Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Je kunt het ook via Leverkusen proberen als het via Freiburg niet lukt.
Leverkusen staat niet bekend om z'n massale uit-support.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jona93

Iemand die weet wanneer de juiste speeldata bekend word gemaakt voor de Hamburg derby?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

ALenstra

Ik denk ergens in maart.

watergatehopper

#2568
Ik ga voor de tip van de dag ;)

Op 23 maart 2024 wordt in de regionale beker Borussia Neunkirchen - FC Saarbrucken gespeeld in het Ellenfeldstadion(laatste 16). Er mag tot nu toe 8.000 kaarten verkocht worden. Er zijn geruchten dat de staantribune achter de goal ook opengaat maar persoonlijk geloof ik daar niet in.
Vanaf 25 januari start de verkoop.

Om een indruk te krijgen van het stadion zie mijn foto's.

https://www.watergatehopper.nl/neunkirchen-ellenfeldstadion/


🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Hunebed on tour

Citaat van: watergatehopper op jan 23, 2024, 06:30:12Ik ga voor de tip van de dag ;)

Op 23 maart 2024 wordt in de regionale beker Borussia Neunkirchen - FC Saarbrucken gespeeld in het Ellenfeldstadion(laatste 16). Er mag tot nu toe 8.000 kaarten verkocht worden. Er zijn geruchten dat de staantribune achter de goal ook opengaat maar persoonlijk geloof ik daar niet in.
Vanaf 25 januari start de verkoop.

Om een indruk te krijgen van het stadion zie mijn foto's.

https://www.watergatehopper.nl/neunkirchen-ellenfeldstadion/




Afgelopen zomer hier nog even geweest. Het lijkt me heel stug als de staantribune achter de goal opengaat gezien de staat, maargoed.
Er is geen online kaartverkoop, maar na een bericht gestuurd te hebben naar de sociale mediakanalen van de club ben ik inmiddels voorzien van een ticket.
In de verkoop voor mitglieders zijn de eerste 1500 kaarten inmiddels verkocht.

watergatehopper

Citaat van: Hunebed on tour op jan 26, 2024, 14:59:57Afgelopen zomer hier nog even geweest. Het lijkt me heel stug als de staantribune achter de goal opengaat gezien de staat, maargoed.
Er is geen online kaartverkoop, maar na een bericht gestuurd te hebben naar de sociale mediakanalen van de club ben ik inmiddels voorzien van een ticket.
In de verkoop voor mitglieders zijn de eerste 1500 kaarten inmiddels verkocht.

Mooi man! Heel veel plezier!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅