DFB Pokal 2024/ 2025

Gestart door watergatehopper, jun 01, 2024, 20:42:47

Vorige topic - Volgende topic

watergatehopper

Er is zojuist geloot voor de 1ste ronde van de DFB pokal.
Op Carl Zeiss Jena - Bayer Leverkusen en Preussen Munster - VfB Stuttgart na, worden de wedstrijden van 16 t/m 19 augustus afgewerkt. In verband met de Duitse Supercup zijn deze twee wedstrijden 27 en 28 Augustus.

1ste ronde         : 16/ 19 Augustus
2de ronde          : 29/ 30 Oktober
Achtstefinales    : 3/ 4 December
Kwartfinale         : 4/ 5 Januari en     
                             25/ 26 Februari
Halvefinale         : 1/ 2 April
Finale                 : 24 Mei

https://www.dfb.de/dfb-pokal-der-maenner/spieltag/

Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Langemannetje

Stadions in Essen en Osnabrück heb ik beide nog niet gezien. Met respectievelijk Leipzig en Freiburg als tegenstander een mooi affiche voor een zomerse Pokalspiel. Ik hoop dat tickets haalbaar zijn voor niet leden.
77 grounds in 14 landen

hgrm

Osnabrück is even in de gaten houden. Daar is een probleem met het dak boven één van de tribunes. Naar ik heb begrepen, wordt het dak binnenkort gesloopt omdat het zo bouwvallig was dat er -zelfs als de tribune er onder leeg zou blijven- niet gespeeld mocht worden wegens gevaar voor vallende delen.

Als het goed is, kan het stadion (met een onoverdekte tribune) binnenkort weer op volle capaciteit benut worden, maar het is wel even goed uitkijken...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hunebed on tour

Iemand een idee wanneer het speelschema definitief wordt gemaakt?

Semper Fidelis

Citaat van: hgrm op jun 04, 2024, 14:41:54Osnabrück is even in de gaten houden. Daar is een probleem met het dak boven één van de tribunes. Naar ik heb begrepen, wordt het dak binnenkort gesloopt omdat het zo bouwvallig was dat er -zelfs als de tribune er onder leeg zou blijven- niet gespeeld mocht worden wegens gevaar voor vallende delen.

Als het goed is, kan het stadion (met een onoverdekte tribune) binnenkort weer op volle capaciteit benut worden, maar het is wel even goed uitkijken...

Ze hebben de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen tegen Hertha BSC al met een volledig uitverkocht stadion gespeeld en begreep dat ze aankomend seizoen het hele seizoen zonder dak gaan spelen.

ALenstra

Citaat van: Hunebed on tour op jun 10, 2024, 13:26:35Iemand een idee wanneer het speelschema definitief wordt gemaakt?
Schema is zojuist bekend gemaakt.

Hunebed on tour

Citaat van: ALenstra op jun 13, 2024, 11:20:37Schema is zojuist bekend gemaakt.

Dank!

Ik ga kijken voor het rondje:
Würzburger
Ingolstadt
Regensburg
Offenbach

watergatehopper

Afgelopen zondag is er geloot voor de tweede ronde van de DFB-Pokal. De wedstrijden worden op 29 en 30 Oktober gespeeld.

29 oktober 18:00
RB Leipzig - FC St. Pauli
FC Augsburg - FC Schalke 04
Bayer 04 Leverkusen - SV Elversberg
Kickers Offenbach - Karlsruherh SC

29 oktober 20:45
VfL Wolfsburg - Borussia Dortmund
VfB Stuttgart - 1. FC Kaiserslautern
SSV Jahn Regensburg - SpVgg Greuther Fürth
1. FC Köln - Holstein Kiel

30 oktober 18:00
Hertha BSC - 1. FC Heidenheim
Eintracht Frankfurt - Borussia Mönchengladbach
SC Freiburg - Hamburger SV
SC Paderborn 07 - SV Werder Bremen

30 oktober 20:45
TSG Hoffenheim - 1. FC Nürnberg
1. FSV Mainz 05 - FC Bayern München
Arminia Bielefeld - 1. FC Union Berlin
Dynamo Dresden - SV Darmstadt 98

www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

watergatehopper

Inmiddels zijn de exacte data en tijden ook bekend. Deze heb ik in mijn eerdere post aangepast.

Citaat van: watergatehopper op sep 03, 2024, 19:10:12Afgelopen zondag is er geloot voor de tweede ronde van de DFB-Pokal. De wedstrijden worden op 29 en 30 Oktober gespeeld.

29 oktober 18:00
RB Leipzig - FC St. Pauli
FC Augsburg - FC Schalke 04
Bayer 04 Leverkusen - SV Elversberg
Kickers Offenbach - Karlsruherh SC

29 oktober 20:45
VfL Wolfsburg - Borussia Dortmund
VfB Stuttgart - 1. FC Kaiserslautern
SSV Jahn Regensburg - SpVgg Greuther Fürth
1. FC Köln - Holstein Kiel

30 oktober 18:00
Hertha BSC - 1. FC Heidenheim
Eintracht Frankfurt - Borussia Mönchengladbach
SC Freiburg - Hamburger SV
SC Paderborn 07 - SV Werder Bremen

30 oktober 20:45
TSG Hoffenheim - 1. FC Nürnberg
1. FSV Mainz 05 - FC Bayern München
Arminia Bielefeld - 1. FC Union Berlin
Dynamo Dresden - SV Darmstadt 98
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

groundhoppingbreda

Citaat van: watergatehopper op sep 05, 2024, 19:00:59Inmiddels zijn de exacte data en tijden ook bekend. Deze heb ik in mijn eerdere post aangepast.

Zonde dat alle wedstrijden zo ver weg zijn vanaf Nederland om er op een doordeweekse avond naar toe te rijden.
Instagram: groundhoppingbreda
Futbology: groundhoppingbreda

ALenstra

Leverkusen en Keulen zijn toch wel te doen? Lijken mij ook wedstrijden waar je aan een kaartje kan komen.

Appie_M

Bielefeld moet ook nog wel lukken. En als je in of rondom Limburg woont zou je Mainz ook nog wel kunnen doen als je een beetje doorrijdt. Moet je wel genoegen nemen met een paar uurtjes minder slaap die avond, maar vincken is nou eenmaal lijden ;)