Week 1: 2 januari t/m 8 januari

Gestart door Arjen, dec 02, 2022, 14:53:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen


maikelll043

03/01  Ümraniyespor - Hatayspor
04/01  Kasımpaşa SK - Alanyaspor

Saltacampos

#2
6/1: Drongen-KAA Gent (dames)
7/1: Cercle-Westerlo
8/1: Beerschot "B"-Cappellen
Over land and sea

DannyH79

Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

headout

06/01 Manchester United - Everton (uitvak)
08/01 Manchester City - Chelsea

Voor de 7e ben ik nog aan het kijken naar Sheffield Wednesday - Newcastle United. Bij Wednesday ging de GS afgelopen donderdag van start, zonder restricties. Uiteindelijk bleek toch de restrictie van een booking history van toepassing, uit vrees voor Newcastle supporters op de thuisvakken. Mocht iemand een booking history hebben, dan zou ik er graag gebruik van maken :-)
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

MichielB

7/1 Voetbal verzamelbeurs bij Telstar
7/1 RKC - Heerenveen
7/1 PSV - Sparta

ALenstra

7 januari Brentford-West Ham United (ovb)

Joost

Citaat van: headout op dec 20, 2022, 16:31:19
06/01 Manchester United - Everton (uitvak)
08/01 Manchester City - Chelsea

Voor de 7e ben ik nog aan het kijken naar Sheffield Wednesday - Newcastle United. Bij Wednesday ging de GS afgelopen donderdag van start, zonder restricties. Uiteindelijk bleek toch de restrictie van een booking history van toepassing, uit vrees voor Newcastle supporters op de thuisvakken. Mocht iemand een booking history hebben, dan zou ik er graag gebruik van maken :-)

Ik heb geen booking history voor je, misschien wel een tip.
Om 12:30 is Salford v Northampton. Je kan dat combineren met Bolton v Plymouth om 15:00.

syntric

Citaat van: Joost op dec 21, 2022, 09:20:09
Ik heb geen booking history voor je, misschien wel een tip.
Om 12:30 is Salford v Northampton. Je kan dat combineren met Bolton v Plymouth om 15:00.

45 minuten lijkt me wel erg krap :-)
Groundhopper for life :-)

Joost

Citaat van: syntric op dec 21, 2022, 10:39:17
45 minuten lijkt me wel erg krap :-)
Het is 20 minuten rijden tussen beide stadions. Bij Salford kun je vrijwel direct de snelweg op rijden en Bolton ligt direct aan de afrit.

Het is niet heel ruim inderdaad maar wellicht kan een Uber je nog sneller van A naar B brengen.

cornederuiter

2 weekjes in Sevilla in januari, dus we beginnen met Sevilla. Wellicht week erna nog Cordoba of Cadiz meepakken.
8-1: Sevilla - Getafe

ksclgiov282

Citaat van: headout op dec 20, 2022, 16:31:19
06/01 Manchester United - Everton (uitvak)
08/01 Manchester City - Chelsea

Voor de 7e ben ik nog aan het kijken naar Sheffield Wednesday - Newcastle United. Bij Wednesday ging de GS afgelopen donderdag van start, zonder restricties. Uiteindelijk bleek toch de restrictie van een booking history van toepassing, uit vrees voor Newcastle supporters op de thuisvakken. Mocht iemand een booking history hebben, dan zou ik er graag gebruik van maken :-)

Ik heb een booking history bij Wednesday, heb je bericht gestuurd.

headout

Citaat van: Joost op dec 21, 2022, 09:20:09
Ik heb geen booking history voor je, misschien wel een tip.
Om 12:30 is Salford v Northampton. Je kan dat combineren met Bolton v Plymouth om 15:00.
Die eerste had ik gezien thx, en is mooi te combineren met Wednesday (18.00 uur) qua reistijd. Met de auto is dat zeker te doen en hoef ik niet te haasten.

@ksclgiov282: thx, we hebben contact!
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Mokum1900

08/01 NEC - Ajax

Alle NEC supporters alvast gefeliciteerd
Waar je ook gaat ik volg je overal