Met dank aan Rokerman kan ik een wedstrijd bezoeken die al jaren lang hoog op mijn verlanglijstje stond: Sunderland v Newcastle. In november. Hopelijk regent het, is het waterkoud en komen de Newcastlesupporters met ontbloot bovenlijf (omdat ze niet in de grootste maat van het thuistenue passen).
Grappig genoeg had ik deze zomer al naar Sunderland zelf gemaild en kreeg ik daar deze week tot twee keer toe antwoord op, drie maanden na dato. Het komt erop neer dat ik mijn gegevens maar moest doormailen dan regelden zij een kaartje! Zo makkelijk is dat dus blijkbaar. Nu moet ik dus gaan antwoorden dat het niet meer nodig is, maar hoe?
Een dag later is er nog een mooie wedstrijd, Birmingham City v Aston Villa. Ik reis er met de trein vanaf Newcastle naartoe voor slechts 12 pond, een aanbieding. De ticket office van Birmingham City is tot nu toe bijzonder behulpzaam en ze hebben mijn gegevens al bewaard, al gaat deze wedstrijd morgen pas in de general sale.
Qua fixtures heb ik nog nooit zo'n topweekend gehad op voorhand, ik verwacht er dan ook veel van.