http://denniz1974.blogspot.com/

Gestart door Verwijderd lid, okt 21, 2010, 21:51:50

Vorige topic - Volgende topic

Vladimir1973

Citaat van: Meester op jul 31, 2011, 13:07:42
En die lenzen kreeg je zonder problemen mee naar binnen ?
geen enkel probleem om ze binnen te krijgen. In Engeland is dat wel even anders.......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

ðe waan

Die Marcia waar je het over hebt in het verslag moet trouwens zijn Marcio Junqueira.

Verwijderd lid

Citaat van: ðe waan op aug 07, 2011, 16:28:56
Die Marcia waar je het over hebt in het verslag moet trouwens zijn Marcio Junqueira.

Dank je, pas ik zo even aan.

AthleticHolanda

Ik was er ook, echt op het laatste moment besloten, heb je helaas niet gezien, waar stond je?
Ik de eerste helft achter het doel en de tweede helft op de lange overdekte staantribune. Heb me overigens prima vermaakt, jammer dat GVVV na die 5-2 niet gewoon doorvoetbalde, dan hadden het zomaar dubbele cijfers kunnen worden.

Verwijderd lid

Citaat van: AthleticHolanda op aug 28, 2011, 22:26:29
Ik was er ook, echt op het laatste moment besloten, heb je helaas niet gezien, waar stond je?
Ik de eerste helft achter het doel en de tweede helft op de lange overdekte staantribune. Heb me overigens prima vermaakt, jammer dat GVVV na die 5-2 niet gewoon doorvoetbalde, dan hadden het zomaar dubbele cijfers kunnen worden.

ik zat op de hoofdtribune.

Misschien sta je op wat foto's op deze website: www.dickgijsbertsen.nl

AthleticHolanda

Leuk om te lezen hoe je het bezoek aan Madrid ervaren hebt.

Waren er ook Malagueño's of hadden die allemaal de moeite niet genomen? Granada reisde vandaag met 5000 man naar het Bernabeu...

Verwijderd lid

Citaat van: AthleticHolanda op jan 07, 2012, 17:56:07
Leuk om te lezen hoe je het bezoek aan Madrid ervaren hebt.

Waren er ook Malagueño's of hadden die allemaal de moeite niet genomen? Granada reisde vandaag met 5000 man naar het Bernabeu...

Ik heb geen afvaardiging uit Malaga ontdekt. Het bezoekersvak heb ik ook niet gezien; waarschijnlijk is alles gewoon aan Realsupporters verkocht.

Verwijderd lid

Het is wederom een lange tijd geleden dat ik hier een melding heb gemaakt dat m'n blog van een update is voorzien.
Inmiddels is het weer eens zover.

http://denniz1974.blogspot.com

Verwijderd lid

Om persoonlijke redenen heb ik mijn blog verwijderd.
wellicht kan TeeZee of HGRM deze topic ook verwijderen omdat de linkjes naar afbeeldingen allemaal "dood' zijn.

TeeZee

Zonde, zat toch een hoop werk in.

Verwijderd lid

Citaat van: TeeZee op feb 21, 2012, 21:43:22

er zat bizar veel werk in, in dat opzicht is het bijzonder kl#te dat de boel nu niet meer bestaat.
't Is niet anders. Morgenochtend (woensdag) zal overigens op www.gvvv.nl een wedstrijdverslag van mijn hand verschijnen van het duel om de districtsbeker tussen Zilvermeeuwen en G.V.V.V. (1-3).

Hugo

Citaat van: TeeZee op feb 21, 2012, 21:43:22

Juist, dan zou ik de blog lekker laten staan. Verwijderen kan altijd nog.

TeeZee

Citaat van: Meester op feb 21, 2012, 23:31:27
er zat bizar veel werk in, in dat opzicht is het bijzonder kl#te dat de boel nu niet meer bestaat.
Maar waarom heb je het dan allemaal verwijderd? Impulsieve actie?

Hugo

Citaat van: TeeZee op feb 22, 2012, 09:38:47
Maar waarom heb je het dan allemaal verwijderd? Impulsieve actie?

Impulsief? Dat is niet de Dennis die wij kennen. ;-)

Peenvogel

Hehehe Hugo!

Ik hoop wel dat je alle bestanden bewaard hebt. Voor een paar tientjes heb je je eigen domein en kun je alles daarop zetten zonder alles opnieuw te hoeven tikken.