Documentaire : Het Antwerp gevoel

Gestart door Peenvogel, mei 19, 2010, 10:31:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


wekke

Ik stootte afgelopen week op hetzelfde youtube filmpje. Iemand op het exqi-league forum (en tevens de youtube poster van dit filmpje) wist me te vertellen dat er normaal gezien nog een docu van 52 minuten volgt. Die docu is jammer genoeg nog niet klaar.

Peenvogel

IK heb nog niet gekeken, zullen ze niet zo waarderen hier op kantoor. Ik zal de docu vanavond eens bekijken.

Lek11

#3
Heb hem zojuist even bekeken. Mooi stukje over de club en fraaie beelden.

Wekke; Is er inmiddels al meer bekend over de toekomst van de club? Hebben ze nog steeds geen licentie voor aankomend seizoen?

wekke

Antwerp heeft vorige week zijn licentie verkregen en zit weer een seizoen safe. Over de toekomst op lange termijn is het nog gissen. Sinds de winterstop heeft de club wel een reeks jeugdproducten in de ploeg gedropt en dat blijkt te renderen. Voort is het nog afwachten welk vonnis het proces met de familie Colin met zich mee zal brengen. Zij eisen nog een pak centen van Wauters en de club. Ik dacht ook dat de zaak Tony Gram nog niet van de baan is, maar daar weet ik het fijne niet van.


3434

Iets dat ik heel vreemd vind, niet echt iets met het Antwerpgevoel te maken heeft. Maar ook een soort reportage. De laatste 5 seconden... jambers supporters intro+ bruggefans

Jambers zegt wat over Patro Eisden en dan stopt het. Iemand die hier meer over weet? Ik vind dit heel raar aangezien de reportages enkel over Beerschot, Antwerp en Club Brugge gingen (de harde kernen van...)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11