Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

tmudd1007

Citaat van: GroundhopWinger op mrt 28, 2024, 13:06:57Rondom het stadion is er voor de wedstrijd ook veel te beleven. Bij Playa in Cologne aan de zuidkant van het stadion is het er meestal ook wel gezellig. Veel tentjes waar je het nodige bier en bradwurst kunt nuttigen.

Oke, dus hoef je niet perse in de stad te blijven en kun je ook eerder naar het stadion!

Rob1977_PSV

Wie kan mij helpen aan 5 tickets voor SC Heerenveen-PSV?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Luccie

Citaat van: Rob1977_PSV op apr 05, 2024, 11:34:30Wie kan mij helpen aan 5 tickets voor SC Heerenveen-PSV?

Ik kan twee kaarten voor je regelen.
Mocht het nodig zijn, stuur je mij maar een PM.

Rob1977_PSV

Citaat van: Luccie op apr 05, 2024, 12:07:56Ik kan twee kaarten voor je regelen.
Mocht het nodig zijn, stuur je mij maar een PM.

Super bedankt voor je reactie! Wij zijn met een bevriend stel weg, in de buurt van Heerenveen en oa 3 kids van 13. Ik kan het niet maken om onderscheid te maken, dus heb er echt 5 nodig.

Waardeer je reactie zeer, thnx!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Luccie

Citaat van: Rob1977_PSV op apr 05, 2024, 13:27:34Super bedankt voor je reactie! Wij zijn met een bevriend stel weg, in de buurt van Heerenveen en oa 3 kids van 13. Ik kan het niet maken om onderscheid te maken, dus heb er echt 5 nodig.

Waardeer je reactie zeer, thnx!

Snap het volkomen en had ook geen onderscheid gemaakt.

Daann

Hallo,

Nieuw hier! Als de vraag niet op de juiste plek is hoor ik het graag.

Ik ben nieuw in het 'Ground-Hop wereldje' maar het lijkt mij leuk om bij verschillende clubs de sfeer te proeven. Om te starten gewoon in NL (ere- + 1e divisie) en eventueel kort over de Duitse grens (BL, 1. BL en 2. BL).

Zijn er gouden tips of juiste wegen om te bewandelen om aan verschillende kaartjes te kunnen komen?

Arjen

Eerste optie is kaarten kopen via de club zelf. Zijn er zaken als clubcardverplichting, bestelhistorie, membership, voorrang voor seizoenkaarthouders enz. van toepassing dan is wat creativiteit nodig. Misschien hier informeren of iemand wil helpen, kaarten kopen bij een (door)verkoopsite, kaarten voor het uitvak regelen enz.

watergatehopper

Citaat van: Daann op apr 08, 2024, 21:30:07Hallo,

Nieuw hier! Als de vraag niet op de juiste plek is hoor ik het graag.

Ik ben nieuw in het 'Ground-Hop wereldje' maar het lijkt mij leuk om bij verschillende clubs de sfeer te proeven. Om te starten gewoon in NL (ere- + 1e divisie) en eventueel kort over de Duitse grens (BL, 1. BL en 2. BL).

Zijn er gouden tips of juiste wegen om te bewandelen om aan verschillende kaartjes te kunnen komen?

Welkom Daann. Ik denk dat Arjen het juiste antwoord al gegeven heeft. Aanvullend zou ik zeggen; gebruik social media. European Football Weekends op Facebook is een erg bekende groep waar supporters van verschillende clubs informatie delen en elkaar helpen. Een andere tip is; focus op stadions die op de lijst van de sloophamer staan. In Nederland zijn dat mijn cluppie Cambuur en Helmond sport. Beide spelen volgend seizoen in een nieuw stadion. In België zou ik Racing Mechelen willen adviseren. Voor verdere inspiratie zou je de verschillende websites van leden ook kunnen gebruiken. De mijne is; https://www.watergatehopper.nl/nieuws/Veel plezier!
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Fietel

Citaat van: watergatehopper op apr 09, 2024, 08:17:33Welkom Daan. Ik denk dat Arjen het juiste antwoord al gegeven heeft. Aanvullend zou ik zeggen; gebruik social media. European Football Weekends op Facebook is een erg bekende groep waar supporters van verschillende clubs informatie delen en elkaar helpen. Een andere tip is; focus op stadions die op de lijst van de sloophamer staan. In Nederland zijn dat mijn cluppie Cambuur en Helmond sport. Beide spelen volgend seizoen in een nieuw stadion. In België zou ik Racing Mechelen willen adviseren. Voor verdere inspiratie zou je de verschillende websites van leden ook kunnen gebruiken. De mijne is Veel plezier!

European Football Weekends Helpdesk is inderdaad echt een aanrader, hierdoor ben ik diverse keren toch aan kaarten gekomen. Ook is de app Futbology wellicht handig. Hier kan je bijhouden welke stadions je hebt bezocht, en heb je eventueel de optie om wedstrijden in de buurt te vinden.

tmudd1007

Citaat van: watergatehopper op apr 09, 2024, 08:17:33Welkom Daann. Ik denk dat Arjen het juiste antwoord al gegeven heeft. Aanvullend zou ik zeggen; gebruik social media. European Football Weekends op Facebook is een erg bekende groep waar supporters van verschillende clubs informatie delen en elkaar helpen. Een andere tip is; focus op stadions die op de lijst van de sloophamer staan. In Nederland zijn dat mijn cluppie Cambuur en Helmond sport. Beide spelen volgend seizoen in een nieuw stadion. In België zou ik Racing Mechelen willen adviseren. Voor verdere inspiratie zou je de verschillende websites van leden ook kunnen gebruiken. De mijne is; https://www.watergatehopper.nl/nieuws/Veel plezier!

Speelt Racing Mechelen volgend jaar in een nieuw stadion?

watergatehopper

Citaat van: tmudd1007 op apr 09, 2024, 10:19:47Speelt Racing Mechelen volgend jaar in een nieuw stadion?

Nee dat niet. Er is al wel heel lang sprake van een nieuw stadion voor Racing. De meest recente info is dat ze ergens volgend jaar gaan bouwen en dan zou het in 2026 opgeleverd moeten zijn. Of dat daadwerkelijk gaat gebeuren is in België pas zeker als de eerste paal in de grond zit. Op dit moment is er nog niets qua ontwerp, financiering etc..
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Daann

Bedankt voor de reacties. We gaan er eens mee aan de slag!

watergatehopper

Citaat van: Daann op apr 11, 2024, 13:51:03Bedankt voor de reacties. We gaan er eens mee aan de slag!

Misschien had ik Vitesse ook moeten noemen;)
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Mezergame

Hi,

Ook ik ben nieuw hier! Althans, ik neem al geruime tijd regelmatig een kijkje op deze website, maar heb nooit de stap genomen mij actiever te mengen in 'het wereldje'.

Met mijn 22 jaar ben ik nog niet de meest ervaren groundhopper (bijna 100 wedstrijden in 50 stadions) en daarnaast heb ik een druk dagelijks leven met studie, familie, vriendin en voetbal ik zelf ook. Echter ben ik, voornamelijk sinds corona, steeds meer geïnteresseerd geraakt in het bezoeken van wedstrijden op verschillende niveaus en alles wat met voetbal te maken heeft.

watergatehopper

Citaat van: Mezergame op apr 11, 2024, 19:30:03Hi,

Ook ik ben nieuw hier! Althans, ik neem al geruime tijd regelmatig een kijkje op deze website, maar heb nooit de stap genomen mij actiever te mengen in 'het wereldje'.

Met mijn 22 jaar ben ik nog niet de meest ervaren groundhopper (bijna 100 wedstrijden in 50 stadions) en daarnaast heb ik een druk dagelijks leven met studie, familie, vriendin en voetbal ik zelf ook. Echter ben ik, voornamelijk sinds corona, steeds meer geïnteresseerd geraakt in het bezoeken van wedstrijden op verschillende niveaus en alles wat met voetbal te maken heeft.

Uiteraard ook welkom. Ik ben nieuwsgierig waar je zoal bent geweest? Was dat als supporter van je eigen club? etc.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅