GroundhopCollection

Gestart door Bier und Bratwurst, jul 20, 2012, 20:37:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Haha de Zwarte Cross. Ellende daar altijd.
Zondag naar Duisburg?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op jul 23, 2012, 16:49:38
Haha de Zwarte Cross. Ellende daar altijd.
Zondag naar Duisburg?

Das de enige wedstrijd die ik ga missen van de voorbereiding. Ik ga met een paar kameraden groundhoppen. RCLens,Mons en zondag Standard (als het lukt qua kaarten)
Het ene stadion is het andere niet!

jona93

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 23, 2012, 17:44:01
Das de enige wedstrijd die ik ga missen van de voorbereiding. Ik ga met een paar kameraden groundhoppen. RCLens,Mons en zondag Standard (als het lukt qua kaarten)

http://sport.be.msn.com/jupilerproleague/ticketing/nl/teams/ hier kan je ook kaarten kopen gewoon betalen en op de dag zelf liggen de kaarten klaar aan het loket.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Bier und Bratwurst

Citaat van: jona93 op jul 23, 2012, 18:18:28
http://sport.be.msn.com/jupilerproleague/ticketing/nl/teams/ hier kan je ook kaarten kopen gewoon betalen en op de dag zelf liggen de kaarten klaar aan het loket.

Bedankt ,dat weet ik,maar daar zijn nog geen kaarten te koop!!
Het ene stadion is het andere niet!

jona93

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 23, 2012, 18:50:15
Bedankt ,dat weet ik,maar daar zijn nog geen kaarten te koop!!
mons kan je gemakelijk aan het loket kopen normaal standard denk ik ook maar moet je wel vroeg bij zijn
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Niels_Zitterd

Toffe site!

Ik zal op korte termijn jouw site linken.

Bier und Bratwurst

Thanks Niels, zal de site ook linken
Het ene stadion is het andere niet!

1882thfc

mooie site!
heb hem gelijk bij mijn favorieten gezet!

zelfs de mooie Adelaarshorst staat erop......alleen die wedstrijd/uitslag had van mij niet gehoeven ;-)

Ga zo door met je site!

ðe waan

Bij Twente-VVV waren volgens mij toch ook geen 29.000 toeschouwers als ik de foto's zo bekijk.

Bier und Bratwurst

Citaat van: ðe waan op sep 10, 2012, 23:38:54
Bij Twente-VVV waren volgens mij toch ook geen 29.000 toeschouwers als ik de foto's zo bekijk.

Volgens de krant en internet wel ,maar ik vond ook dat er nog veel lege plekken waren.
Het ene stadion is het andere niet!

Hugo

Je schrijft best leuke stukjes maar je lay-out is wel erg somber. Kan het niet wat vrolijker?

Bier und Bratwurst

Citaat van: Hugo op jan 12, 2013, 22:48:35
Je schrijft best leuke stukjes maar je lay-out is wel erg somber. Kan het niet wat vrolijker?

Leuk dat je de stukjes mooi vind. Zal binnenkort eens kijken wat ik kan doen. Moet er toch nog wat aan veranderen zodat ik verder terug in de tijd kan.
Het ene stadion is het andere niet!

ðe waan

Ik zeg: tijd voor een update.

Bier und Bratwurst

Foto's van de wedstrijden Stuttgarter Kickers - Hallescher FC , FSV Mainz 05 - Eintracht Frankfurt en De Graafschap-Achilles'29 staan online!
Het ene stadion is het andere niet!

Hugo

Citaat van: Bier und Bratwurst op nov 21, 2013, 22:03:45
Foto's van de wedstrijden Stuttgarter Kickers - Hallescher FC , FSV Mainz 05 - Eintracht Frankfurt en De Graafschap-Achilles'29 staan online!

Ik vond de Stuttgarter Kickers erg leuk om te bezoeken, de TV-toren nog gevinckt?