Hoofdmenu

Verlanglijst 24-25

Gestart door Koning Kriel, mei 29, 2024, 11:29:32

Vorige topic - Volgende topic

Koning Kriel

Nu dit seizoen bijna ten einde is begint bij mij het plannen voor een volgend seizoen. Heel benieuwd ook naar jullie verlanglijstjes (en altijd leuk om over een jaar terug te kijken wat wel en niet afgevinckt is).

Ik wil zelf buiten thuiswedstrijden van Willem II vooral wat "saaiere" stadions van de 92 doen in Engeland maar dan wel met een wat leukere wedstrijd. Denk hierbij aan:
Doncaster - Grimsby
Burton - Notts county
Oxford - Leeds
Crewe - Port Vale
Morecambe - Barrow

Verder willen vrienden graag naar Wrexham en die zou ik dan graag combineren met een thuiswedstrijd van Everton om Goodison nog een keer te bezoeken.

En ondanks dat Bramall lane en Ewood park hoog op de lijst staat om de 92 te eindigen ga ik wel proberen kaarten te scoren voor Sheffield United - Sheffield Wednesday en Blackburn Rovers - Burnley.

Het gaat vast niet allemaal lukken maar doel is minimaal 5 nieuwe stadions in de 92 doen. Tussenstand is nu 47/92.

FC_Emmen

Ik heb voor augustus een trip naar Londen en omgeving gepland. Hoop op Luton in ieder geval.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

jdebruin96

- Ik heb voornemens om in september/oktober een week naar Engeland of Schotland te gaan. Hier hoop ik een paar mooie potjes te zien om. Ik hoop in deze week iig naar Everton te gaan.

- Hopelijk een mooie uitwedstrijd met Feyenoord in de CL

- Charleroi om 1A te voltooien

- Blackburn Rovers - Burnley

Verder hoop ik wellicht nog een paar mooie derby's/grounds te zien

fcbisart

Weekendje Bretagne
Fc Kopenhagen of Brondby tijdens de vakantie
Duisburg away in de Regionalliga
Jaarlijkse away wedstrijd met NAC
Cambridge Utd
Thuiswedstrijden Club Brugge

syntric

Dit seizoen heb ik toch weer een paar gevinckt die al lang op de lijst stonden, een lijst die eigenlijk nooit voltooid zal raken, er zijn zoveel leuke plaatsen, maar dat is OK. Ik was o.m. in Oost-Duitsland (3 locaties) en ook Athletic Bilbao heb ik gedaan. Ik wil er nog een aantal doen in Schotland, Göteborg, Oslo & Helsinki staan al lang op de lijst. En verder nog voetbalmuseum Dortmund, Freiburg, Nürnberg, Admira Wacker, First Vienna, Real Sociedad, Gijon, La Coruna, Sevilla, Atletico Madrid, Espanyol, vernieuwd Barcelona stadion, Zaragoza, Valladolid, Brest, Rennes, Corsica, Monaco, Lyon, nieuwe Everton en Cambuur stadions...
Ik kan nog wel even voort :-)
Groundhopper for life :-)

Fietel

Verlanglijstje 24/25:
- FCV Dender EH (1A weer compleet maken)
- Burnley - Blackburn Rovers of Blackburn - Burnley
- Ipswich Town
- Sheffield Wednesday - Sheffield Utd
- Uitwedstrijd met NL
- 1. FC Heidenheim
- Fiorentina / Bologna
- Ath. Bilbao (tegen Real Sociedad, FC Barcelona of Real Madrid)

Flinke planning. Uitwedstrijd NL is even afhankelijk van de CL loting van PSV. Hopelijk zit Bologna er tussen;)

spons

Thuiswedstrijd van Everton ( laatste jaar op Goodison Park )
Thuiswedstrijd van Barcelona ( Montjuïc )
Eindelijk naar Union St. Gilles
11/10. Hongarije - Nederland
14/10. Duitsland - Nederland
Nieuwe stadions van Cambuur en Helmond Sport
De Nederlandse 92 compleet maken
Zoveel mogelijk wedstrijden van Feyenoord en Excelsior Maassluis
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Arjen

- FA Cup 3e ronde
- Exeter City
- Preussen Münster
- Everton
- Luton
- Aberdeen
- oefenwedstrijd AS Roma of Lazio

FCT1980

Paar dingen die in me opkomen:
Laatste keer Goodison met Villa
Valencia met liefst ook andere wedstrijd (Levante?) erbij.
Kaiserslautern met Schalke
HSV met Schalke
Almere met Twente
Uitwedstrijd Twente met mijn zoontje
Europees uit met Twente
Paar thuiswedstrijden van Schalke
Wedstrijd op Villa Park
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

DannyH79

Heb heel veel wensen nog, elk jaar terugkerend en telkens nog niet van gekomen Go Ahead Eagles en Union in Belgie.

Tevens wil ik volgend jaar een tripje doen naar Praag of naar Engeland. In Engeland zou Everton hoog staan omdat het stadion weggaat, maar heb hier nog niks kunnen vinken, dus het kan nog alle kanten op.

Hoog op mn lijstje in:
Nederland: Eagles, nac, willem II
Belgie: Union, Brugge
Duitsland: Uerdingen, Dortmund
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Joost

Citaat van: Koning Kriel op mei 29, 2024, 11:29:32Nu dit seizoen bijna ten einde is begint bij mij het plannen voor een volgend seizoen. Heel benieuwd ook naar jullie verlanglijstjes (en altijd leuk om over een jaar terug te kijken wat wel en niet afgevinckt is).

Ik wil zelf buiten thuiswedstrijden van Willem II vooral wat "saaiere" stadions van de 92 doen in Engeland maar dan wel met een wat leukere wedstrijd. Denk hierbij aan:
Doncaster - Grimsby
Burton - Notts county
Oxford - Leeds
Crewe - Port Vale
Morecambe - Barrow

Verder willen vrienden graag naar Wrexham en die zou ik dan graag combineren met een thuiswedstrijd van Everton om Goodison nog een keer te bezoeken.

En ondanks dat Bramall lane en Ewood park hoog op de lijst staat om de 92 te eindigen ga ik wel proberen kaarten te scoren voor Sheffield United - Sheffield Wednesday en Blackburn Rovers - Burnley.

Het gaat vast niet allemaal lukken maar doel is minimaal 5 nieuwe stadions in de 92 doen. Tussenstand is nu 47/92.

Burton v Notts gaat lastig worden :)

KoenvdD

Mijn wensen voor 2024-2025:
- Go Ahead Eagles en NEC
- De Graafschap en Cambuur
- Local derby met Tranmere (thuis of uit)
- voetbalweekendje Sofia, Bulgarije
- verder de uitwedstrijden pakken met mijn amateurvereniging, Olympia Haarlem, waar ik nog niet geweest ben.

Thomas26

Paar mooie dingen gelukt in 23/24:
- Hoogtepunt was in september de derby Inter - Milan. Als toetje ook naar Como en Hellas Verona geweest en vanuit daar door naar Londen voor QPR en Arsenal - PSV. Vooral Como is een dikke aanrader als ze in het eigen stadion de Serie A in mogen.
- Everton. In december een snel tripje naar Goodison Park in kunnen passen. Daarin heb ik een League Cup wedstrijd gepakt tegen Fulham. Kaarten in het stadion waren goed betaalbaar, overal dezelfde prijs en goed beschikbaar. Uiteindelijk zat het ook gewoon vol.

De verlanglijst voor 24/25:
- Standard Luik (komt er telkens niet van)
- Racing Mechelen
- La Louviere (icm met bijv Renaissance Mons, Valenciennes, Union Namur)
- Weekend Midden - Oost Europa
- Weekend in Lancashire/Greater Manchester met bij voorkeur een derby (bijv Burnley - Blackburn)
- Sheffield Wednesday - Sheffield United
- Napoli
- Valencia + Villarreal
- 1. FC Kaiserslautern
- Europees uit met PSV, met hopelijk wat clubs in de buurt

Rob1977_PSV

Lijstjes, altijd mooi! Met de eigen club gaan we de Champions League in en als ik dan kijk naar de potentiële 'awayday-opties' dan zijn Atalanta, Aston Villa, Stade Brest, Bologna, VfB Stuttgart en Celtic de meest in het oog springende opties.

Afgelopen seizoen ook een weekendtrip Duitsland gedaan met mijn zoon (Hoffenheim, Karlsruhe, Elversberg en op terugweg Eupen). Zo'n trip gaan we komend seizoen weer doen, maar dan naar Oost-Duitsland en/of Noord-Frankrijk.

Verder losse trips naar de (1.2.3.) Bundesliga en onze Zuiderburen (1A/1B) en Noord-Frankrijk. In Nederland PEC Zwolle om de eredivisie vol te maken. Verder zou ik graag een Baskenland-trip doen en wellicht in mei in Denemarken wat vincken. Wensen genoeg dus, ook hier.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

headout

Wensenlijstje, naast de thuiswedstrijden van Feyenoord:
- Merseyderby revisit op Goodison Park.
- De laatste wedstrijd op Goodison hopelijk mee kunnen pakken. Enige wat dit kan verhinderen, naast het misgrijpen bij de kaarten, is een kampioenschap van Feyenoord als dat gelijktijdig valt :-)
- Merseysidederby op Anfield, met Slot op de bank.
- een leuke Europese pot van Feyenoord
- Januari 2025 FA cup weekend meepakken
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog