Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

GiertjeNL

Dat betwijfel ik, de wedstrijden van beide tegen 1. FC Köln liggen net wat gevoeliger!
Arminia Bielefeld - 1. FC Köln was dan ook strak uitverkocht als enige wedstrijd dit seizoen!
Bij Dusseldorf was de bezetting 2/3..

Twee keer Dusseldorf bezoeken is naar mijn mening sowieso niet echt de moeite waard..

Terranova

#676
Citaat van: GiertjeNL op jan 03, 2014, 21:00:06
Op tijd reserveren en al deze wedstrijden moeten met gemak lukken!
Ben zelf aan het kijken voor Bayer Leverkusen - Mainz, kan zelfs nog met mijn snuffert op het gras zitten ;)

Leverkusen is geen probleem. Ben er twee seizoen geleden geweest. Mooi stadion, weinig sfeer. Ik had kaarten voor de 2e ring, maar ben me in de 2e helft op de 1e ring vlakbij cornervlag gaan zitten.Parkeren is super geregeld. Je zet je wagen op een KM of 5 van het stadion en je wordt met bussen richting stadion gebracht. Ook na de wedstrijd verloopt het vlotjes.

headout

En een gezellige biergarten om de hoek :-)
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

GiertjeNL

Met Carnaval willen wij met 8 vrienden drie wedstrijden bezoeken in Duitsland
Dusseldorf - Bielefeld
Leverkusen - Mainz
Dusseldorfer EG - Krefelder Pinguines (ijshockey)

Voor het ijshockey is het makkelijk om aan kaarten te komen, maar voor Leverkusen en Dusseldorf heb je een Mitgliederschaft nodig. Is er iemand die toevallig zoiets heeft of iemand kent met een mitgliederschaft?

Verwijderd lid

Citaat van: GiertjeNL op jan 09, 2014, 18:03:50
Met Carnaval willen wij met 8 vrienden drie wedstrijden bezoeken in Duitsland
Dusseldorf - Bielefeld
Leverkusen - Mainz
Dusseldorfer EG - Krefelder Pinguines (ijshockey)

Voor het ijshockey is het makkelijk om aan kaarten te komen, maar voor Leverkusen en Dusseldorf heb je een Mitgliederschaft nodig. Is er iemand die toevallig zoiets heeft of iemand kent met een mitgliederschaft?

Voor Dusseldorf - Bielefeld moet je gewoon even wachten op de vrije verkoop. Het is normaal dat leden eerst een kaart mogen kopen.
Hou er rekening mee dat je de kaart in het centrum van de stad moet afhalen.

Leverkusen - Mainz is gewoon vrije verkoop. Zelf ga ik op 29/03 naar Leverkusen en heb de kaarten al weken geleden besteld.
Lees je de informatie op de clubwebsites wel goed ?

GiertjeNL

Dusseldorf wist ik inderdaad niet, vermoedelijk is mijn MAVO3-duits te laag hiervoor ;)!

Voor Leverkusen had ik graag kaarten besteld van €14,- (student hé) en daar heb je zo'n mitgliederschaft voor nodig..

Verwijderd lid

Citaat van: GiertjeNL op jan 09, 2014, 18:32:13
Dusseldorf wist ik inderdaad niet, vermoedelijk is mijn MAVO3-duits te laag hiervoor ;)!

Voor Leverkusen had ik graag kaarten besteld van €14,- (student hé) en daar heb je zo'n mitgliederschaft voor nodig..

lol ... weet je het zeker dat je voor een kaart van 14 euro een Mitglied moet zijn ?
Is er niet sprake van een ermäßigung ? in dat geval kan je met je NL studentenkaart gewoon voor die prijs naar binnen.

Dieter

#682
Citaat van: GiertjeNL op jan 09, 2014, 18:32:13

Voor Leverkusen had ik graag kaarten besteld van €14,- (student hé) en daar heb je zo'n mitgliederschaft voor nodig..

Zelfs zonder mitglied te zijn kan je nog kaarten kopen in vak A4 (twee ring, kant business-seats) voor die wedstrijd, prijs 16 €. Registratie is voldoende dus.

GiertjeNL

Citaat van: Meester op jan 09, 2014, 19:55:03
lol ... weet je het zeker dat je voor een kaart van 14 euro een Mitglied moet zijn ?
Is er niet sprake van een ermäßigung ? in dat geval kan je met je NL studentenkaart gewoon voor die prijs naar binnen.

Nee is echt alleen voor mitgliedschaft houders, en die van € 16,- zit je bij de lichtknop van de lichtmast.
Als alles mislukt is dat een optie, maar omdat we zolang nog de tijd hebben,  probeer ik tenminste het onderste uit de kan te halen ;)

Maar nogmaals wel ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Terranova

Je kan bij Leverkusen toch gewoon account aanmaken op de website en vervolgens kaarten bestellen. Althans, zo heb ik het 2 jaar geleden gedaan. Heb toen wel betaald met creditcard.

headout

Citaat van: Terranova op jan 10, 2014, 08:40:20
Je kan bij Leverkusen toch gewoon account aanmaken op de website en vervolgens kaarten bestellen. Althans, zo heb ik het 2 jaar geleden gedaan. Heb toen wel betaald met creditcard.
Hier hetzelfde. Heb ook niet het idee dat Leverkusen altijd uitverkoopt.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Terranova

Citaat van: headout op jan 10, 2014, 09:48:44
Hier hetzelfde. Heb ook niet het idee dat Leverkusen altijd uitverkoopt.

Volgens mij verkopen ze alleen uit tegen Bayern Munchen en Dortmund. Ik kon in september/oktober/november kort voor aanvang ook nog kaarten krijgen voor Shaktar Donetsk en Sociedad in de CL. In de competitie zijn er bijna altijd genoeg kaarten te krijgen.

GiertjeNL

Deze melding krijg ik bij het bestellen van kaarten, zelfs als ik ingelogd ben:


headout

Dat verhaal geldt alleen voor de C-D-E vakken, niet voor de andere vakken.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Terranova

Dan kies inderdaad eens een ander vak. Ik heb toen kaarten voor vak A4 geboekt, en ben in de tweede helft in A2 gaan zitten. Bovenin tocht het wel als een malle.