Tief Op Choreografie

Gestart door Han, okt 23, 2008, 01:07:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saltacampos

Citaat van: spons op sep 01, 2014, 23:23:06
Klopt volgens mij wel zo'n beetje maar Celtic was hier natuurlijk wel degelijk ( de profiterende ) partij.

Volgens mij hadden zij kunnen zeggen ( en dat had ze in dat geval gesierd ) dat ze op zo'n onsportieve manier niet door wilden gaan en dan had Legia gewoon de 4e voorronde van de champions league kunnen spelen maar Celtic heeft gewoon een week lang niet gereageerd op alle pogingen tot contact van Legia.

Ben blij dat ze alsnog werden uitgeschakeld voor de champions league
Dat gaat niet, de UEFA past die straf gewoon toe of Celtic dat nu wil of niet, het heeft geen enkele zin om te zeggen dat je zo niet door wil, volgens het reglement ga je door.
Over land and sea


Han

Sommige supportersgroepen maken een statement om hun stem te laten horen door geen wedstrijden (meer)  te bezoeken. Weer anderen laten van zich horen door onvoorwaardelijke steun en trouw.

Wat ze gemeen hebben is georchestreerde choreografie.

Dit is de eerste traniningssessie van Al Ahly onder haar nieuwe coach. Plaats van handeling is het niet meer in gebruik zijnde stadion Mokhtar-al-Tatsh, ironisch genoeg gelegen op het Nijleiland met de naam Zamalek.

https://www.facebook.com/elahlyelyom1/videos/1041964665886655/?pnref=story
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost



En trots dat ze vast zijn dat de wedstrijd gestaakt werd vanwege hun vuurwerk!

ALenstra



Joost

De ultra's van Rapid Wien mochten gisteren hun banners en vlaggen niet meenemen in Mestalla en bleven daarom maar buitenstaan.

De prioriteiten van de Ultra's kan niet treffender worden uitgedrukt.

Luccie

Citaat van: Joost op feb 19, 2016, 11:05:16
De ultra's van Rapid Wien mochten gisteren hun banners en vlaggen niet meenemen in Mestalla en bleven daarom maar buitenstaan.

De prioriteiten van de Ultra's kan niet treffender worden uitgedrukt.

Misschien heeft daarom Rapid wel met 6 - 0 verloren :)

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Joost op feb 19, 2016, 11:05:16
De ultra's van Rapid Wien mochten gisteren hun banners en vlaggen niet meenemen in Mestalla en bleven daarom maar buitenstaan.

De prioriteiten van de Ultra's kan niet treffender worden uitgedrukt.

Ik kan me er nog wel iets bij voorstellen, maar heb vernomen dat ze hier van tevoren al van op de hoogte waren dat die doeken niet binnen zouden komen.


HRM1880

#99
Citaat van: Joost op feb 19, 2016, 11:05:16
De ultra's van Rapid Wien mochten gisteren hun banners en vlaggen niet meenemen in Mestalla en bleven daarom maar buitenstaan.

De prioriteiten van de Ultra's kan niet treffender worden uitgedrukt.
Ze hebben toch gelijk zekers, met een bende ja-knikkers ben je niets in deze wereld. Was trouwen zeer opvallend die twee lege vakken.
Ik noem dat trouwens vriendschap. Allemaal buiten blijven en niet enkel de personen die vlaggen en spandoeken bij hebben buiten laten staan.
Was daar weer trouwens perfect geregeld door de Spaanse politie. Mijn ingang was juist naast die van het bezoekersvak waardoor de mensen voor de Valencia vakken niet meer door mochten. Weet je wie dat opgelost heeft? Die stoute ultras met een van de capo's voorop.

Joost

Citaat van: HRM1880 op feb 19, 2016, 11:31:44
Ze hebben toch gelijk zekers, met een bende ja-knikkers ben je niets in deze wereld. Was trouwen zeer opvallend die twee lege vakken.
Ik noem dat trouwens vriendschap. Allemaal buiten blijven en niet enkel de personen die vlaggen en spandoeken bij hebben buiten laten staan.
Was daar weer trouwens perfect geregeld door de Spaanse politie. Mijn ingang was juist naast die van het bezoekersvak waardoor de mensen voor de Valencia vakken niet meer door mochten. Weet je wie dat opgelost heeft? Die stoute ultras met een van de capo's voorop.

De reden waarom ze er niet in mochten was natuurlijk een lachertje, dat ben ik met je eens.

mike_t

Ik vind het juist een prima instelling om dan met zijn allen buiten te blijven.
Samen uit, samen thuis.
Als we het goed gaan vinden dat spandoeken/groepsdoeken niet mee naar binnen mogen is het einde zoek. Voor sommige vrijheden moet je strijden om deze te behouden.

FCT1980

Helemaal mee eens. Spaanse pipo's man.
Hebben bij psv zelf ook een keer gezeik gehad met ons doek. Dat zou niet drie weken van tevoren zijn aangemeld bij psv. Moet niet gekker worden man. Doek hing er ook gewoon hoor. Kinderachtig gedoe man.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

(span)doeken zal me een zorg zijn en ik zou me er zeker geen wedstrijd van mijn club door laten ontnemen omdat anderen willen protesteren omdat ze niet mee naar binnen mogen.

Ze moeten met zijn allen eens solidair zijn door combiregelingem e.d. te weigeren
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op feb 20, 2016, 00:49:52
(span)doeken zal me een zorg zijn en ik zou me er zeker geen wedstrijd van mijn club door laten ontnemen omdat anderen willen protesteren omdat ze niet mee naar binnen mogen.

Ze moeten met zijn allen eens solidair zijn door combiregelingem e.d. te weigeren

Dat zou beter zijn
Het ene stadion is het andere niet!