Wedstrijden bezoeken maar geen vervoer

Gestart door Wesley, aug 28, 2015, 23:54:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wesley

Hallo allen,

Ik zit met een groot dilemma. Ik wil me namelijk in het groundhop-leven gaan storten maar heb(buiten het onbetrouwbare ov) geen vervoer gezien het feit dat ik zelf geen rijbewijs heb en de rest van mijn familie/vrienden voetbal niet leuk genoeg vinden om hier flink wat kilometers voor te reizen. Vandaar dus mijn vraag of er hier wat mensen zijn die het geen probleem vinden om met mij samen te gaan. Ik woon in Zuid-Limburg en zou voornamelijk eens wat wedstrijdjes in Duitsland en België willen meepakken. Als dank hiervoor krijg je van mij een biertje en mijn eeuwige respect ;)

Joost

In je welkomsttopic stond dat je voor MVV bent. Aangezien er buiten die stadsmuren en Meerssen niemand geinteresseerd is in die club ga ik er vanuit dat je in Maastricht woont.

Dat biedt juist enorm veel mogelijkheden voor een trip naar België of Duitsland met het OV.

De laatste mogelijkheid op zaterdag om vanuit Aken naar Maastricht te komen gaat om 23:00. Aangezien alle duels in Duitsland 's middags zijn heb je dus tot 23:00 om in Aken te komen. Het hele Ruhrgebied ligt aan je voeten en zelfs Mannheim is makkelijk te doen.

Belgie is op zaterdag inderdaad wat lastig want de laatste trein vanaf Guillemins gaat om 22:10. Er is dit seizoen echter altijd een zondagmiddagwedstrijd in België in de Eerste Klasse. Dat red je allemaal makkelijk en zeker met je leeftijd kun je spotgoedkoop reizen in België.

Olav

Denk dat je het inderdaad zo slecht nog niet heb! Limburg ligt nog lekker dichtbij de grens!

spons

Citaat van: Joost op aug 29, 2015, 22:41:58
In je welkomsttopic stond dat je voor MVV bent. Aangezien er buiten die stadsmuren en Meerssen niemand geinteresseerd is in die club ga ik er vanuit dat je in Maastricht woont.

MVV is niet jouw favoriete club Joost ? :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen