Wat er in de zomer kan, mag en gaat gebeuren, daar durf ik niks over te zeggen. Wel dat een grote reis naar een (enigszins) exotische bestemming er voor het tweede jaar op rij niet in gaat zitten. Hopelijk in 2022 in de herkansing, waarbij Groenland hoog op het lijstje staan.
Ik hoop in de herfstvakantie, kerstvakantie en voorjaarsvakantie wel wat kortere trips kan maken. De combinatie van de honger naar voetbalreizen en het geld dat ik heb overgehouden door al anderhalf jaar niet op reis te gaan, zorgt er voor dat ik zo mogelijk alle drie de vakanties weg wil. Waar naartoe? Dat zal afhangen van wat er weer kan. Ik verwacht dat vooral in de herfst de keuze nog beperkt zal zijn. Op het verlanglijstje staan:
* Italië, vooral de omgeving van Napels, Bologna en wat gevallen grootheden die nu in de Serie C spelen. Pro Vercelli bijvoorbeeld.
* San Marino
* Spanje, vooral Madrid en de wat kleinere clubs
* Wellicht weer eens een kerst/oud-en-nieuwtrip naar Engeland.
Tussendoor hoop ik dat het snel weer business as usual wordt:
* tot september/oktober do/za/zo honkbal
* daarna in de weekenden de thuiswedstrijden en interessante uitwedstrijden van SDO Bussum op zondag en op zaterdag een ander amateurpotje met af en toe een uitstapje naar België of Duitsland. Een wedstrijd in eerste klasse van Union staat hoog op het lijstje, bijvoorbeeld.