Hoofdmenu

EK 2012

Gestart door Breda, okt 12, 2011, 10:09:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Breda

asdf

Joost

Ja dat is zo.

De bovenste vier spelen tegen de onderste vier.

De bovenste 4 zijn;
Frankrijk, Portugal, Kroatie, Portugal

De onderste 4 zijn;
Montenegro, Estland, Turkije, Bosnie

spons

Citaat van: Joost op okt 12, 2011, 10:13:50
Ja dat is zo.

De bovenste vier spelen tegen de onderste vier.

De bovenste 4 zijn;
Frankrijk, Portugal, Kroatie, Portugal

De onderste 4 zijn;
Montenegro, Estland, Turkije, Bosnie

Frankrijk ??? en 2 keer Portugal

Volgens mij moet het zijn

Tsjechie, Portugal, Kroatie en Turkije

en

Montenegro, Estland,  Bosnie en Ierland

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Lijkt me een prima plan.  16 ploegen doen mee aan het EK, de 4 groepslaatsten degraderen naar het B-EK enz. Dan zijn we ook van al die hinderlijke onderbrekingen van de competities  voor al die interlands af. Elke twee jaar in de zomer een tournooi, af en toe door de weeks een oefenwedstrijd en klaar.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Koning Kriel

Citaat van: hgrm op okt 12, 2011, 12:03:26
Lijkt me een prima plan.  16 ploegen doen mee aan het EK, de 4 groepslaatsten degraderen naar het B-EK enz. Dan zijn we ook van al die hinderlijke onderbrekingen van de competities  voor al die interlands af. Elke twee jaar in de zomer een tournooi, af en toe door de weeks een oefenwedstrijd en klaar.

^ dat dus, dat roep ik ook al jaren. Daarnaast overal geplaatste loting afschaffen dus ook in de Champions league etc.

spons

Citaat van: Koning Kriel op okt 12, 2011, 12:25:46
^ dat dus, dat roep ik ook al jaren. Daarnaast overal geplaatste loting afschaffen dus ook in de Champions league etc.

Dat zal waarschijnlijk nooit meer gebeuren
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op okt 12, 2011, 10:18:02
Frankrijk ??? en 2 keer Portugal

Volgens mij moet het zijn

Tsjechie, Portugal, Kroatie en Turkije

en

Montenegro, Estland,  Bosnie en Ierland

Het was nog vroeg!


Sebastiaan_W

De balletjes Portugal en Turkije zullen wel wat warmer zijn....

Van mij mogen Bosnië en Turkije wel door.

spons

Citaat van: Breda op okt 12, 2011, 13:42:29
Ierland. Turkije en Portugal kunnen we missen als kiespijn.

Waarom ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Ik zie het liefst de Ieren doorgaan, maar die zullen het hoe dan ook lastig krijgen. Wie is de zwakste broeder in pot 2? Die speelt tegen Portugal.

hgrm

Ik zou het jammer vinden als een groot voetballer als Ronaldo niet op het EK te zien zou zijn.
Bovendien: Portugal is een land dat het EK kan winnen, Ierland niet. Dus wat mij betreft: Portugal-Ierland 3-2.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Aangezien hgrm de Spaanse competitie waar Ronaldo wekelijks in acteert niet of nauwelijks volgt heb ik toch het lichte vermoeden dat hij hier mensen probeert te laten happen. Het is óf dat, óf hij is hier uit de kast gekomen.

Joost

Citaat van: TeeZee op okt 12, 2011, 18:58:14
Aangezien hgrm de Spaanse competitie waar Ronaldo wekelijks in acteert niet of nauwelijks volgt heb ik toch het lichte vermoeden dat hij hier mensen probeert te laten happen. Het is óf dat, óf hij is hier uit de kast gekomen.

Het was gisteren toch comming out dag?

hgrm

Het werkt in ieder geval aardig....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Ik las het en vond dit zelfs voor jouw doen een wel heel erg buitensporig afwijkende mening.