België up to date. aanvullingen welkom!
Op Faceboek (dus dan mòèt het waar zijn) heb ik gelezen dat de voorzitter van RCM zou ontkennen dat dit te gebeuren staat.
Nieuw nationaal stadion Luxemburg: http://www.flf.lu/La-FLF/Actualites/Nouveau-stade-national-de-football-les-travaux-pre.aspxHoe zat het ook al weer met stade Josy Barthel? Is dit niet het laatste seizoen dat die wordt gebruikt of ben ik in de war?
Dat valt nog te bezien. Het nieuwe stadion is 'fotball-only' en dus zal het Josy Barthel stadion wellicht nog gebruikt worden voor atletiek. Als dat het geval is en ze onderhouden het speelveld kan het Josy Barthel stadion nog gebruikt worden voor de voorrondes van de UEFA Cup/Champions League. Als Luxemburgse clubs tegen grotere clubs spelen (zoals nu met Rangers en vorig seizoen met Lechia Warschau) en het nationale stadion is al bezet, dan zou het nog gebruikt kunnen worden.
Ik las Honved hun verbouwplannen te starten in 2019 en eind 2020 af te zijn.Iemand betere info hiervoor wanneer ze starten ? Vind veel Engelse websites met info maar geven niet meer duidelijkheid.
Ze speelden vorig seizoen al een tijdje in het stadion van MTK. Ik ga ervan uit dat ze al begonnen zijn.