Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Rob1977_PSV

Citaat van: jdebruin96 op aug 11, 2022, 21:38:22
Ik heb net even voor je gekeken maar ik kan in totaal max 2 tickets voor je regelen. Stuur maar pb als je het wilt

Super bedankt maar dan hebben wij pech, ik heb er echt drie nodig. Enorm bedankt voor je reactie.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Dieter

Citaat van: Rob1977_PSV op aug 11, 2022, 20:29:07
Ik wil eind augustus met drieën naar AA Gent-Royal Antwerp FC, maar het account wat ik heb blijkt opeens niet te werken zodat we geen kaarten kunnen kopen. Iemand een andere tip?

Belgische clubs zijn voor hun online ticketplatform (op uitzondering van Antwerp) overgeschakeld op het Poolse Roboticket. Voor risicomatchen worden bepaalde accounts er op voorhand reeds uitgefilterd op basis van bepaalde criteria (niet geregistreerd voor juli 2022, nooit in het verleden voor een andere wedstrijd kaarten besteld,..). Mogelijk komt daar nog een verplichte identificatie via Itsme bovenop de komende maanden.

ksclgiov282

Citaat van: Koning Kriel op aug 11, 2022, 09:54:56
Er zijn bij mij twee hele mooie potjes bijgekomen in de planning.

Allereerst ga ik in oktober naar Watford - Luton, een derby die in 2006 voor het laatst met publiek is gespeeld. 2 jaar terug stond hij eindelijk weer op het programma maar was hij vanwege corona zonder publiek. Omdat deze naar de zondag gaat blijft er op zaterdag ook nog ruimte over voor een wedstrijd, ik denk dat ik dan voor Cambridge - Port Vale ga om rustig naar de 92 toe te werken.

Daarnaast gaat ook een van de topaffiches op mijn wensenlijst afgevinckt worden met een bezoek aan Rangers - Celtic op 2 januari.

En als kers op de taart zijn de affiches voor de vakantie extreem goed gevallen. Zo goed zelfs dat ik denk dat ik niet overal heen kan gaan zonder mijn huwelijk op het spel te zetten. In theorie is het volgende mogelijk:

dinsdag 23-8 Stevenage - Peterborough (League Cup)
zaterdag 27-8 Plymouth - Bolton wanderers (League one)
maandag 29-8 Torquay - Woking (National league)
dinsdag 30-8 Exeter city - Newport (Papa John's trophy)
woensdag 31-8 Bristol city - Huddersfield town (Championship)
zaterdag 3-9 Bristol Rovers - Morecambe (League one)

Ik denk dat Torquay er sowieso uit gaat want die is op maandagmiddag en mijn vrouw ziet een bezoekje aan Torquay niet echt zitten. Exeter en Stevenage zijn twijfelgevallen maar de andere drie gaan wel door.

Kortom mooie dingen in de nabije toekomst.

Watford v Luton had ik ook heel graag gedaan, maar lijkt me onhaalbaar qua tickets. Met enkel een booking history kom je er niet denk ik, nee?

Koning Kriel

Ik denk dat die inderdaad lastig gaat zijn maar ik heb een Watford supporter gevonden die voor mij een kaartje gaat regelen.

ksclgiov282

Citaat van: Koning Kriel op aug 16, 2022, 08:26:29
Ik denk dat die inderdaad lastig gaat zijn maar ik heb een Watford supporter gevonden die voor mij een kaartje gaat regelen.

Mooi en goed gevuld programma in ieder geval. Veel plezier!

Rob1977_PSV

Binnenkort met PSV naar Zürich en ik zag dat Grasshoppers in het aansluitende weekend ook thuis spelen. Klopt het dat die ook in het Letzigrund stadion spelen en sinds wanneer?
Zo ja, dan overweeg ik op de terugweg VfB Stuttgart-Union Berlin mee te pikken, dat lijkt me goed te combineren.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

syntric

Citaat van: Rob1977_PSV op aug 29, 2022, 10:25:13
Binnenkort met PSV naar Zürich en ik zag dat Grasshoppers in het aansluitende weekend ook thuis spelen. Klopt het dat die ook in het Letzigrund stadion spelen en sinds wanneer?
Zo ja, dan overweeg ik op de terugweg VfB Stuttgart-Union Berlin mee te pikken, dat lijkt me goed te combineren.
Spelen sinds 2007 in Letzigrund en is helemaal niet zo populair bij hen omdat het dus van de grote rivaal is. Heb ze een keer gezien in een thuismatch en toen was er niet bijzonder veel volk.
Groundhopper for life :-)

Rob1977_PSV

Citaat van: syntric op aug 29, 2022, 11:13:05
Spelen sinds 2007 in Letzigrund en is helemaal niet zo populair bij hen omdat het dus van de grote rivaal is. Heb ze een keer gezien in een thuismatch en toen was er niet bijzonder veel volk.

Dacht ik al en twee wedstrijden in hetzelfde stadion binnen 3 dagen is ook niet echt aantrekkelijk. We gaan kijken naar andere opties dus. Bedankt voor je reactie!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Hunebed on tour

Citaat van: syntric op aug 29, 2022, 11:13:05
Spelen sinds 2007 in Letzigrund en is helemaal niet zo populair bij hen omdat het dus van de grote rivaal is. Heb ze een keer gezien in een thuismatch en toen was er niet bijzonder veel volk.

Afgelopen seizoen naar Grasshopper tegen Zürich geweest. Zelfs toen was er meer uitpubliek dan thuispubliek.

Semper Fidelis

Citaat van: Rob1977_PSV op aug 29, 2022, 10:25:13
Binnenkort met PSV naar Zürich en ik zag dat Grasshoppers in het aansluitende weekend ook thuis spelen. Klopt het dat die ook in het Letzigrund stadion spelen en sinds wanneer?
Zo ja, dan overweeg ik op de terugweg VfB Stuttgart-Union Berlin mee te pikken, dat lijkt me goed te combineren.

Geen idee of je het wat vindt, maar dat weekend is in Stuttgart ook de Canstatter Volksfesten, beter bekend onder de naam Oktoberfest. München is de grootste, maar in mijn beleving is die van Stuttgart de mooiste.

Arjen

12-13 nov: Wigan Athletic-Blackpool en Burnley-Blackburn Rovers

Arjen

Citaat van: Arjen op sep 23, 2022, 16:18:21
12-13 nov: Wigan Athletic-Blackpool en Burnley-Blackburn Rovers
Ticket voor de East Lancashire derby is binnen.

jdebruin96

Citaat van: Arjen op okt 08, 2022, 10:14:31
Ticket voor de East Lancashire derby is binnen.

Mooi potje, ik ben van plan de return te pakken in maart. Ben benieuwd wat je er van gaat vinden

Appie

Van 23 maart tot 10 april naar Buenos Aires. Hoop in ieder geval de Grande Cinco thuis te kunnen zien spelen.

Arjen

Citaat van: Appie op okt 10, 2022, 16:13:19
Van 23 maart tot 10 april naar Buenos Aires. Hoop in ieder geval de Grande Cinco thuis te kunnen zien spelen.
Zo! Ben benieuwd welke wedstrijden uiteindelijk op het programma staan.