Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: Joost op mrt 14, 2010, 13:54:40
Komt daar wat publiek op af?

Bij Roda waren het een kleine 100 toeschouwers.

Ik schat toch zeker een 500 man. De hele tribune van het trainingscomplex was vol, en dan verder nog genoeg staand volk.

Ici c est Paris

Standard-Panathinaikos was mooi. Een heerlijke zomerdag in Luik waar het zonder jas op het terras prima toeven was, en aansluitend de wedstrijd in een uitverkocht stadion. De wedstrijd was aardig, het resultaat was erg goed, de sfeer was fantastisch.

Als ik de tijd kan vinden, volgt er een (foto)verslag.

wekke

ADO Den Haag-VVV Venlo + Roeselare-Westerlo: in totaal een autorit van bijna 600km, meer dan 180minuten verschrikkelijk voetbal, sfeerloze stadions en geen enkel doelpunt. Op zulke momenten vraag je je af waarom je het allemaal nog doet...

Met het bezoek aan Roeselare heb ik wel de Eerste klasse voltooid.

Hielke

Citaat van: wekke op mrt 22, 2010, 01:11:07
ADO Den Haag-VVV Venlo + Roeselare-Westerlo: in totaal een autorit van bijna 600km, meer dan 180minuten verschrikkelijk voetbal, sfeerloze stadions en geen enkel doelpunt. Op zulke momenten vraag je je af waarom je het allemaal nog doet..

Van ADO Den Haag is, net als van FC Groningen en AZ, niets meer over na de verhuizing naar het nieuwe stadion. Sfeerloze hap. En voor het voetbal van Den Haag zou ik nog geen vijf kilometer willen rijden.

Han

#109
Vandaag was ik aanwezig bij de wedstrijd Grand Club vs Shoban Qena. De ground van Grand is onlangs verrijkt met een tijgerkooi die dienst doet als uitvak. De enige meegereisde hooligan mocht zich in bijzonder gezelschap heugen; een kwestie van het stellen van de juiste prioriteiten en beelden oproepend van een politiek proces:




Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Jij hebt die man betaald om deze foto te kunnen nemen. Zit ik er ver naast?

Han

Citaat van: TeeZee op mrt 24, 2010, 21:15:52
Jij hebt die man betaald om deze foto te kunnen nemen. Zit ik er ver naast?

Ik probeer het beeld van mij af te werpen dat ik hier géén winning material heb afgeleverd als het gaat om de Pullizer Prize of de World Press Photo Award. En dat lukt mij niet.

Voorts probeer ik me er een voorstelling van te maken welke sentimenten deze plaat oproept als de kijker 'unaware' is van de associatie met een voetbalwedstrijd. Wat zie je dan?

Iemand die in een rechtszaal de doodstraf over zich ziet afgeroepen? Een verdachte die zijn onschuld uitschreeuwt?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Het is een superfoto. Wat ik dan weer zie is dat er rechts bewakers zitten te lachen. Maar hoe heb je die foto zo kunnen nemen, je moet maar net op het juiste moment afdrukken.

Peenvogel

Hoe het was? Heerlijke cup-avondje!

Lek11

Citaat van: Peenvogel op mrt 25, 2010, 10:15:40
Hoe het was? Heerlijke cup-avondje!

Nu wij nog vanavond ;) 17:00 alweer de gezellige buscombi in.

Hielke

Wat een prachtige foto, Han. Mogen militairen daar eigenlijk lachen? Of leven die twee uiterst rechts inmiddels niet meer?

Han

Citaat van: TeeZee op mrt 25, 2010, 00:21:39
Het is een superfoto. Wat ik dan weer zie is dat er rechts bewakers zitten te lachen. Maar hoe heb je die foto zo kunnen nemen, je moet maar net op het juiste moment afdrukken.

Ik nam een aantal foto's en ik had gewoon geluk. Tussen afdrukken en de effectieve opname zit een hinderlijke incubatietijd; vandaar dat wedstrijdbeelden bijna zonder uitzondering mislukken. Deze, uit een andere wedstrijd, laat in elk geval de bal nog zien, hetgeen mij vrijwel nooit lukt.



@Hielke:
Ik heb de indruk dat het een zenuwachtige grimas is van puur ongeloof.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Han op mrt 25, 2010, 22:10:54
Ik nam een aantal foto's en ik had gewoon geluk. Tussen afdrukken en de effectieve opname zit een hinderlijke incubatietijd; vandaar dat wedstrijdbeelden bijna zonder uitzondering mislukken.
Heeft jouw camera dan geen zgn burst-functie?

Joost

Ik zag zojuist Roda JC A1 v N.A.C A1 uitslag 3-1. Rode neemt de leiding na ongeveer een half uur via Alex Stankov. Mooie aanval waarbij een voorzet bij de eerste paal wordt binnengewerkt. Direct na de pauze komt NAC op gelijk hoogte. Na 67 minuten schiet Anton Stankov een vrije trap kiezelhard binnen 2-1 en in de laatste minuten scoort Alex Stankov de 3-1 uit een counter. Een verdiende zege voor Roda.

Het is erg spannend onderin de Eredivisie A jeugd. Volendam is gezien maar de strijd voor de andere degradatieplaats en de play-off plaats is volstrekt open.


Keveca

Een 0-0 went nooit.