Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

3434

Citaat van: hstevenm op dec 21, 2011, 23:12:51
Afgelopen weekend naar West Ham-Barnsley en Tottenham-Sunderland geweest..
West ham viel me tegen qua sfeer en helemaal qua voetbal al moet ik wel zeggen dat het helemaal uitverkocht was. Tottenham was daar in tegen wel top, goed voetbal en een prachtige sfeer.. een aanrader voor iedereen..

Twee keer in West Ham geweest, in de PL, en 2x viel de sfeer me erg tegen (lees enkel het clublied werd 1x gezongen). Ik zal er voorlopig niet meer heen gaan.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Ik vond het eigenlijk wel prima op Upton Park.

spons

Citaat van: 3434 op dec 27, 2011, 03:55:05
Twee keer in West Ham geweest, in de PL, en 2x viel de sfeer me erg tegen (lees enkel het clublied werd 1x gezongen). Ik zal er voorlopig niet meer heen gaan.

Ligt er natuurlijk ook een beetje aan de tegenstander en de belangrijkheid van de wedstrijd, ben er 1 keer geweest in 1997 toen West Ham nog kon degraderen uit de PL en absoluut moest winnen van Sheffield Wednesday.

Het werd 5-1 en de sfeer was echt fantastisch iedereen ging 90 minuten lang compleet uit zijn dak

Een revisit aan het inmiddels aardig uitgebreidde Upton Park staat nog steeds op mijn lijstje
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

De laatste keer dat ik er was, was in het jaar van de degradatie. Op dat moment moest er ook gewonnen worden maar toch was het echt 88minuten muisstil, onwerkelijk eigenlijk.  Wat mij totaal verraste was de sfeer bij Fulham (tegen Wolfsburg). Akkoord, het ging om een Europese wedstrijd maar hier ging heel het stadion de hele wedstrijd achter de ploeg staan. Voorheen kreeg ik altijd het idee dat Fulham een beetje zoals Anderlecht was op sfeergebied.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Bier und Bratwurst

Fulham vond ik juist weer muisstil tegen FC Twente dit jaar.
Het ene stadion is het andere niet!

3434

Vandaar de verrassing.. Ik zou eindelijk werk willen maken van een bezoek aan Nottingham Forest. Is er iemand die daar recent nog geweest is en weet of er daar nog hun typische sfeer hangt? Mag ook via privébericht indien ik teveel offtopic aan 't gaan ben.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

Citaat van: 3434 op dec 27, 2011, 17:07:49
Vandaar de verrassing.. Ik zou eindelijk werk willen maken van een bezoek aan Nottingham Forest. Is er iemand die daar recent nog geweest is en weet of er daar nog hun typische sfeer hangt? Mag ook via privébericht indien ik teveel offtopic aan 't gaan ben.

Welke typische sfeer van Forest? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Desondanks is het leuk genoeg om er eens heen te gaan.

TeeZee

Ik zou Forest bezoeken als ze spelen tegen Derby of Leeds.

hgrm

Of tegen Notts County. Al zal dat wel weer een tijd duren...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Heb ooit Forest v Reading gezien en dat was qua sfeer redelijk gemiddeld. Gezien het verloop van de wedstrijd nog erg goed want het werd een oer en oer saaie 0-0.

Niels_Zitterd

Citaat van: 3434 op dec 27, 2011, 17:07:49
Vandaar de verrassing.. Ik zou eindelijk werk willen maken van een bezoek aan Nottingham Forest. Is er iemand die daar recent nog geweest is en weet of er daar nog hun typische sfeer hangt? Mag ook via privébericht indien ik teveel offtopic aan 't gaan ben.

Citaat van: TeeZee op dec 27, 2011, 22:01:43
Ik zou Forest bezoeken als ze spelen tegen Derby of Leeds.
Vorig jaar heb ik de wedstrijd tegen Derby County FC bezocht en dat was fantastisch! Ik heb maar zelden een stadion zo zien kolken.
De uitslag (5-2) hielp natuurlijk wel mee.

Niels_Zitterd

Afgelopen paar dagen drie wedstrijden bezocht in Engeland.

Het score verloop zat helaas niet mee, West Bromwich Albion - Manchester City werd 0-0. S'avonds eindigde Stoke City - Aston Villa eveneens in 0-0.
We hebben nog even voor paniek gezorgd toen een vreemde Nederlandse bus vanuit Birmingham richting Stoke ging. De bus werd aan de kant gezet en we moesten even goed duidelijk maken wat we allemaal kwamen doen. Uiteindelijk toch nog een half uur voor de wedstrijd gearriveerd.

Gisteren hadden we in Sheffield meer mazzel, op Bramall Lane werd het 2-1 voor de thuisploeg.

TeeZee

Net terug uit The Home of Football. Een korte impressie:

Crawley: onverwacht leuk. Ineens sympathie voor deze gemaakte club gekregen.
AFC Wimbledon: leuke wedstrijd, maar minder sympathie voor de club gekregen waar ik ooit geld aan doneerde toen AFCW werd opgericht.
MK Dons: De meeste luxe zitplaatsen die ik ooit ben tegengekomen in het voetbal. Zeer gastvrije en vriendelijke mensen.
Spurs: Erg goede sfeer, wedstrijd pas in tweede helft aardig (maar niet meer dan dat).

hgrm

Je vergeet Sutton. Leuk stadion ty
En toe hield ik na 1/3 van de zin op, net als de wedstrijd.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Dan had je na 14/45 moeten ophouden... Maar inderdaad, zeer leuk stadion voor de liefhebber.