Week 17: maandag 20 april tot en met zondag 26 april

Gestart door ALenstra, mrt 26, 2015, 18:58:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cyclebob

#15
zo 26/4: Voorwaarts Rotterdam - SVV  andere prio
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Saltacampos

Over land and sea

Glenn D

21-4 Jong ADO Den Haag vrouwen - VVIJ (19u30 op het terrein van KSD/Marine)

Jong ADO Den Haag Vrouwen dinsdagavond kampioen?

Dinsdagavond 21 april speelt Jong ADO Den Haag Vrouwen thuis de belangrijke competitie- en inhaalwedstrijd tegen VV IJsselstein (VVIJ). Bij winst van Jong ADO Den Haag is dit team vroegtijdig kampioen van de 1e klasse A en speelt het volgend seizoen in de Hoofdklasse zaterdag.
Na de overwinning afgelopen zaterdag op medetitelkandidaat Sportvereniging Schollevaar (SVS) nadert het kampioenschap in de 1e klasse A voor de beloften van ADO Den Haag Vrouwen. Uit de nog drie te spelen competitiewedstrijden heeft de ploeg van trainer/coach Alex Scholte nog drie punten nodig. Na de wedstrijd tegen VVIJ volgen op 25 mei en 2 juni nog de ontmoetingen thuis tegen Wartburgia 2 en uit tegen Stedoco.
De wedstrijd tegen VVIJ zal op dinsdagavond 21 april worden gespeeld op het prachtig gelegen Militaire sportpark van KSD-Marine aan de Oude Waalsdorperweg 1 (naast TNO) te Den Haag. Aanvang 19:30 uur. De toegang is gratis. Komt allen onze jonge talenten steunen en aanmoedigen in deze voor hen zo belangrijke kampioenswedstrijd.
De Oude Waalsdorperweg is na de werkzaamheden van de afgelopen tijd weer geopend. Dit betekent dat KSD-Marine ook vanaf de Van Alkemadelaan weer gewoon bereikbaar is.
Op dinsdag 28 april speelt Jong ADO Den Haag Vrouwen wederom tegen SVS in de kwartfinale in de strijd om de KNVB districtsbeker. Deze wedstrijd zal tevens worden gespeeld op het complex van KSD-Marine. Aanvang 19:30 uur.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

maikelll043

24/04  MVV Maastricht - FC Emmen
25/04  MVV Maastricht A1 - De Treffers A1


syntric

- 25/4: Zuun - Moreda Uccle
- 26/4: Solières - Liège
Groundhopper for life :-)

HRM1880

25/4 Royal Antwerp-Bergen

In het slechtste geval afscheid nemen van mijn club.

KRCM1904

26/04 RC Mechelen - Tubize

In het slechtste geval afscheid nemen van mijn club. Bij Racing Mechelen klinkt het woord vereffening ook met de dag luider, ik moet dus ook op het ergste voorbereid zijn.

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

GH-Experiences

Heel wreed om te lezen dat zowel Antwerp als Racing Mechelen misschien na vandaag niet meer zijn. Sterkte mannen!

Voetbalman

Racing Mechelen wordt een moeilijk verhaal inderdaad, maar is er echt iemand die ook maar gelooft dat er voor Antwerp geen oplossing uit de bus komt? Eender hoe, Antwerp vindt altijd wel een manier om voort te bestaan. Succes allebei in ieder geval.

Ici c est Paris


HRM1880

Citaat van: Freebird op apr 25, 2015, 12:07:23
Racing Mechelen wordt een moeilijk verhaal inderdaad, maar is er echt iemand die ook maar gelooft dat er voor Antwerp geen oplossing uit de bus komt? Eender hoe, Antwerp vindt altijd wel een manier om voort te bestaan. Succes allebei in ieder geval.
Ja ik en ben zeker niet alleen. Alhoewel ik gisteren voorzichtig positieve signalen heb opgevangen.

Saltacampos

Hopelijk kunnen Racing Mechelen en Antwerp er blijven zijn, desnoods op lager niveau. Niemand ziet graag een traditieclub verdwijnen, zo lang er leven is, is er hoop. Morele steun van stamnummer 11 (al 60 jaar niet meer hoger dan niveau drie na dit seizoen, but still alive and kicking -a little bit-) aan 24 en 1 !
Over land and sea

Sebastiaan_W

Gisteren even wezen kijken bij de plaatselijke DRC 2012. Ze namen het op tegen Avereest. Een wedstrijd in de krochten van het amateurvoetbal, maar DRC heeft een leuke Elascon tribune. Voor foto's zie mijn facebook pagina stadionvoer.