Nations League 2023 in Nederland

Gestart door ALenstra, jan 25, 2023, 11:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Joost en 3 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Ik heb voor zowel Spanje - Italië als de twee wedstrijden op zondag vier kaarten gekocht.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Ik heb voor Nederland v Kroatie kaartjes kunnen kopen.

Cyclebob

Ik heb kaartjes kunnen krijgen voor de finale, zowaar mijn eerste interland bezoeken
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 14/05/23:   Union Namur - Solieres 4-3. Binnenland: 22/04/23: Simonshaven - SVV 1-0

GroundhopWinger

Voor de liefhebber.. Ik heb twee tickets over voor de wedstrijd Spanje - Italië. Tickets kunnen overgenomen worden voor de prijs wat ik er voor heb betaald, €30 per stuk.
https://twitter.com/RubenWingerden
@Futbology: Rvwin86
Instagram: GroundhopWinger

Semper Fidelis

Heb de kaartjes inmiddels in de app staan met de plekken in het stadion.

Citaat van: spons op mrt 28, 2023, 21:18:10Iedereen die een kaartje heeft aangevraagd voor Italië - Spanje heeft het volgens mij toegewezen gekregen, denk ook niet dat het uitverkocht raakt

Zie op de site van de UEFA dat voor Spanje - Italië alleen nog maar kaarten met beperkt zicht te koop zijn.

Rob1977_PSV

Ik heb inmiddels al via de UEFA ticket app vier kaarten "binnen gehaald" voor de finale op zondag.
Ze hebben een mooi filmpje gemaakt verder, maar het is mij niet helemaal duidelijk wat ik moet doen met de kaarten van drie andere personen die met mij mee naar binnen gaan. Moet ik die ook allemaal op naam gaan zetten met ID-kaart nummer en al?

Ik neem aan dat dit bij de Roma supporters ook niet gedaan is afgelopen week in Boedapest.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Joost

Ik vind juist dat ze dat heel goed uitleggen.

In de app staat dat de tickets nog niet actief zijn. Je kunt ze actief maken door ze aan iemand toe te wijzen. Enerzijds door de te versturen of door via houden de gegevens van de personen in te vullen.

KoenvdD

Hier ook geen problemen. Klik op transfer ticket, mailadres invoeren van de persoon en klaar.