Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

Mezergame

In het weekend van 20-22 december wil ik voor het eerst met de auto een solotripje maken. Wat is een interessante regio om een aantal wedstrijden te bezoeken?

groundhoppingbreda

Citaat van: Mezergame op sep 02, 2024, 14:26:09In het weekend van 20-22 december wil ik voor het eerst met de auto een solotripje maken. Wat is een interessante regio om een aantal wedstrijden te bezoeken?
Waar woon je? Hoe ver wil je maximaal rijden?
Instagram: groundhoppingbreda
Futbology: groundhoppingbreda

Mezergame

Citaat van: groundhoppingbreda op sep 02, 2024, 16:02:55Waar woon je? Hoe ver wil je maximaal rijden?

Midden-Nederland. Qua reisafstand zat ik te denken aan maximum 5 uur.

watergatehopper

*** TER OVERNAME ***

1 e-ticket
Cercle Brugge - Racing Genk
14 september 2024
Vak 323 rij 10 (tweede ring)
Face value €28,-
Voor €17,50 mag het weg.
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

FCT1980

Citaat van: Mezergame op sep 03, 2024, 16:26:09Midden-Nederland. Qua reisafstand zat ik te denken aan maximum 5 uur.

Gewoon lekker Ruhrgebied doen dan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

groundhoppingbreda

Citaat van: Mezergame op sep 03, 2024, 16:26:09Midden-Nederland. Qua reisafstand zat ik te denken aan maximum 5 uur.

De speeldata's in Duitsland en Belgie staan nog niet helemaal vast.
Mijn tips voor dat weekend:

Alemannia Aachen - Wehen Wiesbaden
Borussia Dortmund 2 - 1. FC Saarbrucken (aan de legendarische Rote Erde)
Fortuna Dusseldorf - 1. FC Magdenburg
KSC Lokeren - SK Beveren (derby)

Je hebt ook nog wat bundesliga potjes in het Ruhrgebied dat weekend, maar geen hele aantrekkelijke wedstrijden.
Instagram: groundhoppingbreda
Futbology: groundhoppingbreda

Fietel

Heeft iemand een tip/ingang om bij Preußen Münster tickets te kopen? Heb de wedstrijd tegen FC Köln op het oog.

ALenstra

Gaat lastig worden. Stadion heeft beperkte capaciteit en het is mogelijk een risicoduel. Heb je al op de website gekeken?

Fietel

Citaat van: ALenstra op sep 06, 2024, 17:15:14Gaat lastig worden. Stadion heeft beperkte capaciteit en het is mogelijk een risicoduel. Heb je al op de website gekeken?
Jazeker, alleen is de wedstrijd pas in november. Er is (nog) niks bekend over deze wedstrijd.

Remonvdh

Goedenavond,

Wij zijn het weekend van 21 oktober in Valencia en nu spelen ze thuis tegen las Palmas. Ik wilde net via de site van Valencia kaarten bestellen maar betalen lukte niet. Wie kan me meer info geven of helpen?? 

Joost

Citaat van: Remonvdh op sep 18, 2024, 20:45:18Goedenavond,

Wij zijn het weekend van 21 oktober in Valencia en nu spelen ze thuis tegen las Palmas. Ik wilde net via de site van Valencia kaarten bestellen maar betalen lukte niet. Wie kan me meer info geven of helpen?? 

Als ik kijk naar de ticketingportal en een ticket wil kopen dan accepteren ze credit card. Als dat niet werkt kan het wellicht aan je eigen bank liggen?

En anders ga je dat weekend even langs het stadion, de kans dat het uitverkoopt lijkt me uiterst klein.

GroundhopWinger

Ik heb vorig seizoen ook tickets gekocht voor Valencia. Dat ging vrij gemakkelijk. Als ik nu zo even snel kijk, zou dat nu ook geen problemen moeten opleveren. Als ik je kan helpen met het regelen van de tickets laat je het maar even weten!
https://twitter.com/RubenWingerden
@Futbology: Rvwin86
Instagram: GroundhopWinger

FC_Emmen

Ik ben vorig seizoen bij deze wedstrijd geweest. Was toen niet uitverkocht.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Remonvdh

Het is inmiddels gelukt lag aan de laptop beveiliging van vrouwlief. Gewoon online zonder account das is nog eens fijn regelen

rogo_breda

Is er iemand die me kan helpen aan 2 of meer kaarten voor Barendrecht - NAC in de beker?