Europacupseizoen 2011-2012

Gestart door Vladimir1973, jun 20, 2011, 14:50:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Zeker een soap aangezien Fenerbahce in pot 3 zou komen en Trabzonsport in 4 zit.

FSC_87

Ja dat en het feit dat Athletic de Bilbao nu geplaatst is voor de europa league poulefase zonder de wedstrijd van vanavond te hoeven spelen.

Vladimir1973

Citaat van: Niels_Zitterd op aug 25, 2011, 10:20:15
Zou goed kunnen, gelukkig is de UEFA wel van onbesproken gedrag :-p

lol
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  BernabĂ©u  Old Trafford  Stade VĂ©lodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

AthleticHolanda

Komt me even goed uit, was niet zo hoopvol over die wedstrijd in Istanbul, wel zuur voor de fans die daar gisteren al waren. Maargoed de groepsfase is een feit, dat zal wel weer consequenties hebben op mijn groundhoppen van dit seizoen :-D.

Met stip op 1 op de wensenlijst staat een Portugese club en iets nieuws in Oost-Europa.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op aug 25, 2011, 14:49:10
Komt me even goed uit, was niet zo hoopvol over die wedstrijd in Istanbul, wel zuur voor de fans die daar gisteren al waren. Maargoed de groepsfase is een feit, dat zal wel weer consequenties hebben op mijn groundhoppen van dit seizoen :-D.

Met stip op 1 op de wensenlijst staat een Portugese club en iets nieuws in Oost-Europa.

In Istanbul waarom zouden ze niet gewoon in Trabzon spelen ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HRM1880

Het zit niet mee, trip naar Praag had ik speciaal van donderdagochtend geboekt, voor een Europese wedstrijd te zien 's avonds. Nu zit er geen enkele ploeg in de Europa League en wist Plzen de CL in te sukkelen.

AthleticHolanda

Citaat van: spons op aug 26, 2011, 11:15:02
In Istanbul waarom zouden ze niet gewoon in Trabzon spelen ?

Het veld aldaar was niet in orde, meer is er niet over gezegd, ze zouden in het nieuwe stadion van Galatasaray gespeeld hebben.

Joost

Twente heeft weer mazzel: Fulham.

Koning Kriel

Citaat van: Joost op aug 26, 2011, 13:32:29
Twente heeft weer mazzel: Fulham.

PSV - Hapoel tel aviv
AZ - Metalist Kharkiv

De Nederlandse clubs hadden slechter kunnen loten in pot 2 al zijn het geen aansprekende affiches

AthleticHolanda

Live: http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2012/draws/index.html

Ik mag naar Parijs, hehe, maar eerst maar eens de rest afwachten.

Koning Kriel

Citaat van: Koning Kriel op aug 26, 2011, 13:34:31
PSV - Hapoel tel aviv - Rapid Boekarest - Legia Warszawa
AZ - Metalist Kharkiv - Austria Wien - Malmo FF
Twente - Fulham - Odense - Wisla Krakow

De Nederlandse clubs hadden slechter kunnen loten al zijn het geen aansprekende affiches

Voor alle drie moet het mogelijk zijn om door te gaan

voetbalfan

Citaat van: THFC82 op aug 26, 2011, 14:00:14
Rubin Kazan, PAOK Saloniki FC en Shamrock Rovers FC voor Tottenham Hotspur. Ik ben tevreden met deze loting.
Zijn er hier Groundhoppers met plannen om tickets te bemachtigen voor een Europees duel van Club Brugge, RSC Anderlecht of Standard Luik?

De kans bestaat dat ik een abonnement voor de drie wedstrijden van Genk (Chelsea, Leverkusen en Valencia) neem maar zo op het eerste zicht vind ik Standard - Kopenhagen en Standard - Hannover ook best wel interessante lotingen.

AthleticHolanda

Met Athletic naar Parijs, Salzburg en Bratislava dus, vooral die wedstrijd in Bratislava zal nogal van hoog risico zijn. Salzburg prachtige stad maar ben ik al eens geweest, Parijs moet sowieso eens afgevinkt worden dus dat komt wel goed uit.

Joost

De Nederlandse clubs hebben vooral een open poule. Die kunnen allemall van elkaar winnen.

AthleticHolanda

Citaat van: THFC82 op aug 26, 2011, 14:18:23
Gaaf hoor. (: Deze wedstrijden moeten voor Athletic geen probleem worden. En bedoel je het hoge risico met het oog op rellen?

Athletic had in het verleden nogal wat problemen met de 'fans' van Austria Wien, en aangezien die van Slovan samen met hun in de tribune staan ben ik daar wel bang voor ja...

Ook Parijs staat overigens niet echt bekend als lievertjes.