Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

jdebruin96 en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op sep 17, 2012, 18:58:26
Tel zelf alles behalve juniorenvoetbal en voetbal van reserveteams onderling.

Dat komt vooral omdat ik in het buitenland wel eens stuit op veldjes die in het Nederlandse lagere amateurvoetbal niet zouden misstaan. Omdat het buitenlands is wil ik die wel 'meetellen', maar waarom zou ik dat dan in eigen land niet doen? Behalve wedstrijden van m'n lokale team zie ik niet veel wedstrijden onder de Hoofdklasse in Nederland.

Wat betreft de wedstrijden heb ik hetzelfde idee. Damesvoetbal, junioren en reservevoetbal tel ik niet mee als wedstrijd, de terreinen echter wel. Het stadion in Oud Heverlee is niet anders te bezoeken dan met een dameswedstrijd bijvoorbeeld.

AthleticHolanda

Worden op dat soort terreinen nooit oefenwedstrijden gespeeld in de voorbereiding? Dat zou dan een leuke manier zijn om zo'n stadionnetje toch te bezoeken.

hgrm

Citaat van: Niels_Zitterd op sep 17, 2012, 12:02:09
De staantribunes zijn een stuk lager dan voorheen, althans wat ik op foto's heb gezien van de Uhlenkrug. De graswal is er nog steeds.
Op de foto's is terug te zien hoe het er nu bij ligt.


Het ziet er wat treurig uit, naar mijn mening. Vroeger liep de staantribune aan de lange zijde door tot aan de achterlijn en was deze eens zo hoog, tot aan de top van de graswal....

Zie: http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=264.0
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op sep 17, 2012, 21:40:51
Zie: http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=264.0

Wat leuk om die uitsupport van Kleve te zien, nu komt er geen hond meer.

hgrm

Dat was dan ook wel de decider om promotie naar de Regionalliga.
Hoe zou het afgelopen zijn als ETB SW het gered had en Kleve in de Oberliga terecht was gekomen....volgens mij had Kleve al financiële problemen voordat ze promoveerden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

voetbalfan

Citaat van: Joost op sep 17, 2012, 19:09:17
Wat betreft de wedstrijden heb ik hetzelfde idee. Damesvoetbal, junioren en reservevoetbal tel ik niet mee als wedstrijd, de terreinen echter wel. Het stadion in Oud Heverlee is niet anders te bezoeken dan met een dameswedstrijd bijvoorbeeld.

Over welk stadion hebben we het dan?


Niels_Zitterd

Citaat van: hgrm op sep 17, 2012, 21:40:51
Het ziet er wat treurig uit, naar mijn mening. Vroeger liep de staantribune aan de lange zijde door tot aan de achterlijn en was deze eens zo hoog, tot aan de top van de graswal....

Zie: http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=264.0

Die hoge staantribune ziet er inderdaad een stuk imposanter uit, dan de huidige tribune.

Joost

Linne v SHH werd in de rust gestaakt omdat er iemand onwel is geworden, na een half uur reanimeren werd hij afgevoerd, of hij het gered heeft weet ik niet.

Ici c est Paris

Erg genoten bij Valenciennes - Marseille. Van buiten een vreselijk stadion, van binnen niet onaardig en de sfeer was erg fijn (niet in de laatste plaats door het volle OM-uitvak). Bovendien een heerlijke wedstrijd waarin Valenciennes met 4-1 de koploper hardhandig het eerste puntverlies van het seizoen toediende.

spons

Citaat van: Ici c est Paris op sep 30, 2012, 23:20:37
Erg genoten bij Valenciennes - Marseille. Van buiten een vreselijk stadion, van binnen niet onaardig en de sfeer was erg fijn (niet in de laatste plaats door het volle OM-uitvak). Bovendien een heerlijke wedstrijd waarin Valenciennes met 4-1 de koploper hardhandig het eerste puntverlies van het seizoen toediende.

Ik vind het van binnen het meest lijken op het stadion van FC Groningen in een rode versie.

Inderdaad een leuke wedstrijd sfeer vond ik wat tegenvallen ondanks het fantastische resultaat van de thuisspelende club.

Wel werd met een opkomst van 22.584 mensen het toeschouwersrecord in het nieuwe stadion gebroken. Was blij dat ik vantevoren een kaartje had besteld want bij de loketten waren alleen nog kaarten van € 75 te verkrijgen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Citaat van: spons op okt 01, 2012, 20:18:28
Ik vind het van binnen het meest lijken op het stadion van FC Groningen in een rode versie.

Inderdaad een leuke wedstrijd sfeer vond ik wat tegenvallen ondanks het fantastische resultaat van de thuisspelende club.

Wel werd met een opkomst van 22.584 mensen het toeschouwersrecord in het nieuwe stadion gebroken. Was blij dat ik vantevoren een kaartje had besteld want bij de loketten waren alleen nog kaarten van € 75 te verkrijgen

Zei mijn reisgenoot ook ja. Ik zat in een thuisvak wat vrijwel volledig gevuld was met 'Marseillais' en pal naast het uitvak, misschien zou ik er ook anders over praten als ik daar niet zat want ik vond de sfeer van Valenciennes-kant maar matig. Bovendien hou ik er niet van als een harde kern de wave inzet, haha.

Peenvogel

Citaat van: spons op okt 01, 2012, 20:18:28
Ik vind het van binnen het meest lijken op het stadion van FC Groningen in een rode versie.

Dat was ook mijn eerste gedachte. Een rode Euroborg. Eerste helft op de tweede ring gekeken. Tweede helft op de omloop. Aardige pot inderdaad.

http://www.peenvogel.nl/?page_id=5115

Joost

Citaat van: Peenvogel op okt 02, 2012, 11:23:04
Dat was ook mijn eerste gedachte. Een rode Euroborg. Eerste helft op de tweede ring gekeken. Tweede helft op de omloop. Aardige pot inderdaad.

http://www.peenvogel.nl/?page_id=5115
Leuke foto's!
Is er nog iets over van het oude stadion?

Peenvogel

Citaat van: Joost op okt 02, 2012, 11:59:54
Leuke foto's!
Is er nog iets over van het oude stadion?

Heb ik eerlijk gezegd niet heel goed naar gekeken.