Kaarten Spurs vs Fiorentina

Gestart door Daan, jan 26, 2016, 10:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daan

In het weekend van 25 tot en met 28 februari gaan drie vrienden en ik naar Londen. Idee is om naar Hull City en Southampton te gaan maar we willen ook erg graag naar Spurs vs Fiorentina. Omdat het Europa League betreft verwacht ik niet dat het vol zal zitten maar Spurs kan ons niet helpen aan kaarten.

Je moet namelijk een membership hebben en geregistreerd staan voor 14 december 2015 (14 december was de EL loting). Omdat wij zelf weinig contacten hebben in Londen willen we graag van te voren al de kaarten geregeld hebben. Heeft iemand hier wellicht een membership waar wij gebruik van kunnen maken of die ons kan helpen aan kaarten?

Je zou ons er enorm mee helpen, alvast bedankt!

Groeten,
Daan

ps. mocht je eventueel tips hebben om dat weekend nog te doen, of qua wedstrijden dan hoor ik het ook graag :-)

John Sleeuwenhoek

Kaarten voor Spurs in de Europa League gaan vrijwel altijd in de vrije verkoop.

Jeje

Dit is een forum waar groundhoppers verhalen,tips etc uitwisselen. Dit is geen forum waar je je registreert en memberships komt vragen. Je eerste post en gelijk om een membership vragen. Heb je je hier alleen geregistreerd voor de memberships, of ben je van plan hier vaker te posten?

Daan

@Langemannetje, wellicht een gekke vraag maar GH Experiences zegt mij (nog) niets. Wie of wat is dat? ;-)

@ John Sleeuwenhoek:

Spurs v ACF Fiorentina
Europa League, round of 32, second leg
Thursday, February 25, 2016
White Hart Lane
Kick-off 8.05pm UK time

Prices:
Adults: £25.00

One Hotspur Platinum and Gold Members registered on the AutoCup Scheme are advised that payment for their ticket for the match against Fiorentina will be taken on Wednesday, January 13.
One Hotspur Silver Members will then be able to purchase their regular seat(s) from 9.30am on Thursday, January 14.
Tickets will then go on sale to all One Hotspur Bronze and Lilywhite Members from 9.30am on Wednesday, January 20.

All remaining tickets will go on a restricted general sale (subject to availability) at 9.30am on Monday, February 1. Supporters must have been on our ticketing database prior to the round of 32 draw, which took place on Monday, December 14, 2015

Ik had ook verwacht dat dit wel in de vrije verkoop zou gaan maar ik denk doordat het Fiorentina is dat zij alleen general sale hebben voor geregistreerde members?

@Jeje, ik had Tom Budde gecontact of hij mij wellicht kon helpen en wees mij op dit forum kende het nog niet. Heb jij voor mij de goude tip voor kaarten? ;-) Ben na het zien van het forum van plan om te blijven hangen dus wees gerust :-)

Jeje

Oke prima, was meer een vraag omdat er hier ook een aantal leden waren die alleen maar voor kaarten kwamen en daarna weer verdwenen ;)

GH Experiences is hier een forumlid ;)

Nort

Welkom Daan. Op dit forum is het geven en nemen. De ervaring leert dan men eerst wat moet geven, voordat men wat terug krijgt. Begin eens met je voor te stellen, in het daarvoor bestemde topic. Dan weten we alvast iets meer over jou...

headout

Citaat van: Daan op jan 26, 2016, 10:34:48ps. mocht je eventueel tips hebben om dat weekend nog te doen, of qua wedstrijden dan hoor ik het ook graag :-)
http://www.footballfans.eu/qml
Zet je pinnetje op Londen, datum opvoeren en je ziet direct wat er dat weekend te doen is in Londen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Penders

Via soccerway.com kan je ook makkelijk de speelschema's van alle clubs uit Londen opzoeken

Daan

Dank voor de tips headout & Penders, ga GH Experiences even een berichtje sturen, en heb je advies opgevolgd Nort. Cheers!

Olav

Het is niet aan andere leden om te zeggen wat wel en niet mag en moet vind ik, Jeje. Als ik jouw posts bekijk zie ik ook een hoop vragen voor allerlei clubs, terwijl volgens mij de meeste leden hier niet weten wat jij te bieden heb.

Ik vind dit forum geen besloten groep of een "voor wat hoort wat idee". Waarschijnlijk dacht Daan, en terecht, dat hier wel mensen zijn met ervaringen, contacten e.d. bij Tottenham, en dat is ook zo. Dis hier kan hij terecht voor hulp.
Ik vind door zulke botte reacties dat mensen zich minder welkom zullen voelen en minder snel zullen zoeken naar dit forum. Het is logisch dat mensen eerst hulp nodig hebben en daarna pas verder kijken om anderen te helpen, je begint tenslotte "nieuw".

Hoe dan ook, welkom Daan! Alls je nogniet voorzien bent kan ik je misschien helpen aan kaarten, in het uitvak wel te verstaan.. :) Laat maar weten.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Olav op jan 28, 2016, 14:57:45
Het is niet aan andere leden om te zeggen wat wel en niet mag en moet vind ik, Jeje. Als ik jouw posts bekijk zie ik ook een hoop vragen voor allerlei clubs, terwijl volgens mij de meeste leden hier niet weten wat jij te bieden heb.

Ik vind dit forum geen besloten groep of een "voor wat hoort wat idee". Waarschijnlijk dacht Daan, en terecht, dat hier wel mensen zijn met ervaringen, contacten e.d. bij Tottenham, en dat is ook zo. Dis hier kan hij terecht voor hulp.
Ik vind door zulke botte reacties dat mensen zich minder welkom zullen voelen en minder snel zullen zoeken naar dit forum. Het is logisch dat mensen eerst hulp nodig hebben en daarna pas verder kijken om anderen te helpen, je begint tenslotte "nieuw".

Hoe dan ook, welkom Daan! Alls je nogniet voorzien bent kan ik je misschien helpen aan kaarten, in het uitvak wel te verstaan.. :) Laat maar weten.

Eensch. Tot op zekere hoogte ben ik het eens met bepaalde 'voorwaarden', maar naar mijn idee is hier enorm in doorgeslagen de laatste tijd. Het is hier geen sekte lijkt me.

Hugo

Ik zou niet weten waarom Jeje in deze iemand niet mag aanspreken op zijn of haar gedrag. Wat de ander er mee doet is een ander verhaal.

Jeje

Citaat van: Olav op jan 28, 2016, 14:57:45
Het is niet aan andere leden om te zeggen wat wel en niet mag en moet vind ik, Jeje.

Je zegt dus dat volgens jou leden geen opmerkingen of een kritische vraag mogen stellen aan andere (nieuwe) leden, maar zelf spreek je mij vervolgens aan op mijn posting. Vind je dat niet een beetje hypocriet?

Verder kan ik wel even ingaan op de rest wat je zegt, ik heb hier toch best wel wat te bieden. Niet op het gebied van memberships in Engeland oid, maar voor Ajax en Volendam kan ik zo iets regelen (is 9/10 niet nodig maar kan het natuurlijk wel) en heb al een keer kaarten voor Ajax in de champions league voor onder de aankoopprijs hier verkocht.

Verder zeg je dat ik hier een hoop vraag voor andere clubs maar dat is niet waar. Heb volgens mij 1,5 maand geleden 1x gevraagd of iemand me met Tottenham Hotspur kaarten kon helpen, verder niet. En dat vroeg ik dan ook nadat ik al een paar maanden hier lid was en toch al behoorlijk wat heb gepost. Verder heb ik in het begin natuurlijk wel veel vragen gesteld over informatie, maar dat vind ik wat anders dan gelijk in je eerste post om een membership plaatsen.

En ik geloof ook best dat Daan hier niet alleen komt voor het membership en een leuke gast is die hier zijn ervaringen etc deelt, maar er zijn genoeg gevallen geweest dat hier iemand alleen even kwam om kaarten te regelen ( laatst kwam iemand hier voor EK 2016 kaarten) en na 3 posts weer weg is en nooit meer wat van zich laat horen. Vandaar mn reactie.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Jeje op jan 28, 2016, 15:54:00
Verder heb ik in het begin natuurlijk wel veel vragen gesteld over informatie, maar dat vind ik wat anders dan gelijk in je eerste post om een membership plaatsen.

Vooral blijven doen. Jaren terug, inmiddels al ruim 10 jaar, was ik degene die de vragen stelde op het voormalig VI forum, SoccerQuest. Puur uit enthousiasme.

Nort

Citaat van: Jeje op jan 28, 2016, 15:54:00
Verder kan ik wel even ingaan op de rest wat je zegt, ik heb hier toch best wel wat te bieden. Niet op het gebied van memberships in Engeland oid, maar voor Ajax en Volendam kan ik zo iets regelen (is 9/10 niet nodig maar kan het natuurlijk wel) en heb al een keer kaarten voor Ajax in de champions league voor onder de aankoopprijs hier verkocht.

Met een registratie datum van 27 mei 2015 is dat natuurlijk niet mogelijk :p.