Cambuur - de laatste wedstrijden van dit seizoen.

Gestart door De publiekswissel, feb 10, 2016, 15:42:18

Vorige topic - Volgende topic

Jeje

Citaat van: Hugo op feb 14, 2016, 18:01:03
Als je perse Ajax wil zien wil ik wel proberen daarvoor een kaartje te kopen, in poging Publiekswissel zijn handel te devalueren ;-)

Bedankt voor het gulle aanbod, maar Ajax hoeft niet perse de tegenstander te zijn, die zie ik al vaak genoeg ;)

Als ik zo snel even het speelschema bekijk lijkt  Cambuur - Willem II me een goede optie, degradatiepot en qua tijd ook precies goed dat ik niet te laat thuis ben ;) Aangezien dat op een donderdag avond is denk ik niet dat dat gaat uitverkopen, of vergis ik me nu in de Cambuur fans?

De publiekswissel

Citaat van: Jeje op feb 14, 2016, 18:07:44
Bedankt voor het gulle aanbod, maar Ajax hoeft niet perse de tegenstander te zijn, die zie ik al vaak genoeg ;)

Als ik zo snel even het speelschema bekijk lijkt  Cambuur - Willem II me een goede optie, degradatiepot en qua tijd ook precies goed dat ik niet te laat thuis ben ;) Aangezien dat op een donderdag avond is denk ik niet dat dat gaat uitverkopen, of vergis ik me nu in de Cambuur fans?

Cambuur - Utrecht was ook uitverkocht. Dus daar vergis je je zeker in. Stuur maar pm dan kan je de wedstrijd tegen Willem II wel. Die staat nog open..

De publiekswissel

Citaat van: Hugo op feb 14, 2016, 18:01:03
Als je perse Ajax wil zien wil ik wel proberen daarvoor een kaartje te kopen, in poging Publiekswissel zijn handel te devalueren ;-)

Bedankt hoor Hugo, zal je club vaker promoten... ;-) 

Jef400

Citaat van: Jeje op feb 14, 2016, 18:07:44

Moet je wel iemand vinden je naar de Kop Afsluitdijk te rijden. Bus op Leeuwarden red je niet meer.

Bewussie

Helaas, het lukt ons niet om te gaan 19 Maart.. wel een mooi aanbod!

De publiekswissel

Heb nog één kaartje over voor twee prachtige spannende degradatie potjes:

Cambuur - Willem II
Cambuur - Excelsior

Hoor wel wie interesse heeft.