Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

ricodejong4

Paastrip voor komende Pasen naar de UK is rond. Het programma is als volgt:
Vrijdag: Southend United - Maidstone
Zaterdag: Fulham - West Ham United
Zondag: Southampton - Manchester City

Met pijn in het hart maandagochtend weer richting de tunnel rijden o.a. langs Portsmouth die om 15:00 nog thuisspelen. Die nog meepakken zal er echter voor zorgen dat we pas na middernacht thuis zijn en de volgende dag moet er weer gewerkt worden. Alsnog een mooi programma zo, tips voor pubs, nachtleven en restaurants in voornamelijk Southend en Southampton zijn welkom!

Koning Kriel

Onze paastrip hangt nog een beetje af van welke kaarten we kunnen bemachtigen op zaterdag/zondag
Vrijdag: Harrogate Town - Wimbledon & Middlesbrough - Burnley
Zaterdag: Leeds - Crystal Palace of Wolves Chelsea
Zondag: Leeds - Crystal Palace (als die nog naar de zondag gaat) of Southampton - Manchester city
Maandag: Walsall - Carlisle

We gaan vanuit de huurauto in ieder geval genoeg van Engeland zien.

ALenstra

Volgens mij staat de programmering met pasen vast en wordt er niet meer geschoven?

FCT1980

Citaat van: Koning Kriel op mrt 10, 2023, 13:37:11
Onze paastrip hangt nog een beetje af van welke kaarten we kunnen bemachtigen op zaterdag/zondag
Vrijdag: Harrogate Town - Wimbledon & Middlesbrough - Burnley
Zaterdag: Leeds - Crystal Palace of Wolves Chelsea
Zondag: Leeds - Crystal Palace (als die nog naar de zondag gaat) of Southampton - Manchester city
Maandag: Walsall - Carlisle

We gaan vanuit de huurauto in ieder geval genoeg van Engeland zien.

Middlesborough - Southampton is een beste rit.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ricodejong4

Citaat van: ALenstra op mrt 10, 2023, 13:50:16
Volgens mij staat de programmering met pasen vast en wordt er niet meer geschoven?

Southampton - Man City staat nu op zondag, maar kan nog naar zaterdag gaan als Man City dinsdag Champions League moet spelen. In dat geval gaat Leeds - Crystal Palace naar de zondag als ik het goed heb.

Koning Kriel

Exact, dat is vrijdag na de loting van de champions league dus duidelijk. Of eerder als city uitgeschakeld wordt.

Arjen

#3636
13-04: KAA Gent- West Ham United
27-04: Southampton- Bournemouth

Semper Fidelis

Gaan met Pasen voor een trip naar München en Regensburg. Donderdag na het werk met de ICE richting München voor 1860 München - VfL Osnabrück en op de zondag naar Jahn Regensburg - 1. FC Magdeburg. München al en paar keer geweest en vind ik toch wel een topstad. Regensburg nog niet geweest, maar schijnt ook mooi te zijn. En dan de maandag weer terug naar Nederland.

syntric

Bij mij met Pasen nr 92 van de 92, in mijn geval Barrow. Gecombineerd met nog wat non-league en rugby
Groundhopper for life :-)

ricodejong4

Citaat van: ricodejong4 op mrt 10, 2023, 13:15:40
Paastrip voor komende Pasen naar de UK is rond. Het programma is als volgt:
Vrijdag: Southend United - Maidstone
Zaterdag: Fulham - West Ham United
Zondag: Southampton - Manchester City

Met pijn in het hart maandagochtend weer richting de tunnel rijden o.a. langs Portsmouth die om 15:00 nog thuisspelen. Die nog meepakken zal er echter voor zorgen dat we pas na middernacht thuis zijn en de volgende dag moet er weer gewerkt worden. Alsnog een mooi programma zo, tips voor pubs, nachtleven en restaurants in voornamelijk Southend en Southampton zijn welkom!

Helaas is Southampton teruggegaan naar de zaterdag waardoor we op die dag kaarten hebben voor zowel Fulham als Southampton. Mocht iemand de kaarten voor Southampton - Manchester City (7 stuks) tegen kostprijs over willen nemen, hoor ik het graag. De paastrip ziet er nu dus als volgt uit:

Vrijdag: Southend United - Maidstone
Zaterdag: Fulham - West Ham
Zondag: helemaal niks. Waarschijnlijk een stadiontour of vrouwenvoetbal ergens. Tips zijn welkom (of iemand die 7 kaarten voor Liverpool - Arsenal of Leeds - Crystal Palace kan regelen ;) )
Maandag: Charlton Athletic - Burton Albion

Alsnog een prima trip, alleen jammer dat er op zondag amper wordt gevoetbald. Ook ben ik benieuwd naar de sfeer bij Southend gezien de ontwikkelingen rondom de eigenaar daar.

syntric

#3640
Citaat van: ricodejong4 op mrt 22, 2023, 09:40:53
Helaas is Southampton teruggegaan naar de zaterdag waardoor we op die dag kaarten hebben voor zowel Fulham als Southampton. Mocht iemand de kaarten voor Southampton - Manchester City (7 stuks) tegen kostprijs over willen nemen, hoor ik het graag. De paastrip ziet er nu dus als volgt uit:

Vrijdag: Southend United - Maidstone
Zaterdag: Fulham - West Ham
Zondag: helemaal niks. Waarschijnlijk een stadiontour of vrouwenvoetbal ergens. Tips zijn welkom (of iemand die 7 kaarten voor Liverpool - Arsenal of Leeds - Crystal Palace kan regelen ;) )
Maandag: Charlton Athletic - Burton Albion

Alsnog een prima trip, alleen jammer dat er op zondag amper wordt gevoetbald. Ook ben ik benieuwd naar de sfeer bij Southend gezien de ontwikkelingen rondom de eigenaar daar.

Ik zat een beetje met hetzelfde probleem met die zondag dat er zo weinig voetbal is. Maar aangezien ik ook voor andere sporten open sta, kom ik wel es bij rugby uit, al paar wedstrijden gezien en dat was steeds een leuke ervaring, alleen al voor het respect dat de supporters voor de tegenstander en mekaar hebben, er is meestal geen 'segregation' denk ik, wel eens een verademing tegen vaak dat bitsige en vijandige op het voetbal, al valt dat in non-league ook nog wel mee. Ik ga die dag dan ook naar Leeds - Huddersfield in het rugby league. Lijkt me een mooie derby in een leuk stadion
Groundhopper for life :-)

Joost

Citaat van: ricodejong4 op mrt 22, 2023, 09:40:53
Helaas is Southampton teruggegaan naar de zaterdag waardoor we op die dag kaarten hebben voor zowel Fulham als Southampton. Mocht iemand de kaarten voor Southampton - Manchester City (7 stuks) tegen kostprijs over willen nemen, hoor ik het graag. De paastrip ziet er nu dus als volgt uit:

Vrijdag: Southend United - Maidstone
Zaterdag: Fulham - West Ham
Zondag: helemaal niks. Waarschijnlijk een stadiontour of vrouwenvoetbal ergens. Tips zijn welkom (of iemand die 7 kaarten voor Liverpool - Arsenal of Leeds - Crystal Palace kan regelen ;) )
Maandag: Charlton Athletic - Burton Albion

Alsnog een prima trip, alleen jammer dat er op zondag amper wordt gevoetbald. Ook ben ik benieuwd naar de sfeer bij Southend gezien de ontwikkelingen rondom de eigenaar daar.

Er staan drie potjes op dit moment op die zondag.

Je zou zelfs om 11:00 naar Clanfield 85 kunnen gaan en om 14:00 naar Abingdon United.
Beide hebben wel een tribune en beide spelen in Hellenic League Division One.

Anders is Crawley Wasps (dames) wel interessant want die spelen in Haywarth Heath waar een heel mooie tribune staat.

Bakkie

Het plan is om in april/mei, 7 dagen naar Lombardije te gaan. De bedoeling is om 30 april naar Inter - Lazio te gaan.
Op maandag 1 mei staat er een ronde uit de Serie B op de agenda waarin ik de keuze heb uit Brescia - Cosenza en Como - Palermo. Ook staat er een midweekse ronde van de Serie A op de planning. Dan heb ik de keuze uit Atalanta - Spezia, Monza - AS Roma en AC Milan - Cremonese

Welke wedstrijden raden jullie aan?

syntric

#3643
Citaat van: Bakkie op mrt 22, 2023, 13:42:52
Het plan is om in april/mei, 7 dagen naar Lombardije te gaan. De bedoeling is om 30 april naar Inter - Lazio te gaan.
Op maandag 1 mei staat er een ronde uit de Serie B op de agenda waarin ik de keuze heb uit Brescia - Cosenza en Como - Palermo. Ook staat er een midweekse ronde van de Serie A op de planning. Dan heb ik de keuze uit Atalanta - Spezia, Monza - AS Roma en AC Milan - Cremonese

Welke wedstrijden raden jullie aan?

Como is een prachtig gelegen stad, maar Brescia vond ik beter qua support. Ook Atalanta vond ik de moeite, zeker de oude stad daar, en het stadion is nu gedeeltelijk vernieuwd, ook fanatieke supporters. In Monza ben ik nog niet geweest. Als je San Siro 30 april al deed, zou ik die midweek zeker een andere kiezen. Ik vind San Siro zelfs wat overroepen, indrukwekkend van buiten, maar van binnen versleten, smerig en oa Franse wc's... leuk voor occasionele bezoekers en groundhoppers, maar elke thuismatch van je club in die zooi zitten, ik weet het niet hoor
Groundhopper for life :-)

ricodejong4

Dank voor de tips Joost en Syntric! Ik zal kijken hoe de pet zondagochtend staat en mogelijk maak ik gebruik van één van jullie tips.