Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Olav

Citaat van: Bakkie op mrt 22, 2023, 13:42:52
Het plan is om in april/mei, 7 dagen naar Lombardije te gaan. De bedoeling is om 30 april naar Inter - Lazio te gaan.
Op maandag 1 mei staat er een ronde uit de Serie B op de agenda waarin ik de keuze heb uit Brescia - Cosenza en Como - Palermo. Ook staat er een midweekse ronde van de Serie A op de planning. Dan heb ik de keuze uit Atalanta - Spezia, Monza - AS Roma en AC Milan - Cremonese

Welke wedstrijden raden jullie aan?

Persoonlijk zou ik AC Milan sowieso overslaan omdat je ook naar Inter gaat.

Van de andere clubs ben ik bij Atalanta en Brescia geweest. Ik raad beide clubs aan, leuk in combinatie met een bezoek aan de stad (allebei mooie steden!). Brescia misschien net wat leuker vanwege een uniek stadion en de sfeer op dat niveau, maar Atalanta mag er ook zeker zijn, leuke club met goede sfeer. Over de andere clubs kan ik niets zeggen.

Nort

Citaat van: ricodejong4 op mrt 22, 2023, 09:40:53
Helaas is Southampton teruggegaan naar de zaterdag waardoor we op die dag kaarten hebben voor zowel Fulham als Southampton. Mocht iemand de kaarten voor Southampton - Manchester City (7 stuks) tegen kostprijs over willen nemen, hoor ik het graag. De paastrip ziet er nu dus als volgt uit:

Vrijdag: Southend United - Maidstone
Zaterdag: Fulham - West Ham
Zondag: helemaal niks. Waarschijnlijk een stadiontour of vrouwenvoetbal ergens. Tips zijn welkom (of iemand die 7 kaarten voor Liverpool - Arsenal of Leeds - Crystal Palace kan regelen ;) )
Maandag: Charlton Athletic - Burton Albion

Alsnog een prima trip, alleen jammer dat er op zondag amper wordt gevoetbald. Ook ben ik benieuwd naar de sfeer bij Southend gezien de ontwikkelingen rondom de eigenaar daar.
Kun je Southampton niet een bericht sturen? Een datum wijzigen van het evenement is juridisch gezien een reden om geld terug te krijgen, tenzij er bij stond dat de datum nog veranderd kon worden...

Voor mij wordt het
Vrijdag: Harrogate Town - AFC Wimbledon & Middlesbrough - Burnley
Zaterdag: Macclesfield Town - AFC Liverpool
Zondag: Leeds United - Crystal Palace (kaarten zijn in principe toegezegd)
Maandag: Walsall - Carlisle United

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ricodejong4

Citaat van: Nort op mrt 22, 2023, 21:56:48
Kun je Southampton niet een bericht sturen? Een datum wijzigen van het evenement is juridisch gezien een reden om geld terug te krijgen, tenzij er bij stond dat de datum nog veranderd kon worden...

Voor mij wordt het
Vrijdag: Harrogate Town - AFC Wimbledon & Middlesbrough - Burnley
Zaterdag: Macclesfield Town - AFC Liverpool
Zondag: Leeds United - Crystal Palace (kaarten zijn in principe toegezegd)
Maandag: Walsall - Carlisle United

Heb ze gebeld en was inderdaad mogelijk! Vriendelijke mensen vaak bij de Engelse ticketoffices.

Jij een mooi programma Nort. Wat maakt het eigenlijk dat Leeds sinds kort ook bijna onmogelijk is qua tickets? Hier komen toch niet zoveel toeristen op af als bijvoorbeeld de Big Six?

ALenstra

Dat ze in de PL spelen zal daar wel een grote rol in spelen.

Rob1977_PSV

Kaarten toegewezen gekregen voor de Nations League finale, dus in juni maar een weekendje Rotterdam doen.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

FCT1980

Citaat van: Rob1977_PSV op mrt 28, 2023, 19:31:20
Kaarten toegewezen gekregen voor de Nations League finale, dus in juni maar een weekendje Rotterdam doen.

Ik ook maar ga alleen naar de finale als Nederland die speelt. Anders verkoop ik die kaarten wel weer.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op mrt 28, 2023, 22:44:21
Ik ook maar ga alleen naar de finale als Nederland die speelt. Anders verkoop ik die kaarten wel weer.

Ik heb een kaartje voor de wedstrijd van Nederland op zondag, als Nederland de finale niet haalt dus voor de wedstrijd in Enschede

In dat geval heb ik wel belangstelling voor die finale kaarten van je

Ik ga alle 4 de wedstrijden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Rob1977_PSV

Ik ga sowieso, ook als Nederland de finale niet haalt. Mijn zoon vind het niet erg om ook Modric nog een keer in het echt te zien voetballen ;-)

Kaarten zijn overigens niet op naam gesteld, maar moeten via een app binnengehaald worden vlak voor de wedstrijddatum. Ik neem aan door mij persoonlijk en dat ik dan drie mensen mee kan nemen naar keuze. Iemand ervaring met UEFA finales in het verleden, waarbij een dergelijke werkwijze gehanteerd werd?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

spons

Citaat van: Rob1977_PSV op mrt 29, 2023, 14:33:11
Ik ga sowieso, ook als Nederland de finale niet haalt. Mijn zoon vind het niet erg om ook Modric nog een keer in het echt te zien voetballen ;-)

Kaarten zijn overigens niet op naam gesteld, maar moeten via een app binnengehaald worden vlak voor de wedstrijddatum. Ik neem aan door mij persoonlijk en dat ik dan drie mensen mee kan nemen naar keuze. Iemand ervaring met UEFA finales in het verleden, waarbij een dergelijke werkwijze gehanteerd werd?

De 3 personen die je meeneemt moeten dan ook de app downloaden en dan kun je de kaarten doorsturen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

KoenvdD

Hier ook kaarten voor de finales. Het wordt een drukke zondag :-)

FCT1980

Citaat van: spons op mrt 29, 2023, 13:04:43
Ik heb een kaartje voor de wedstrijd van Nederland op zondag, als Nederland de finale niet haalt dus voor de wedstrijd in Enschede

In dat geval heb ik wel belangstelling voor die finale kaarten van je

Ik ga alle 4 de wedstrijden

Heb je pb gestuurd Spons.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

kire61

15-04-2023   VfL Osnabruck - Elversberg
16-04-2023   Rot Weiss Essen - Waldhof Mannheim
22-04-2023   Rupel Boom - Thes Sport

FCT1980

14-04-2023   FC Schalke 04 - Hertha BSC
15-04-2023   VfL Osnabruck - Elversberg
16-04-2023   Fortuna Düsseldorf - SV Darmstadt
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Arjen

Een paar uitwedstrijden van FC Groningen in de eerste divisie.