kaiserslautern
- Pisa - Fiorentina (Indien Pisa promoveert)
- Blackburn - Burnley
- In het weekend van 31-07 in Londen, dan start de competitie weer (op de PL na)
- Ik hoop 1A te kunnen complementeren (Alleen Charleroi, St. Truiden, Leuven, Seraing, Eupen en Westerlo nog te gaan)

Verder zie ik het wel waar de speelschema's mij brengen! Kan nu al niet wachten :)