Meest beladen wedstrijden in Europa

Gestart door FCT1980, okt 14, 2012, 08:26:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

#45
Citaat van: Joost op mei 08, 2013, 14:14:18
Die draconische maatregelen beletten mij en vele MVV fans anders niet een kaartje te kunnen kopen voor de oost-tribune.

De laatste editie in Sittard zijn er helaas verscheidene (kleine) voorvallen geweest in en rond het stadion. Als je als neutrale of bezoekende supporter in dit geval van MVV op de thuisvakken zit. En je stelt je normaal op, dan is er helemaal niets aan de hand. Sterker nog dan kan het gewoon een gezellige avond zijn en wordt je ook niet lastig gevallen. Helaas is dat voor een deel niet mogelijk, waardoor het o.a. op de hoofd-tribune uit de hand liep...

De kaartverkoop zal er de komende jaren niet soepeler op worden verwacht ik.
Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat je de hoeveelheid Politie en M.E. uitnodigend vond?

edit: nog een regel toegevoegd.

Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op mei 08, 2013, 15:35:39
De laatste editie in Sittard zijn er helaas verscheidene (kleine) voorvallen geweest in en rond het stadion. Als je als neutrale of bezoekende supporter in dit geval van MVV op de thuisvakken zit. En je stelt je normaal op, dan is er helemaal niets aan de hand. Sterker nog dan kan het gewoon een gezellige avond zijn en wordt je ook niet lastig gevallen. Helaas is dat voor een deel niet mogelijk, waardoor het o.a. op de hoofd-tribune uit de hand liep...

De kaartverkoop zal er de komende jaren niet soepeler op worden verwacht ik.
Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat je de hoeveelheid Politie en M.E. uitnodigend vond?

edit: nog een regel toegevoegd.

Er leek minder ME dan een jaar eerder?

Wat ik storender vond was het aanvallen van de ME die alleen maar een rij vormden voor het hoofdgebouw om de doorgang te versperren richting het uitvak.

Niels_Zitterd

Citaat van: Joost op mei 08, 2013, 15:43:23
Er leek minder ME dan een jaar eerder?

Wat ik storender vond was het aanvallen van de ME die alleen maar een rij vormden voor het hoofdgebouw om de doorgang te versperren richting het uitvak.

Er was ongeveer dezelfde hoeveelheid M.E. aanwezig, ze stonden alleen op andere plaatsen opgesteld. Er stond veel Politie en M.E. klaar bij het Sabic kantoor.
Wat er na de wedstrijd bij het uitvak gebeurde ging helemaal nergens over, kan ik je alleen maar gelijk in geven.

Effzeh

Volgend seizoen na lange tijd weer Fortuna Düsseldorf - 1. FC Köln!

FCT1980

Ja hele mooie. Zouden er kaarten voor die wedstrijd zijn te krijgen zonder lastige constructies?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Wat voor lastige constructies zijn er dan? Ik neem aan dat je gewoon kaarten kan kopen voor die wedstrijden?

Effzeh

Ik weet dat bij FC Köln leden voorrang krijgen, daarna gaan de kaarten in de vrije verkoop (als er dan nog kaarten zijn) Maar ik denk dat er niet veel over zullen zijn, aangezien dit de enige derby is volgend jaar.

Saltacampos

Begin jaren negentig was ik in Praag bij de wedstrijd Sparta Praha-AIK (Solna) en ik vond de sfeer daar zeer intimiderend, toch het indrukwekkendst wat ik ooit zag (ik ga sinds 1981 naar het voetbal). Letná is een echte leeuwekuil.

Een derby die ik hier nog niet zie staan is die tussen Ferencvaros en Ujpest in Boedapest, behoorlijk heftig.
Over land and sea

spons

Citaat van: rrcg1899 op mei 18, 2013, 22:15:56
Begin jaren negentig was ik in Praag bij de wedstrijd Sparta Praha-AIK (Solna) en ik vond de sfeer daar zeer intimiderend, toch het indrukwekkendst wat ik ooit zag (ik ga sinds 1981 naar het voetbal). Letná is een echte leeuwekuil.

Een derby die ik hier nog niet zie staan is die tussen Ferencvaros en Ujpest in Boedapest, behoorlijk heftig.

Ben in 2001 bij Sparta Praag geweest in een uitverkocht Letna maar vond het niet echt bijzonder
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

LUFC

Citaat van: rrcg1899 op mei 18, 2013, 22:15:56
Een derby die ik hier nog niet zie staan is die tussen Ferencvaros en Ujpest in Boedapest, behoorlijk heftig.
Die wil ik ooit nog eens meemaken. En een shirt van Ujpest scoren dan, wat een mooi tenue.

spons

Citaat van: LUFC op mei 19, 2013, 11:30:21
Die wil ik ooit nog eens meemaken. En een shirt van Ujpest scoren dan, wat een mooi tenue.

Dat shirt zou ik even niet aan doen als je naar de wedstrijd bij Ferencvaros gaat,

Ben bij Ferencvaros - Feyenoord geweest maar die werd in het Ferenc Puskas Stadion gespeeld en niet in hun eigen stadion
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Citaat van: ALenstra op mei 18, 2013, 20:42:47
Wat voor lastige constructies zijn er dan? Ik neem aan dat je gewoon kaarten kan kopen voor die wedstrijden?

Zoals Effzeh al zegt dus!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

LUFC

Citaat van: spons op mei 19, 2013, 11:41:08
Dat shirt zou ik even niet aan doen als je naar de wedstrijd bij Ferencvaros gaat,

Ben bij Ferencvaros - Feyenoord geweest maar die werd in het Ferenc Puskas Stadion gespeeld en niet in hun eigen stadion
Dat snap ik ;) Maar Ujpest - Ferencvaros en vice versa worden wel gewoon in de eigen stadions afgewerkt toch? Zal wel snel uitverkocht raken lijkt me met die beperkte capaciteit.

Freekos79

Citaat van: LUFC op mei 23, 2013, 20:15:17
Dat snap ik ;) Maar Ujpest - Ferencvaros en vice versa worden wel gewoon in de eigen stadions afgewerkt toch? Zal wel snel uitverkocht raken lijkt me met die beperkte capaciteit.

Ferencavaros' stadion wordt verbouwd en speelt het komende jaar in het nationale stadion haar thuiswedstrijden.
Volgende wedstrijd: ?

LUFC

Citaat van: Freekos79 op mei 23, 2013, 22:52:41
Ferencavaros' stadion wordt verbouwd en speelt het komende jaar in het nationale stadion haar thuiswedstrijden.
Dat is nog eens info waar ik wat aan heb. Dan moet het er dit jaar maar hopelijk eens van gaan komen. Budapest staat ook hoog het lijstje van "city-trips" dus zou heel mooi te combineren zijn met zo'n wedstrijd :)