Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

watergatehopper

Nadat ik tijdens dit seizoen KV Oostende heb bezocht, die al redelijk dichtbij de zee spelen, waren we afgelopen weekend in Arbroath. Gayfield Park is het stadion die het aller dichtst bij zee ligt in Europa.
Onofficieel schijnt het ook het koudste te zijn. Ik kan bevestigen dat het niet geschikt is voor mooi weer vinckers maar ik heb het weleens kouder gehad.
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

bunnet

Nog twee complexen afvincken en dan is de Eerste Divisie (KKD) vol en daarvoor moet ik nog één stad bezoeken.

Eindhoven

watergatehopper

Afgelopen woensdag heb ik de snelste goal, waarbij ikzelf getuige was, ooit gezien. Knokke wist in de west Vlaamse derby tegen Winkel Sport binnen 24 seconden het net te vinden.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

watergatehopper

Citaat van: watergatehopper op mrt 22, 2024, 10:30:28Afgelopen woensdag heb ik de snelste goal, waarbij ikzelf getuige was, ooit gezien. Knokke wist in de west Vlaamse derby tegen Winkel Sport binnen 24 seconden het net te vinden.

Wederom een bijzonder gevalletje in het scoreverloop. Vanavond bezocht ik Annecy - Bastia. Binnen 6 minuten stond Annecy met 3 - 0(!) voor.

Ik kan me een wedstrijd van Utrecht tegen NEC herinneren waar iets soortgelijks gebeurde, maar daar was ik niet bij. Is er iemand die ooit iets vergelijkbaars heeft meegemaakt?
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Mezergame

Vorige week met Bonaire - Sint Maarten mijn 100ste wedstrijd bezocht. Dit betekende tevens de zevende uitoverwinning op een rij, ook al speelde er bij deze pot niemand echt 'thuis' of 'uit'.

jdebruin96

Na afgelopen weekend heb ik nu 7 wedstrijden zien in Schotland. De statistieken zijn helaas bedroevend.

0 winst
5 gelijk
2 verlies

En 2x keer een 0-0

martijn2806

Portsmouth - Millwall was qua niveau op het veld mijn meest trieste groundhop ooit. 0-1 na een individuele opleving van Millwall-speler Esse.

watergatehopper

Records zijn er om gebroken te worden. Gisteren scoorde Musiala voor Bayern München al na 14(!) seconden tegen Kiel.

Citaat van: watergatehopper op mrt 22, 2024, 10:30:28Afgelopen woensdag heb ik de snelste goal, waarbij ikzelf getuige was, ooit gezien. Knokke wist in de west Vlaamse derby tegen Winkel Sport binnen 24 seconden het net te vinden.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

rogo_breda

Ik denk niet dat mijn persoonlijk record van 8 seconden (Top Oss - NAC) nog verbroken zal worden.

jdebruin96

Mijn record is de goal van Dirk Kuyt in de kampioenswedstrijd tegen Heracles Almelo in 2017. Na 38 seconden bezorgde hij mij mijn mooiste voetbalmoment ooit