Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Rob1977_PSV

Ik zoek voor zondag niet drie naar twee tickets voor AA Gent-Antwerp. Via de club alles geprobeerd, maar men is erg star met de veiligheidseisen. Mijn account zoals ik hier eerder las helaas ook niet bruikbaar.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

watergatehopper

Citaat van: Rob1977_PSV op aug 23, 2022, 22:19:54
Ik zoek voor zondag niet drie naar twee tickets voor AA Gent-Antwerp. Via de club alles geprobeerd, maar men is erg star met de veiligheidseisen. Mijn account zoals ik hier eerder las helaas ook niet bruikbaar.

Ik kan je wel helpen denk ik.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Bakkie

Op zondag 23 oktober speelt Watford thuis tegen Luton. Hoe groot achten jullie de kans dat ik hiervoor 2 kaarten kan krijgen?

Berend11

Via de UEFA kun je altijd inschrijven voor de loting van EL/CL finale. Wanneer kan dit ongeveer? Wij zouden graag de Europa League finale 2023 bezoeken en willen ons graag inschrijven.

Nort

Citaat van: Berend11 op sep 05, 2022, 15:06:02
Via de UEFA kun je altijd inschrijven voor de loting van EL/CL finale. Wanneer kan dit ongeveer? Wij zouden graag de Europa League finale 2023 bezoeken en willen ons graag inschrijven.
Doorgaans z'n 1,5 van te voren. Je kunt je via de UEFA site inschrijving voor de nieuwsbrief mbt tickets en dan krijg je het vanzelf te horen

Koning Kriel

Citaat van: Bakkie op aug 26, 2022, 14:27:46
Op zondag 23 oktober speelt Watford thuis tegen Luton. Hoe groot achten jullie de kans dat ik hiervoor 2 kaarten kan krijgen?

Daar ga je hulp bij nodig hebben. Of in ieder geval een account met een booking history maar ik gok dat zelfs dat niet genoeg is.

ALenstra

Op de website van Watford staat (nog) niks over die wedstrijd. Wel staat dat ze wedstrijden kunnen aanwijzen waarvoor geen general sale is. En ik vermoed dat die wedstrijd er zo één is. Anders even contact opnemen met de ticketing van Watford?

cornederuiter

Iemand ervaring met kaarten kopen bij Werder? Ben al voor best wat wedstrijden in de gaten houden of er vrije verkoop is, maar bijna nooit iets beschikbaar.

Op zoek naar 3 kaarten voor Bremen - Mainz op 15 oktober.

FC_Emmen

Ik heb daar een jaar of 3 geleden gewoon online kaarten kunnen kopen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

ALenstra

Volgens mij is de verkoop nog niet begonnen omdat er nog geen exacte tijdstip is.

Joost

Citaat van: ALenstra op sep 08, 2022, 10:48:10
Volgens mij is de verkoop nog niet begonnen omdat er nog geen exacte tijdstip is.

Er staat op de site dat de mitgliedervoorverkoop daarvoor al in augustus was.

ALenstra

Maar cornederuiter is geen mitglied neem ik aan. Uiteraard bedoelde ik de gewone verkoop.

cornederuiter

Nee klopt, zal vrije verkoop even in de gaten houden. Kan in principe 2 seizoenskaarten gebruiken, dus moet vast goedkomen.

Hunebed on tour

Iemand die mij kan helpen met een ticket voor Royal Antwerp aanstaande vrijdag?
Ik zie dat er nog enkele tickets in de verkoop zijn.

Joost

Ik ben op zoek naar een potje voetbal voor komende zaterdagavond in het noorden van het land.
Op de verschillende sites vind ik enkel duels in de middag of om 17:00. Heeft iemand de gouden tip?