Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Cyclebob

Mooi om te lezen. een geruststelling voor je: er is niks veranderd.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Niels_Zitterd

#751
Is de plaatselijke schietvereniging ook nog steeds prominent aanwezig in het 'stadion' van Turkania Faymonville?

Niels_Zitterd

#752
Pure intimidatie in Faymonville :-p

Wij zijn daar een keer zonder wedstrijd geweest. Toen we wilden wegrijden hebben we in de 'file' gestaan omdat een plaatselijke boer zijn koeien aan het verplaatsten was. Wij netjes gewacht tot hij klaar was. Toen hij gebaarde dat we door konden rijden, was hij vergeten dat er ook nog een stier aankwam. Een rennende stier in de achteruitkijkspiegel is ook niet iets dat je iedere dag ziet.

Cyclebob

De schietvereniging verwelkomt je nog steeds op de muur in Faymonville. Ik waande me even in Belfast. Nu op terugweg van AGOVV Eindhoven, klassieke fiets/auto combi. Mooiste ground van eerste divisie, jammer dat de hoofdtribune vanuit uitvak was overbelicht. Verder iets gezapige wedstrijd, thuisploeg mist pingel vlak voor tijd nadat FCE drie ballen van de lijn gehaald zag worden.
Vriendelijk sfeertje
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

3434

#754
Racing Mechelen - Patro Eisden was een trip met een dubbel gevoel. Het stadion stond al lang op mijn verlanglijstje en om dit met Patro te bezoeken was speciaal. Dat het op een woensdag moest doorgaan (de 4de woensdagmatch in 6 wedstrijden) was een kleine domper.

De beruchte sfeer in het stadion miste ik. In totaal waren er ongeveer zo'n 6 à 700 racingers tegenover een 140tal Patrosupporters (slechts de helft op onderstaande foto). Naarmate de score opliep 3-0, 4-0, 5-0 was er wel een goede sfeer langs hun kant maar toch niet wat wij ervan verwacht hadden.





Vergeef me de GSM-kwaliteit..
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 05, 2011, 13:50:24
Gisteren naar Holthausen Biene - Eintracht Nordhorn geweest.Een echte streekderby.
Holthausen-Biene is een dorpje dat binnen de gemeente Lingen ligt.
Aangezien er maar 1800  naar binnen kunnen op het kleine terrein "Am Biener Busch" was het met 1500 toeschouwers aardig gevuld.
De weg er naartoe was gedeeltelijk onverhard en door de vele auto's een mooie stofboel.
Het terrein beviel me wel ,met een kleine maar leuke tribune en hier en daar een verhoging voor een 2e rij supporters. De braadworsten smaakten goed en het bier was lekker.
Na de eerste  tien minuten was Nordhorn al uitgeraast. De rest van de wedstrijd was voor H-Biene. Doordat er ook nog 2 rode karten vielen aan de zijde van Nordhorn,waarvan een door hands(penalty),was het snel gelopen.Holthausen-Biene bleef steken op 6-0 maar het had makkelijk het dubbele kunnen zijn. Al met al een leuke middag.

Holthausen-Biene gaat voortvarend van start. Misschien een optie om die tegen VfB Oldenburg te bezoeken. Maar eens kijken wanneer die is.

Joost

Gisteren de derde competitiepot van SHH gezien. Uit naar VV Kessel. Leuk sportpark de Roode Egge in Kessel. Hoewel het klinkt als een oude ploeg is dat niet zo. VV Kessel onstond in 2001 uit KVC (Kesselse Voetbal Club) en Eiker Boys uit Kessel-Eik, een dorp met 750 inwoners ook aan de Maas maar dan een kilometer zuidelijker. De ploegen voetbalden volgens mij beide al op de Roode Egge in Kessel. Het voornaamste dat nog aan Eiker Boys deed denken waren de eikenbomen die langs het veld stonden. Door de wind vielen vele eikeltjes uit de boom, bovenop de tribune tijdens de wedstrijd.

SHH is prima gestart met 2 zeges, Kessel had slechts 1 puntje gehaald middels een 0-0 tegen FC Maasgouw. Tegen de andere koploper had Kessel met 2-6 verloren. Ook tegen SHH leek het zo te gaan, SHH was technisch beter, vond makkelijk de vrije man en creerde een flink aantal kansen. Niet gek dus dat het vlug 0-1 werd. Net nadat de scheidsrechter had verzuimd SHH een penalty te geven sloeg Kessel op de counter toe, in 4 instanties zat de bal er uiteindelijk in. Direct na de pauze viel in 10 minuten de beslissing. Kessel counterde twee keer schitterend en het was 3-1. Volledig tegen het spelbeeld in. SHH probeerde nog van alles maar kon niet scoren en Kessel liet nog een grote kans liggen.

Beide teams hadden een eerlijke grensrechter meegenomen, wat een verademing om dat eens te zien!

Peenvogel



Zowaar een goede wedstrijd in Belgie gezien....foto's op mijn site.

hgrm

Vanavond naar AGOVV - Willem II geweest.
Willem II was onthutsend zwak, weinig lijn in het spel, alles door het midden. AGOVV deed wat in het vermogen lag, verdedigde (op de eerste 5 minuten na) secuur en kwam regelmatig gevaarlijk uit. De overwinning van de Apeldoorners was zeker niet gestolen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

In een uitverkocht stadion heeft Dortmund met pijn en moeite letterlijk op het laatste moment de drie punten gepakt tegen Mainz. Hoewel geelzwart de hele wedstrijd sterker was, lukte het maar niet om de kansen te benutten. Al met al een leuke wedstrijd in een niet tegenvallend nieuw stadion.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

King Nothing

Vanaaf weer eens de degradant uit de Jupiler League zien voetballen staan in een veld. Dit keer tegen Volendam. Toch knap dat een thuisclub zonder een kans weg te geven 0-2 achter komt te staan. En dan verwacht je in de 2e helft wel wat aanvalsdrang van Emmen, maar nee. Volendam mag nog 0-3 en 0-4 scoren.

Gelukkig dat we van die club uit Friesland nog wat "talenten" hebben "mogen" huren. Spelers die bij een 4e Klasser nog niet eens in de basis mogen staan, maar bij Emmen blijkbaar moeten spelen om, euh.... Sja, waarom eigenlijk? Voetballen kunnen ze niet en zullen ze ook nooit meer leren. Maar ja, die club uit Friesland bepaalt blijkbaar. Ik begin best wel een grafhekel aan die club te krijgen.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Verwijderd lid

Gisteren op een zonnige Westmaat in Spakenburg genoten van de dadendrang van G.V.V.V.; na twee verliespartijen in de Topklasse moest er gewonnen worden. Het werd 1-3, maar 1-6 of 1-7 was een betere weerspiegeling van de verhoudingen geweest.

Alle blauwen vliegen !

http://denniz1974.blogspot.com

hgrm

Ik heb Vogels dinsdag nog gezien in de beker tegen Dordrecht. Ze hebben dit jaar geen kampioensploeg. Veel rondgetik, veel foute passes, nauwelijks de zijkanten opgezocht. Maar vooral: het straalt niks uit. Makke lammetjes. Niet voor niks dat ze het tegen bijna elke tegenstander moeilijk hebben en tegen de betere tegenstanders (Supercup, KNVB-beker, GVVV) kansloos eraf.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: Meester op sep 25, 2011, 09:05:43
Gisteren op een zonnige Westmaat in Spakenburg genoten van de dadendrang van G.V.V.V.; na twee verliespartijen in de Topklasse moest er gewonnen worden. Het werd 1-3, maar 1-6 of 1-7 was een betere weerspiegeling van de verhoudingen geweest.

Alle blauwen vliegen !

http://denniz1974.blogspot.com

Waar gaat dit eindigen met GVVV? Jullie hebben na 7 duels als Ijsselmeervogels, Spakenburg, Harkema en Rijnsburg gehad. Dat zijn toch wel de ploegen die ik bovenin verwachten. Daarnaast eenvoudige uitzege bij Barendrecht en Lisse. Nu volgen toch vooral wat mindere teams.

Wordt er al nagedacht over de Eerste Divisie?

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op sep 25, 2011, 12:57:13
Waar gaat dit eindigen met GVVV? Jullie hebben na 7 duels als Ijsselmeervogels, Spakenburg, Harkema en Rijnsburg gehad. Dat zijn toch wel de ploegen die ik bovenin verwachten. Daarnaast eenvoudige uitzege bij Barendrecht en Lisse. Nu volgen toch vooral wat mindere teams.

Wordt er al nagedacht over de Eerste Divisie?

Over de eerste divisie hoeft niemand zich zorgen te maken want voor zover ik weet wil de club niet in het betaalde voetbal uitkomen.
De trainer wil voorlopig de doelstelling voor dit seizoen (handhaving) niet bijstellen, ondanks de goede start. Op de vraag "waar staan jullie ergens?' antwoordde hij dat hij pas een zinnig antwoord hierop kan geven als er tegen elke ploeg een keertje gespeeld is.

Maar, wees vooral welkom om een keer een wedstrijdje bij te wonen. Gezien de centrale ligging zijn er voldoende mogelijkheden om op een zaterdag een dubbel te pakken met in de avonduren een wedstrijd in het betaalde voetbal of zelfs iets in België.