Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Appie

Citaat van: San Paolo op dec 12, 2022, 16:15:14
Ik heb in oktober 6 wedstrijden in 3 dagen in Buenos Aires gezien. Stuur mij maar een privé bericht indien je nog tips nodig hebt. Wellicht dat ik je kan helpen.

Thanks. Zal ik zeker doen voor vertrek!

KoenvdD

Vrouw en kids 6 weken naar Argentinië vanaf februari. Dat geeft mij de gelegenheid om heel wat wedstrijden te bezoeken. Op de planning staan:

4 feb Stockport County - Tranmere Rovers
11 feb FC Köln II - FC Düren; 12 feb FC Köln - Eintracht Frankfurt; 13 feb Viktoria Köln - Rot Weiss Essen
18 feb Wattenscheid - FC Bocholt; 19 feb Rot Weiss Essen - Dortmund II en Dortmund - Hertha BSC
25 feb Zulte Waregem - Kortrijk; 26 feb Lille - Brest
1 mrt Rode Ster - Partizan, hopelijk in combinatie met Rad en/of Novi Beograd
4 mrt Meppen - Hallescher
11 mrt Schalke - Dortmund
12 mrt Heerenveen - Ajax

Mocht iemand nog tips hebben over bovenstaande duels, DM me dan. Thanks!


kire61

21 januari 2023  Meppen - Freiburg II.

FCT1980

Citaat van: KoenvdD op jan 02, 2023, 15:44:18
Vrouw en kids 6 weken naar Argentinië vanaf februari. Dat geeft mij de gelegenheid om heel wat wedstrijden te bezoeken. Op de planning staan:

4 feb Stockport County - Tranmere Rovers
11 feb FC Köln II - FC Düren; 12 feb FC Köln - Eintracht Frankfurt; 13 feb Viktoria Köln - Rot Weiss Essen
18 feb Wattenscheid - FC Bocholt; 19 feb Rot Weiss Essen - Dortmund II en Dortmund - Hertha BSC
25 feb Zulte Waregem - Kortrijk; 26 feb Lille - Brest
1 mrt Rode Ster - Partizan, hopelijk in combinatie met Rad en/of Novi Beograd
4 mrt Meppen - Hallescher
11 mrt Schalke - Dortmund
12 mrt Heerenveen - Ajax

Mocht iemand nog tips hebben over bovenstaande duels, DM me dan. Thanks!

Mooi rijtje wedstrijden. Ik heb geen tip maar wel een vraag. Hoe ga je een kaart voor Schalke - Dortmund bemachtigen?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

KoenvdD

Citaat van: FCT1980 op jan 02, 2023, 16:36:17
Mooi rijtje wedstrijden. Ik heb geen tip maar wel een vraag. Hoe ga je een kaart voor Schalke - Dortmund bemachtigen?

Een vriend van mij is lid van Dortmund. Hij heeft tickets aangevraagd. Het is hem eerder gelukt voor mooie potjes kaarten te regelen. Fingers crossed.

FCT1980

Ach zo. Maar de wedstrijd tegen Schalke lijkt me voor een buitenstaander vrijwel onmogelijk. Fingers crossed indeed.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op jan 02, 2023, 19:30:02
Ach zo. Maar de wedstrijd tegen Schalke lijkt me voor een buitenstaander vrijwel onmogelijk. Fingers crossed indeed.

Ik heb een paar jaar terug gewoon rond het stadion een kaartje voor deze wedstrijd gekocht voor een paar tientjes. Was trouwens één van de meest teleurstellende ervaringen. Had hoge verwachtingen van deze wedstrijd maar vond het maar een sfeerloze bedoening
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadiumhopper

Een aantal plannen voor 2023 zijn gemaakt, met nog twee tripjes op m'n verlanglijstje in verband met renovatie of sloop. Gepland staat voor 14 januari Luton Town - West Bromwich Albion, 14 februari Glentoran - Linfield, 24 maart Frankrijk - Nederland, eind april Ujpest - Ferencvaros en eind september staat er een trip naar een aantal classico's in Argentinië gepland. Door de renovatie en/of een nieuw stadion wil ik in 2023 nog een thuiswedstrijd van FC Barcelona, Everton en Cambuur. Verder zullen het wedstrijdjes worden in stadions waar ik nog niet geweest ben.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

jdebruin96

Helaas in 2022 niet veel weg geweest, in 2023 wel gelukkig onderstaande op de planning voor het resterende seizoen:

Bochum - Hertha BSC
Stockport County - Doncaster Rovers
Racing Mechelen - KV Mechelen II
Blackburns - Burnley + een n.t.b. wedstrijd
Luton Town - Watford

+ Alle Feyenoord wedstrijden

KoenvdD

#3609
Citaat van: spons op jan 02, 2023, 20:03:00
Ik heb een paar jaar terug gewoon rond het stadion een kaartje voor deze wedstrijd gekocht voor een paar tientjes. Was trouwens één van de meest teleurstellende ervaringen. Had hoge verwachtingen van deze wedstrijd maar vond het maar een sfeerloze bedoening

Als we gaan zitten we in het uitvak, misschien dat het dan wel een mooie ervaring wordt. Wel jammer dat je zo'n ervaring hebt van toch wel een mooie historische derby. We gaan het zien als we er terecht komen.

FCT1980

Ik heb me echt nog nooit verveelt tijdens de derby.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

headout

Citaat van: KoenvdD op jan 02, 2023, 15:44:18
Vrouw en kids 6 weken naar Argentinië vanaf februari. Dat geeft mij de gelegenheid om heel wat wedstrijden te bezoeken. Op de planning staan:
Geen tip, maar meer de vraag: Hoezo ga/mag jij niet mee? Paar potjes in Argentinië zou mijn voorkeur hebben boven het toch ook toffe lijstje dat je nu hebt bedacht.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

KoenvdD

Citaat van: headout op jan 04, 2023, 08:37:36
Geen tip, maar meer de vraag: Hoezo ga/mag jij niet mee? Paar potjes in Argentinië zou mijn voorkeur hebben boven het toch ook toffe lijstje dat je nu hebt bedacht.

Zeker ook mijn voorkeur, maar door werk (onderwijs) niet haalbaar.

Mrmtty20

#3613
Citaat van: jdebruin96 op jan 03, 2023, 11:40:09
Helaas in 2022 niet veel weg geweest, in 2023 wel gelukkig onderstaande op de planning voor het resterende seizoen:

Bochum - Hertha BSC
Stockport County - Doncaster Rovers
Racing Mechelen - KV Mechelen II
Blackburns - Burnley + een n.t.b. wedstrijd
Luton Town - Watford

+ Alle Feyenoord wedstrijden
Ik had Bochum - Hertha ook op de planning staan maar helaas gaat deze niet in de vrije verkoop. Ben jij aan kaartjes geraakt?

ricodejong4

Citaat van: Mrmtty20 op jan 05, 2023, 09:45:47
Ik had Bochum - Hertha ook op de olanning staan maar helaas gaat deze niet in de vrije verkoop. Ben jij aan kaartjes geraakt?

Ik zie zojuist dat groundhopticket.nl hiervoor kaartjes aanbiedt voor 47,50. Waarschijnlijk wat meer dan de originele prijs, maar wellicht een goede optie voor als het via de officiële weg niet lukt.