Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

Fietel en 2 gasten bekijken dit topic.

FSC_87

En dan vinden ze het bij de Eagles gek dat wij niet zagen dat er in het vak naast ons iemand gereanimeerd werd....

Hielke

Afgelopen week had ik, samen met mijn vaste reiskompaan, een groundhopzesdaagse op het programma staan:

09/11 Crystal Palace - Watford
10/11 West Ham United - West Bromwich Albion
11/11 Wrexham - Luton Town
12/11 Preston North End - Hull City
13/11 Leeds United - Bristol City
14/11 Feyenoord - sc Heerenveen

Wegens ziekte, en dus een verplichte rustdag, zijn op Deepdale helaas twee stoeltjes leeggebleven. Verder is het programma afgewerkt. Het was een mooie trip, met veel doelpunten, hamburgers, houten stoeltjes en koude rillingen. Binnenkort, hoop ik, tekst en foto's.

HJanneman

Nu al zin in, kan ik me vast ergens voorinschrijven voor de onthulling?


Hielke

Wedstrijden tussen Heerenveen en Twente zijn vaker memorabel. Vanmiddag eindelijk weer eens met een zeer trots gevoel huiswaarts na een wedstrijd van mijn club. Wat een heerlijke pot voetbal: 6-2!

Bier und Bratwurst

Kan me voorstellen Niels , voor mij was het ietsje minder!!
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

euhhhh haha Hielke  bedoel ik
Het ene stadion is het andere niet!

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 13, 2010, 11:36:46
Kan me voorstellen Niels , voor mij was het ietsje minder!!

Die afscheidstournee van Boschker is in ieder geval doelpuntrijk

Joost

VVV van de mat gespeeld! 0-4

betonrot

Pfoe 626 dagen zonder een uitoverwinning en dan winnen van RKC.

Joost

Citaat van: Breda op dec 14, 2010, 23:21:24
Volgens mij is die wedstrijd ongeveer net zo belangrijk voor jou als voor mij NAC-Feyenoord ;).

Mwah, ik blijf het geen echte derby vinden maar de media pompen het nogal op en in Venlo is het de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Zeker nu ik in een regio woon waar ook VVV'ers wonen leeft het wel wat meer. Maar Roda was gewoon echt heel goed gisteren, en VVV ontzettend zwak.

Het is vooral ook leuk om te zien dat VVV historisch gezien bijna kansloos is tegen Roda. In Venlo in de Eredivisie tot nu toe 12 duels waarvan Roda er 6 won en er 4 gelijk eindigden. In Kerkrade won Roda er 8 van de 11 en eindigden er drie gelijk.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op dec 15, 2010, 12:05:37
Mwah, ik blijf het geen echte derby vinden maar de media pompen het nogal op en in Venlo is het de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Zeker nu ik in een regio woon waar ook VVV'ers wonen leeft het wel wat meer. Maar Roda was gewoon echt heel goed gisteren, en VVV ontzettend zwak.

Het is vooral ook leuk om te zien dat VVV historisch gezien bijna kansloos is tegen Roda. In Venlo in de Eredivisie tot nu toe 12 duels waarvan Roda er 6 won en er 4 gelijk eindigden. In Kerkrade won Roda er 8 van de 11 en eindigden er drie gelijk.

Die aanval met Janssen ergens halverwege de eerste helft, Prachtig!!! Alleen jammer dat de bal niet erin ging, wat een heerlijke aanval.

Joost

Citaat van: witte leeuw op dec 15, 2010, 13:00:27
Die aanval met Janssen ergens halverwege de eerste helft, Prachtig!!! Alleen jammer dat de bal niet erin ging, wat een heerlijke aanval.

Ik vroeg me af en toe af of Jan van Dijk Roda wel eens heeft zien voetballen dit seizoen. Vormer werd vrijgelaten en was telkens de man die een aanval opzette. Lopende mensen als Janssen, Delorge en Sutchuin kregen alle ruimte.

Hielke

Ben blij dat ik tussen de sneeuwbuien, de files en de afgelastingen door gisteren Heerenveen - De Graafschap heb kunnen meemaken. Met een 4-0 zege en op een keurige zevende plaats de winterstop in!

HJanneman

Ja, Heerenveen lijkt het licht gezien te hebben.
Jullie hebben toch weer een paar mooie talenten binnen de ploeg!
De scouting is bij jullie echt goud waard.