Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

ALenstra

Via de clubwebsite?

Bakkie

Citaat van: ALenstra op aug 13, 2024, 17:01:32Via de clubwebsite?

Ik heb werkelijk geen idee. De verkoop is natuurlijk nog lang niet begonnen.
Maar misschien hebben er mensen hier op het forum wel ervaring met kaarten kopen voor beide wedstrijden.
Mocht ik een clubkaart o.i.d. moeten aanvragen ben ik namelijk liever op tijd dan te laat ;)

martijn2806

Citaat van: Bakkie op aug 14, 2024, 08:23:10Ik heb werkelijk geen idee. De verkoop is natuurlijk nog lang niet begonnen.
Maar misschien hebben er mensen hier op het forum wel ervaring met kaarten kopen voor beide wedstrijden.
Mocht ik een clubkaart o.i.d. moeten aanvragen ben ik namelijk liever op tijd dan te laat ;)

Sarajevo thuis gewoon een dag van te voren in de fanshop in het centrum. Of spelen ze bij de treinfanaten? Ik weet wel dat er aardig goede contacten zijn aldaar bij medeforumgenoten.

Joep2002

Is er hier iemand toevallig mitglied van 1860 München? Zou graag naar 1860 - Dynamo Dresden willen op 14 september maar zie dat online voorverkoop alleen voor leden is...

Of iemand een andere gouden tip?

watergatehopper

Citaat van: Joep2002 op aug 26, 2024, 08:29:27Is er hier iemand toevallig mitglied van 1860 München? Zou graag naar 1860 - Dynamo Dresden willen op 14 september maar zie dat online voorverkoop alleen voor leden is...

Of iemand een andere gouden tip?

Ik ben vorig seizoen bij die wedstrijd geweest.

https://www.watergatehopper.nl/munchen-stadion-an-der-grunwalder-strasse/

Ik heb toen iemand via Facebook gevonden die een kaartje voor mij heeft gekocht. Deze wedstrijd haalt de vrije verkoop in ieder geval niet. Als je lid bent van EFW op FB zou ik het daar vragen. Succes!
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Joep2002

Citaat van: watergatehopper op aug 26, 2024, 18:46:57Ik ben vorig seizoen bij die wedstrijd geweest.

https://www.watergatehopper.nl/munchen-stadion-an-der-grunwalder-strasse/

Ik heb toen iemand via Facebook gevonden die een kaartje voor mij heeft gekocht. Deze wedstrijd haalt de vrije verkoop in ieder geval niet. Als je lid bent van EFW op FB zou ik het daar vragen. Succes!

Yes, is inderdaad gelukt via deze pagina. Top.

watergatehopper

Citaat van: Joep2002 op aug 28, 2024, 20:25:04Yes, is inderdaad gelukt via deze pagina. Top.

Top! Veel plezier alvast.
Het Grünwalder staat bij mij in de top 5 van mooiste stadions in Duitsland.
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

GiertjeNL

Volgende week staat Union-Bødø op het programma. Wedstrijd is in het Boudewijn stadion. Iemand adviezen voor het (goedkoop/gratis) parkeren?

Saltacampos

Citaat van: GiertjeNL op sep 23, 2024, 13:16:59Volgende week staat Union-Bødø op het programma. Wedstrijd is in het Boudewijn stadion. Iemand adviezen voor het (goedkoop/gratis) parkeren?
Wemmel, buurt Nerviërslaan (gratis), vlak naast de afrit, nadien ben je normaal heel snel weg richting E19. Kwartiertje wandelen naar het stadion. De parking van het stadion is een ramp wat dat betreft.
Over land and sea

Gilles

In de kerstvakantie zou ik mijn zoon willen verrassen met de wedstrijd Sporting Lissabon - Benfica. Is het een goed idee om een membership te nemen, om zo tickets te kunnen kopen? Of is dit al op voorhand een verloren zaak? Heeft er iemand hier ervaring mee, of een gouden tip?

fcbisart

Citaat van: Gilles op sep 25, 2024, 18:37:57In de kerstvakantie zou ik mijn zoon willen verrassen met de wedstrijd Sporting Lissabon - Benfica. Is het een goed idee om een membership te nemen, om zo tickets te kunnen kopen? Of is dit al op voorhand een verloren zaak? Heeft er iemand hier ervaring mee, of een gouden tip?
Ik was er vorig seizoen en kon uiteindelijk met heel veel geluk 2 kaartjes op de kop tikken. Veruit de meest sfeervolle eedstrijd die ik ooit heb meegemaakt. Hopelijk lukt het jou deze derby te mogen bezoeken ...

Gilles

Citaat van: fcbisart op sep 25, 2024, 20:52:13Ik was er vorig seizoen en kon uiteindelijk met heel veel geluk 2 kaartjes op de kop tikken. Veruit de meest sfeervolle eedstrijd die ik ooit heb meegemaakt. Hopelijk lukt het jou deze derby te mogen bezoeken ...
Via de officiële weg tickets gekocht,  of op een ticketsite?

fcbisart

Citaat van: Gilles op sep 25, 2024, 21:40:00Via de officiële weg tickets gekocht,  of op een ticketsite?
Gekocht via Belg die dacht dat wedstrijd op zondag was ipv zaterdag...Hij kwam pas aan in Lissabon op zaterdag tegen de avond

bunnet

Heeft er iemand connecties bij Dortmund? Probeer al een paar jaar te gaan, maar vrije verkoop zit er (vooral na corona) nooit meer in.

Zou leuk zijn als het dit seizoen een keer lukt.

groundhoppingbreda

Citaat van: bunnet op sep 26, 2024, 09:52:50Heeft er iemand connecties bij Dortmund? Probeer al een paar jaar te gaan, maar vrije verkoop zit er (vooral na corona) nooit meer in.

Zou leuk zijn als het dit seizoen een keer lukt.

Je komt er vaak wel tussen in de vrije verkoop tegen de 'wat mindere'clubs. Een account aanmaken bij Dortmund is al voldoende.
Instagram: groundhoppingbreda
Futbology: groundhoppingbreda