Auteur Topic: Hoe het was  (gelezen 1413850 keer)

Offline Saltacampos

• Geslacht: Man
Re: Hoe het was
« Reactie #5955 Gepost op: sep 21, 2022, 13:04:25 »
Blijf het vreemd vinden dat mensen uren in de rij willen staan en blijkbaar intens verdriet voelen voor het overlijden van een lid van een familie die leeft op de kap van de belastingbetalers die ze hartsgrondig minachten, verre van onbesproken is en die het geld door ramen en deuren buiten gooit terwijl een groot deel van de bevolking zwaar moet besparen, kou lijden en in het donker zitten. En dat voor een middeleeuws instituut dat geen enkele democratische legitimiteit heeft, onbegrijpelijk.
Bijzonder fenomeen dat wat mij betreft een psychologisch onderzoek waard is.
Over land and sea

Offline Nort

« Reactie #5956 Gepost op: sep 21, 2022, 13:28:09 »
Dank voor je ongevraagde nutteloze inbreng. Het is wat mij betreft een psychologisch onderzoek waard naar het feit dat mensen zich geroepen voelen om ongevraagd hun mening te verkondigen en andere meningen af te doen als 'onbegrijpelijk'. 

Offline Saltacampos

« Reactie #5957 Gepost op: sep 21, 2022, 13:49:26 »
Dank voor je ongevraagde nutteloze inbreng. Het is wat mij betreft een psychologisch onderzoek waard naar het feit dat mensen zich geroepen voelen om ongevraagd hun mening te verkondigen en andere meningen af te doen als 'onbegrijpelijk'.
Een forum dient o.a. om je mening te verkondigen, je hoeft niet akkoord te gaan.
Ik vind dat idiote en enggeestige Engelse nationalisme lachwekkend, als jij daar een ander idee over hebt, is dat wat mij betreft prima.
Over land and sea

Offline FCT1980

« Reactie #5958 Gepost op: sep 21, 2022, 14:03:25 »
Villa Park is een fijn stadion dat door de jaren heen steeds mooier wordt, omdat dit soort klassieke stadions steeds meer verdwijnen. Van binnen had ik meer verwacht van de Holte End. Ik heb daar veel goede verhalen over gehoord, maar ik vond het niet echt bijzonder.

Het stadion van Crewe is vrij basic. De hoofdtribune is tov de andere tribunes echt enorm en de locatie is wel echt een plus. Binnen drie minuten ben je op het station en in de buurt zijn er meerdere kroegjes te vinden. Als je niet het doel hebt om de 92 te voltooien dan zijn er wel mooiere stadions te vinden in de buurt. Maar het is wel een stuk beter dan de Crawley's/Colchesters van Engeland.

Bedankt voor je reactie. Ik vind Villa Park echt geweldig. De Holte End kan indd. vrij rustig zijn maar af en toe is ook dat geweldig.
We hebben voor de zaterdag gekozen om richting het zuiden te gaan naar Bristol Rovers - Plymouth Argyle. Mooi affiche en stadion spreekt me ook meer dan aan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline syntric

« Reactie #5959 Gepost op: sep 21, 2022, 15:03:10 »
Een forum dient o.a. om je mening te verkondigen, je hoeft niet akkoord te gaan.
Ik vind dat idiote en enggeestige Engelse nationalisme lachwekkend, als jij daar een ander idee over hebt, is dat wat mij betreft prima.

Zelf heb ik ook geen probleem met af en toe eens iets anders dat niet over voetbal gaat. Dit weekend ben ik in Londen, ga al sinds de jaren 80 naar het VK, het zal raar zijn dat de Queen er niet meer is. Maar voor de rest heb ik ook niets met de monarchie. Dat het nog zo populair is verwonderd me enigszins, hier in Belgiƫ ken ik niemand die van ons koningshuis wakker ligt, dat zijn toch vooral oudere mensen denk ik, de meeste vinden het een wereldvreemde poppenkast. Denk dat het te maken heeft met het nagenoeg foutloze parcours van de Queen, ze heeft zich echt aan de natie gewijd. Al kwam haar houding ten tijde met het Diana ongeval wel koel over en lijkt ze ook een aanzienlijk bedrag betaald te hebben voor haar dubieuze zoon Andrew uit de gevangenis te houden.
Groundhopper for life :-)

Offline Nort

« Reactie #5960 Gepost op: sep 21, 2022, 16:06:02 »
De inbreng in deze sectie is nog steeds nutteloos. Er is een buitenlandse sectie, speciaal voor de GB/UK/Engeland. Daar had je reactie met een nieuw topic prima bij ingepast.

En mijn niet toevoegende mening: Ik heb niet veel met het Koninkrijk, maar ben er ook niet op tegen. Ja het kost wat, daar tegenover staat dat het ook geld oplevert. Maar met jouw woordkeuze is een normale discussie hierover uitgesloten.

Offline Nort

« Reactie #5961 Gepost op: sep 21, 2022, 16:06:49 »
Bedankt voor je reactie. Ik vind Villa Park echt geweldig. De Holte End kan indd. vrij rustig zijn maar af en toe is ook dat geweldig.
We hebben voor de zaterdag gekozen om richting het zuiden te gaan naar Bristol Rovers - Plymouth Argyle. Mooi affiche en stadion spreekt me ook meer dan aan.
Dat is een leuk affiche in een mooi stadion (denk ik)

Offline Jef400

« Reactie #5962 Gepost op: sep 21, 2022, 21:59:41 »
Stadion weet ik.

Offline FCT1980

« Reactie #5963 Gepost op: sep 21, 2022, 22:08:29 »
Ben benieuwd. Sowieso nog nooit in die hoek geweest.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Jef400

« Reactie #5964 Gepost op: sep 22, 2022, 11:46:27 »
Bereid je voor op een leuke toegangspoort, een rommelig stadion, tenten en tig verschillende tribunes. Ik heb er geen seconde spijt van gehad toen.