Ik heb nog niet zoveel 0-0 wedstrijden meegemaakt, maar dat waren helemaal niet bij voorbaat zaadwedstrijden.
6-11-03: FC Utrecht - AJ Auxerre
Een Europa Cup-avond in Utrecht, dat is al niet bepaald de orde van de dag, en de sfeer is dan ook altijd opperbest. Utrecht speelde beter dan het destijds toch zeer sterker Auxerre met ondere andere Djibril Cissé en Philippe Mèxès en aan beide kanten waren veel kansen te noteren. Vermaakte me dus opperbest.
31-07-05: Lierse SK - FC Utrecht
We maakten voor het eerst kennis met nieuwe 'keeper' Franck Grandel, die ons toen al niet echt kon bekoren. Schoot onder meer 2 ballen het stadion uit.
25-03-06: Lierse SK - La Louvière
Slecht, maar zeer spannend en vermakelijk degradatievoetbal. 2 Ploegen die voor elke meter streden, maar voetballend geen steek vooruit kwamen. Met als toppunt (of dieptepunt) de gemiste penalty van Lierse in de laatste minuut die de ploeg 'veilig' had kunnen spelen. Ohja, het orkest op de lange zijde moet ook genoemd worden. Begonnen op de meest onverwachte momenten te spelen waardoor je je helemaal rot schrok.
27-12-06: FC Utrecht - Heracles Almelo
Behalve het feit dat ik er geweest ben, kan ik me om 1 of andere reden helemaal niks meer van die pot herinneren. Zal wel een slecht teken zijn dus.
09-05-07: FC Utrecht - Roda JC
Wedstrijd in de playoffs, slecht van Utrecht, goed van Roda, mochten onszelf verschrikkelijk gelukkig prijzen dat Roda niet won, want dat zou dikverdiend geweest zijn. Heb me daar dus niet zo vermaakt, maar dat lag meer aandacht op me verschrikkelijk opnaaide over het spel van mijn clubje.
27-05-07: FC Utrecht - Vitesse
Ook playoffs, en dit was wel een echte 0-0 wedstrijd zoals ie meestal bekend staat. Een echte bloedeloze 0-0.
26-10-08: FC Utrecht - NAC Breda
0-0 tegen de koploper. Vermakelijke pot waarin Utrecht de bovenliggende partij was en NAC onvervalst catenaccio speelde, met resultaat.
14-12-08: FC Utrecht - FC Volendam
Deze wedstrijd wil ik zo snel mogelijk vergeten. Wanprestatie, en het was slaapverwekkend, niet om aan te zien.