Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Citaat van: ðe waan op aug 16, 2012, 13:56:40
Hoe komt Arrevee überhaupt aan een Duitse keeper?

Neem aan dat het een Duitser was,hij sprak duits. Kan ook een andere duitstalige nationaliteit zijn .
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 16, 2012, 18:39:05
Neem aan dat het een Duitser was,hij sprak duits. Kan ook een andere duitstalige nationaliteit zijn .

Met facebook ligt er zoveel informatie als je wilt op straat:
http://www.facebook.com/daniel.japes

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op aug 16, 2012, 20:23:59
Met facebook ligt er zoveel informatie als je wilt op straat:
http://www.facebook.com/daniel.japes

Sorry heb geen facebook!! Komt nog wel een keer.
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 16, 2012, 20:54:52
Sorry heb geen facebook!! Komt nog wel een keer.
Ik had niet gezien dat ik ingelogd was:
Werkt bij Vof ASAH Company
Woont in Nederland
Uit Paderborn
Spreekt Brits-Engels, Duits en Nederlands taal

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op aug 16, 2012, 20:58:49
Ik had niet gezien dat ik ingelogd was:
Werkt bij Vof ASAH Company
Woont in Nederland
Uit Paderborn
Spreekt Brits-Engels, Duits en Nederlands taal

En is kierewiet in de goal!! haha            Bedankt Joost voor de info.
Het ene stadion is het andere niet!

FC_Emmen

Vandaag bij Be Quick 1887 (za) - DZOH geweest in de strijd om de districtsbeker. Erg mooi stadion!
Wat foto's op: http://frankfootball.nl/?p=308
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

hgrm

Evenals Be Quick heeft ook UVS uit Leiden betaald voetbal gespeeld.
Tegen woordig speelt UVS in de eerste klasse (zo); vandaag werd er echter op zaterdag gespeeld in de districtsbeker tegen zaterdageersteklasser BVCB uit Bergschenhoek. De wedstrijd was -zoals te verwachten bij 30+ graden- gezapig en eindigde op 1-1.

Sportpark de Kikkerpolder was het bezoek echter waard. Het stadionnetje uit de betaald voetbaltijd ligt er nog in ongewijzigde staat (maar wel perfect onderhouden) bij. Voor liefhebbers van stadionnostalgie een aanrader.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Verwijderd lid

Na afloop van Excelsior 31 - GVVV ben ik naar WKE - HSC 21 gegaan.
De scheids van dienst drukte een stevig stempel op laatst genoemde wedstrijd door al na 2 minuten de centrumverdediger van HSC21 met rood weg te sturen. Binnen 16 minuten stond het vervolgens 3-0 voor WKE, een score die opliep tot 7-0. Dankzij een eretreffer van HSC21 werd het uiteindelijk 7-1 !

Joost

Heerlijk dagje gehad in Duitsland en België. Alemannia ging eervol tenonder tegen BMG, verdedigde knap en kwam er af toe gevaarlijk uit. In de tweede helft volede je een doelpunt aankomen, beide teams gingen ervoor al had BMG de betere kansen. Keeper Krumpen hield er enkele prachtige ballen uit. Hij was 15 minuten voor het einde wel kansloos bij een poging van Arango die er in de extra tijd ook nog 0-2 van maakten.

Snel weg richting België waar ik helaas iets meer dan tien minuten miste van het duel door een file bij Luik. Een kwartier stond ik helemaal stil. Het uur voetbal tussen Patro Lensois en EH Braives was wel de moeite waard, zowel op als naast het veld. Het hele dorp was uitgelopen en verzamelde zich vooral rond de bier en worstkraam. Braives maakte vlak voor tijd gelijk maar Lensois won alsnog met 2-1.

Het derde duel tussen Etoile Faimes en ES du Geer was qua terrein en gezelligheid een stukje minder, het voetbal was wederom wel leuk. Zonder grensrechters, opmerkelijk want het was dezelfde klasse als de tweede pot, waren er vele kansen, Faimes was het scherpste voor doel; 3-0.

Hielke

Uitgebreid fotoverslag over onze trip naar Molde FK - Heerenveen, een geweldige trip op negentig minuten na.

http://www.feanfans.nl/fotos/1213/molhee/molhee.htm

Joost

Citaat van: Hielke op aug 26, 2012, 20:57:50
Uitgebreid fotoverslag over onze trip naar Molde FK - Heerenveen, een geweldige trip op negentig minuten na.

http://www.feanfans.nl/fotos/1213/molhee/molhee.htm
Prachtig!

AthleticHolanda

Echt een mooie reportage Hielke!

Hielke

Mijn reisgenoot heeft de reportage gemaakt, de site is van hem, ik maak slechts reclame. Niettemin: dank voor de enthousiaste reacties.

Joost

Ik was bij DETO v HHC. Aardige pot voetbal met een zeer verdiende 0-1 dik in de extra tijd;






















Joost

Alemannia Aachen 1 RW Erfurt 1.

Erfurt kwam brutaal op 0-1 en speelde niet eens heel matig. Alemannia's gelijkmaker na 25 minuten kwam redelijk uit de lucht vallen. Erfurt was daarna de weg kwijt maar Alemannia profiteerde niet. Na de pauze trok RWE zich massaal terug en Alemannia had werkelijk geen idee hoe er doorheen te komen. Iedere bal naar voren werd ingeleverd en er was een schrijnend gebrek aan creativiteit. Er was wel nog 1 dikke kans voor Alemannia maar dat beide teams in de tweede helft een corner kregen zegt waarschijnlijk genoeg.