Dank aan dennis1981 !Het resultaat is HIERRR te zien (excel-bestand)
Check je mail maar...
Citaat van: Denniz1974 op jul 06, 2008, 14:01:58Dank aan dennis1981 !Het resultaat is HIERRR te zien (excel-bestand)Ben ook sterk aan het twijfelen me zo een wedstrijd lijst te maken. Nu hou ik enkel alles buiten antwerp bij.Denniz1974: In jouw lijst onderaan staat feyenoord thuis & uit en het totaal eronder. Tel jij daar ook de vriendschappelijke wedstrijden bij?
Vraag aan Rinus A: ga je komend seizoen weer met de vomeerboot naar Newcastle voor een uit- of thuiswedstrijd van Sunderland en heb je ook intenties om toch ook elders in Engeland voetbalwedstrijden te zien?
De boot die trouwens een prima bezettingsgraad heeft, maar dezer dagen toch flink verlies maakt vanwege de brandstofkosten.
Citaat van: hoevenen lion op jul 15, 2008, 22:36:05Citaat van: Denniz1974 op jul 06, 2008, 14:01:58Dank aan dennis1981 !Het resultaat is HIERRR te zien (excel-bestand)Ben ook sterk aan het twijfelen me zo een wedstrijd lijst te maken. Nu hou ik enkel alles buiten antwerp bij.Denniz1974: In jouw lijst onderaan staat feyenoord thuis & uit en het totaal eronder. Tel jij daar ook de vriendschappelijke wedstrijden bij?Mijn lijst is zo goed als af. Enkel heb ik nog 2 dilemma's.Weet niet goed wat ik moet doen met de engelse league namen. Zo heb wedstrijden gezien in de nationwide Division 1 en de championship. Nu weet ik niet goed welke naam er in men lijst te plaatsen.En het 2de dilemma is de naam van de stadion's. Vroeger noemde het stadion van Capellen het Louis Lucas stadion. Maar nu het Jos van wellen stadion. Nu weet ik ook niet goed of ik 1 naam zou pakken of ze er allebei in te zetten.Het totaal wat er onder staat bevat echt alle wedstrijden waarin ik Feyenoord in actie heb gezien; ook de twee keer dat ik naar het beloftenelftal ben gaan kijken; ook vriendschappelijke wedstrijden, zowel tegen amateurs als tegen andere profclubs.
Mijn lijst is zo goed als af. Enkel heb ik nog 2 dilemma's.Weet niet goed wat ik moet doen met de engelse league namen. Zo heb wedstrijden gezien in de nationwide Division 1 en de championship. Nu weet ik niet goed welke naam er in men lijst te plaatsen.En het 2de dilemma is de naam van de stadion's. Vroeger noemde het stadion van Capellen het Louis Lucas stadion. Maar nu het Jos van wellen stadion. Nu weet ik ook niet goed of ik 1 naam zou pakken of ze er allebei in te zetten.
Weet niet goed wat ik moet doen met de engelse league namen. Zo heb wedstrijden gezien in de nationwide Division 1 en de championship. Nu weet ik niet goed welke naam er in men lijst te plaatsen.
Ben van plan af te reizen naar een wedstrijd van Fortuna Dusseldorf. Heeft iemand een idee, welk vak het sfeervak is of waar de harde kern zit?Vraag het even in dit topic, wist niet waar anders.Alvast bedankt
Hoe kan ik bij betaling via Internet, een duits BLZ nummer ontwijken, heb het al geprobeerd via de IBAN code, maar dat wordt niet geaccepteerd.( Wil naar een wedstrijd van Alemannia Aachen)
Citaat van: Vaig op aug 16, 2008, 18:01:45Hoe kan ik bij betaling via Internet, een duits BLZ nummer ontwijken, heb het al geprobeerd via de IBAN code, maar dat wordt niet geaccepteerd.( Wil naar een wedstrijd van Alemannia Aachen)Stuur een berichtje naar Joost, die heeft een seizoenkaart bij Alemannia Aachen. Misschien kan hij je helpen met tickets.