Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

syntric en 2 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Gisteren naar Telstar - Willem II geweest, de wedstrijd was niet om aan te gluren en Willem II verloor waar een 0-0 de enige logische uitslag was. Maar wat heb ik van het stadion genoten! Ik houd wel van die oude meuk maar ook die nieuwe tribune past prima in het hele plaatje.

Kortom, kut wedstrijd, waardeloos publiek, fantastisch stadion.

Bob

Citaat van: Koning Kriel op mrt 06, 2012, 08:57:36
Kortom, kut wedstrijd, waardeloos publiek, fantastisch stadion.

Ik vond de wedstrijd wel redelijk eigenlijk, net zoals de basisschoolleerlingen die op de tribune naast het uitvak zaten, enthousiaste kinderen van wie er waarschijnlijk veel voor de eerste keer naar een voetbalwedstrijd gaan en dat op een maandagavond, vind ik mooi.

Koning Kriel

Best leuk hoor basisschoolkinderen die voor het eerst bij een voetbalwedstrijd waren maar het klonk alsof achter het stadion een openluchtzwembad open was op een zonnige zomerdag. Met voetbalsfeer had het weinig te maken. Ook de fanatieke supporters achter de goal lieten nauwelijks van zich horen, pas in de 90e minuut hoorde ik ze voor het eerst Telstar positief ondersteunen, daarvoor heb ik ze alleen Misidjan voor sukkeltje uit horen maken. De sfeer in het uivak was overigens ook dramatisch maar dat heb je al snel op maandag.

Ik vond de wedstrijd zielloos. Op de eerste vijf minuten na rust na (toen Telstar 2x rood had moeten krijgen voor schandalige tackels) was er niets van beleving te merken bij de spelers.

Gelukkig dus dat het stadion de moeite waard was om een keer te bezoeken, als deze pot in zo'n zielloos stadion als dat van RBC gespeeld was dan was echt heel de avond kut geweest.

Gefeliciteerd met de overwinning overigens.

spons

Citaat van: Koning Kriel op mrt 06, 2012, 08:57:36
Gisteren naar Telstar - Willem II geweest, de wedstrijd was niet om aan te gluren en Willem II verloor waar een 0-0 de enige logische uitslag was. Maar wat heb ik van het stadion genoten! Ik houd wel van die oude meuk maar ook die nieuwe tribune past prima in het hele plaatje.

Kortom, kut wedstrijd, waardeloos publiek, fantastisch stadion.

Een beetje zoals bij Willem II ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: spons op mrt 06, 2012, 16:37:19
Een beetje zoals bij Willem II ?

Een beetje zoals bij Feyenoord ;)

Sebastiaan_W

Nou, ik moet zeggen dat bij Willem II - Telstar de King-Side ook alleen na de doelpunten te horen waren en tegen het einde van de wedstrijd. Die pot was op een vrijdag.

Maar ik ben blij dat Telstar eindelijk weer een keer gewonnen heeft en voor je een fanatieke sfeer hoef je niet naar Sportpark Schoonenberg. Telstar, gemoedelijk clubje.

Bier und Bratwurst

Citaat van: witte leeuw op mrt 07, 2012, 11:16:28
Nou, ik moet zeggen dat bij Willem II - Telstar de King-Side ook alleen na de doelpunten te horen waren en tegen het einde van de wedstrijd. Die pot was op een vrijdag.

Maar ik ben blij dat Telstar eindelijk weer een keer gewonnen heeft en voor je een fanatieke sfeer hoef je niet naar Sportpark Schoonenberg. Telstar, gemoedelijk clubje.

Ben benieuwd ,ga er vrijdag heen!!
Het ene stadion is het andere niet!

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 07, 2012, 11:47:06
Ben benieuwd ,ga er vrijdag heen!!

Tip, koop een staanplaats of voor de Westtribune Vak F. Zelf ga ik altijd voor het laatste.

Bier und Bratwurst

Citaat van: witte leeuw op mrt 07, 2012, 12:41:07
Tip, koop een staanplaats of voor de Westtribune Vak F. Zelf ga ik altijd voor het laatste.

thanks
Het ene stadion is het andere niet!

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 07, 2012, 12:54:49
thanks

Op F zit ook een wederzijdse kennis van mij en Spons. Mocht de wedstrijd niks aan zijn, dan kan hij je ongetwijfeld prachtige verhalen vertellen. Of niet, Spons?

spons

Citaat van: witte leeuw op mrt 07, 2012, 14:16:14
Op F zit ook een wederzijdse kennis van mij en Spons. Mocht de wedstrijd niks aan zijn, dan kan hij je ongetwijfeld prachtige verhalen vertellen. Of niet, Spons?

Volgens mij hebben ze het over een heel ander stadion maar ik zit met o.a. Peter overigens op vak J in De Kuip
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op mrt 07, 2012, 17:04:14
Volgens mij hebben ze het over een heel ander stadion maar ik zit met o.a. Peter overigens op vak J in De Kuip

Had het over Telstar
Het ene stadion is het andere niet!

Sebastiaan_W


Hielke

Terug van een heerlijke midweekse trip naar Engeland. Zéér aangenaam verrast door Southend United, dat ik maandagavond tegen Crawley Town zag spelen. Schitterende oude bak, glooiend veld, regen veel supporters, fijn gezang. Ietsjes tegenvallend, wat opkomst en sfeer betreft, vond ik een dag later Brentford. Het stadion daarentegen vergoedde veel.

De afsluiter was gisteravond prachtig: een revisit aan White Hart Lane, zeven jaar nadat ik daar m'n eerste Engelse wedstrijd zag. Het stadion was mooier dan in mijn herinnering; de wedstrijd tegen het groots spelende Stevenage - gesteund door vele meegereidse duizenden supporters - verrassend meeslepend.

Joost

Was de eerste helft tussen Brentford en Exeter echt zo slecht? Ik had het idee dat er, buiten die goal, echt helemaal niets gebeurde.