Groundhopper App

Gestart door watergatehopper, dec 20, 2016, 16:32:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Koning Kriel op nov 06, 2017, 15:26:58
Ik ben best bereid te betalen voor de app zoals deze nu is, de vraag is alleen wat ze gaan vragen. Stel het is 2,50 per jaar dan is dat voor mij geen probleem. Wordt het veel meer dan haak ik af en houd ik het bij mijn Excel bestand en google maps kaart, ik ga dan enkel de match locator missen.

Ik heb al betaald voor deze app en vind het persoonlijk belachelijk dat ze nu de spelregels gaan/willen veranderen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

WATP

#31
De iPhone app zal 0,49 per maand gaan kosten of 4,99 voor een jaar. Op zich een prima prijs.
Voor Android zie ik 0,79 per maand of 6,49 per jaar voorbij komen.
Gebruikersgemak zal omhoog moeten, het installeren van een berichten functie zou top zijn.
The Quintessential British club

pimafca

Heeft iemand een link om deze app te downloaden?

Freekos79

Ik zou graag een functie willen zien, waar je een toekomstig programma kan samenstellen.
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Ik zou graag wat meer puntjes voor Roda zien in de Eredivisie.

Freekos79

Citaat van: Joost op nov 06, 2017, 21:36:19
Ik zou graag wat meer puntjes voor Roda zien in de Eredivisie.
Lol
Volgende wedstrijd: ?

FCT1980

Citaat van: Freekos79 op nov 06, 2017, 20:46:32
Ik zou graag een functie willen zien, waar je een toekomstig programma kan samenstellen.

Dat zou idd een perfecte aanvulling zijn.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

En van de Sint ook graag de mogelijkheid stadions zonder wedstrijd toe te voegen.
Volgende wedstrijd: ?

Olav

Citaat van: Freekos79 op nov 07, 2017, 11:23:49
En van de Sint ook graag de mogelijkheid stadions zonder wedstrijd toe te voegen.

Zeker! Vooral bij stadions die niet meer in (professioneel) gebruik zijn.

Ook vind ik het jammer dat de app geen rekening houdt met meerdere clubs in een stadion. omdat ik bij AC Milan ben geweest, betekent dat niet dat ik Inter heb gehad. Ik bezocht Jong AZ in het AFAS stadion, maar hij staat er in als AFAS Trainingscomplex. Ook bezocht ik ooit in Rovereto een vriendschappelijke wedstrijd van Hellas, maar in de lijst met hoever je bent per competitie, staat dus dat ik ergens in de lage Italiaanse divisies Rovereto heb bezocht. Voor de mensen die het puur op stadion doen is dit oke, maar ik had het liever anders.

headout

Citaat van: Freekos79 op nov 06, 2017, 20:46:32
Ik zou graag een functie willen zien, waar je een toekomstig programma kan samenstellen.
Dat, plus een kopie van de Quick match locator zoals Footballfans.eu dat aanbood. Als met een kleine jaarlijkse bijdrage de app overeind blijft, vind ik het prima. 4,99 per jaar als ondersteuning bij een hobby die tig honderden euro's op jaarbasis kost vind ik geen enkel probleem.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

rogo_breda

Lijken mij mooie aanvullingen inderdaad. Geven jullie die ook door aan de ontwikkelaar?

mike_t

Hoe vinden jullie de upgrade?
Werkt volgens mij nog niet zoals het zou moeten... maar je kunt nu wat meer informatie per club zien (hoeveel wedstrijden uit/thuis , hoogste winst/verlies, aantal stadions (deze werkt niet, maar ik vermoed in hoeveel stadions je de betreffende club hebt zien spelen)


rogo_breda

Ik had het nog niet gezien, op zich prima zoals ik het nu zie. Het aantal stadions werkt bij mij wel, zal inderdaad voor de betreffende club zijn.

Koning Kriel

Citaat van: rogo_breda op dec 01, 2017, 13:18:16
Ik had het nog niet gezien, op zich prima zoals ik het nu zie. Het aantal stadions werkt bij mij wel, zal inderdaad voor de betreffende club zijn.

Nog een kleine update geweest om dit te repareren volgens mij.

maikelll043

Ik mis een unknown stadion bij ieder land.

Met een unknown stadion kun je in ieder geval wel de wedstrijd toe voegen die je hebt gezien en de naam van het stadion noteren bij notities. Hierdoor krijg je wel een goed totaal overzicht van alle wedstrijden die jij hebt gezien.